27.05.2014

Firma na rockowo

Do końca tego roku Akademia Rocka chce otworzyć sześć nowych szkół muzycznych.

Akademia Rocka to szkoła muzyczna, gdzie miłośnicy cięższych brzmień zdobywają szlify wokalne i poprawiają swoje umiejętności gry na instrumentach. Na razie działają dwie szkoły w Warszawie, ale we wrześniu do sieci dołączy pierwsza placówka prowadzona przez franczyzobiorcę, który otworzy szkołę we Wrocławiu. Do końca tego roku sieć ma się powiększyć o sześć nowych punktów.

Uczniowie Akademii Rocka. Fot. Akademia Rocka

Uczniowie Akademii Rocka podczas jednego z koncertów.

- Zainteresowanie zajęciami muzycznym wzrosło wraz z pojawieniem się w telewizji dużych programów muzycznych. Przez ostatnie pięć lat w ogólnopolskich stacjach mogliśmy oglądać takie programy jak Must Be The Music, Tylko Muzyka, X- Factor, The Voice Of Poland czy Bitwa Na Głosy. Te programy cieszą się olbrzymią oglądalnością i promują muzykę, jako sposób na spędzanie czasu – mówi Maciej Michniewicz, właściciel Akademii Rocka.

Za uruchomienie własnej Akademii Rocka franczyzobiorca musi zapłacić 1 tys. zł. Tyle wynosi miesięczna opłata licencyjna. W kolejnych latach funkcjonowania placówki wzrasta ona do 2 tys. zł. Franczyzodawca pomaga dostosować lokal do prowadzenia szkoły muzycznej - więcej szczegółów można znaleźć w artykule Zróbcie hałas na portalu lokalnabiznes.pl Na inwestycję w instrumenty muzyczne i sprzęt trzeba przeznaczyć ok. 10-20 tys. zł. Właściciele sieci szacują, że inwestycja zwraca się już po pół roku prowadzenia biznesu.
(mak)