16.11.2013

Marilyn bardziej ekskluzywna

Na półki sklepów franczyzowych Marilyn trafiły rajstopy znanej projektantki.

Rajstopy i wyroby pończosznicze Marilyn znane są na polskim rynku od ponad 20 lat. Od kilku lat firma stara się dotrzeć ze swoimi produktami do coraz szerszego grona klientek. W spełnieniu ich oczekiwań pomagają dobrze znane w świecie mody nazwiska.
- Marilyn jest jedyną firmą z branży pończoszniczej w Polsce, która nawiązała współpracę z zagraniczną projektantką. W naszych salonach zadebiutowała niedawno limitowana kolekcja Patrizia Gucci for Marilyn. Linia ta jest niczym biżuteria dla nóg. Ekskluzywna oferta sprawia, że marka trafia w gusta nawet najbardziej wymagających klientek – mówi Anna Jaśkiewicz, junior brand menadżer Marilyn.

Modelka w rajstopach zaprojektowanych prze Patrizię Gucci dla Marilyn. Fot. Marilyn

Modelka w rajstopach zaprojektowanych przez Patrizię Gucci dla Marilyn.

Dwa lata temu pochodząca z Łodzi firma postawiła na rozwój we franczyzie. Dziś, oprócz ponad 30 salonów własnych, sieć sprzedaży Marilyn liczy również 14 salonów franczyzowych, a wyroby firmy można kupić także w sklepach partnerskich. Brak opłaty wstępnej, miesięcznej i możliwość zwrotu lub wymiany nawet 80 proc. towaru – tym właściciele sieci Marilyn zachęcają do otworzenia własnego sklepu pończoszniczego.

- Oferujemy atrakcyjne warunki współpracy oraz możliwość indywidualnych negocjacji, gdyż zależy nam na satysfakcji franczyzobiorców. Oprócz tego, jako właściciel marki, zapewniamy wsparcie reklamowe i marketingowe oraz pomoc w zarządzaniu lokalem – wymienia Anna Jaśkiewicz.

Marilyn oferuje swoim franczyzobiorcom trzy formy sprzedaży: wyspę handlową (6-10 m2), oraz dwa formaty salonów sprzedaży – mały (ok. 20 m2) i duży (40-60 m2). Koszty adaptacji i remontu zależą od wybranego formatu i kształtują się w przedziale 25-100 tys. zł. Na pierwsze zatowarowanie franczyzobiorca Marilyn powinien przeznaczyć od 18-40 tys. zł.

(mak)