Są otwarcia, jest Okay

Okay Multibrand Shops, spośród innych sklepów odzieżowych, wyróżniają charakterystyczne manekiny.
Niedziela
27.10.2013
Franczyzobiorcy Okay Multibrand Shop będą otwierać sklepy w Hiszpanii i na Cyprze. Firma nie zapomina też o Polsce.
 

Pod logo Okay Shop działa obecnie 76 sklepów odzieżowych. Niedawno sklepy z charakterystycznymi manekinami pojawiły się we Wrześni i podwarszawskich Markach. Teraz firma zapowiada kolejne otwarcia, m.in. w Lublinie, Krakowie, Mławie, Warszawie i Słubicach. Okay Shop cały czas poszukuje też nowych franczyzobiorców.

- Okres wakacyjny poświęciliśmy na promowanie marki nad polskim morzem, gdzie działały nasze sklepy sezonowe. Od września znów skupiliśmy się na rozwoju sieci sklepów stacjonarnych i przygotowujemy się do kolejnych otwarć – mówi Piotr Krystkiewicz, z firmy Okay Shop. - Zamierzamy wyjść z marką Okay Shop za granicę – do Hiszpanii i na Cypr. Prowadzimy już zaawansowane rozmowy, których efektem będzie otwarcie dwóch sklepów w mieście Benidorm oraz na Teneryfie.

Inwestycja we własny Okay Shop wynosi dokładnie 19.999 zł netto. W ramach tej kwoty franczyzobiorca otrzyma 1 tys. sztuk odzieży dostosowanej do lokalnego rynku, wyposażenie sklepu, na które składają się m.in. charakterystyczne manekiny oraz materiały reklamowe. Franczyzodawca przygotowuje również wizualizację sklepu i pomaga franczyzobiorcy w przygotowaniu go do otwarcia. Franczyzobiorca samodzielnie poszukuje lokalu o powierzchni 50-100 m2, ale również w tej kwestii może liczyć na pomoc sieci Okay Multibrand Shop.

- Obecnie bardzo duży nacisk kładziemy na marketing, a działania reklamowe i promocyjne prowadzimy już od momentu otwarcia danego sklepu. Tak naprawdę już wtedy zaczynamy pracować na rentowność naszego sklepu – wyjaśnia Piotr Krystkiewicz.

(mak)


NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Jaki biznes się opłaci w 2018? /01.12.2017

Sprawdziliśmy, w jaki biznes warto zainwestować w nadchodzącym roku. Tłumaczymy, jak otworzyć i z sukcesem prowadzić spaghetterię, sklep z bielizną, pączkarnię, agencję Mikołajów, park trampolin oraz firmę sprzedającą kosze prezentowe. Opisujemy też sprawdzone franczyzy z branży usługowej. Radzimy, jak przeprowadzić remanent w firmie.

Franczyza - czym to się je? /27.10.2008

Franczyza to sposób na własny biznes pod znanym logo. Korzystają z niej największe światowe marki, warto więc wiedzieć czym jest biznes na licencji franczyzowej.

Wypożyczalnia samochodów: zysk na czterech kółkach /08.06.2015

Uruchomienie wypożyczalni samochodów jest kosztowne. Jednak wydatek szybko się zwraca, bo za kierownicą pożyczonego auta najczęściej siadają turyści, którzy podczas urlopu nie oszczędzają.

Kto może mieć McDonalda? /29.08.2015

Własny McDonald to nieosiągalny cel dla niejednego biznesowego marzyciela. Kto więc może mieć swojego McDonalda? Aneta Czaplicka ma pięć restauracji pod tym szyldem.

Jak odnieść sukces we franczyzie? /01.06.2018

Planujesz inwestycję w biznes franczyzowy? Podpowiadamy czym się kierować, żeby wybrać właściwą franczyzę dla siebie i odnieść sukces w biznesie. Analizujemy czy bardziej opłaca się otworzyć firmę transportową, piwny ogródek, drukarnię internetową czy firmę produkującą pościel. Ponadto prezentujemy 15 sprawdzonych pomysłów na sklep odzieżowy znanej marki. Zdradzamy 10 najczęstszych błędów franczyzobiorców. Radzimy, jakie triki marketingowe opłaca się zastosować, żeby sprzedać więcej. Zbigniew Inglot opowiada nam jak z małej firmy rodzinnej zbudować koncern znany niemal na całym świecie.