25.06.2014

Rozwój i promocja

Promocja marki, a dopiero później intensywna budowa sieci sklepów – taki pomysł na rozwój ma Idunn Naturals.

Moda na ekologię i życie bliżej natury weszła również do branży kosmetycznej i zaowocowała nowymi sieciami franczyzowymi, które zadebiutowały na rynku w ubiegłym roku. Jedną z nich jest Idunn Naturals.

Wnętrze sklepu marki Idunn Naturals Fot. idunn naturals

Na uruchomienie sklepu z kosmetykami Idunn Naturals trzeba przeznaczyć przynajmniej 50 tys. zł.

W ofercie Idunn Naturals znajdują się ekskluzywne kosmetyki naturalne dla kobiet i mężczyzn.  Firma ma na razie jedną placówkę franczyzową i jest na etapie poszukiwania lokalu we Wrocławiu, w którym ma powstać pierwszy sklep własny. Idunn Naturals to marka, która jest obecna na rynku od niedawna, bo dopiero od 2012 roku.

– Liczymy na to, że otwarcie lokalu własnego pomoże nam wypromować sieć i dotrzeć z marką do kolejnych klientów oraz potencjalnych partnerów – mówi Grażyna Strzelczyk, dyrektor kreatywny Idunn Naturals.

 Na uruchomienie sklepu z kosmetykami Idunn Naturals trzeba przeznaczyć przynajmniej 50 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, wymaga jednak od swoich partnerów wnoszenia opłaty miesięcznej, która kształtuje się na poziomie 2 proc. obrotu netto. Idunn Naturals zapewnia franczyzobiorcom szkolenia oraz wsparcie marketingowe.

Franczyzobiorca musi znaleźć lokal, w którym poprowadzi sklep Idunn Naturals na własną rękę. Minimalna powierzchnia sklepu to 17 m2. Jego lokalizacja zależy o wielkości miejscowości, w której powstanie. W dużych miastach będą to głównie centra handlowe, zaś w małych miejscowościach dopuszczalne są również lokale przy ruchliwych ulicach.

Idunn Naturals to niejedyna marka, która rozwija sieć franczyzową sklepów lub stoisk handlowych z kosmetykami naturalnymi w Polsce. Franczyzobiorców szuka m.in. Amellie, L’Occitane en Provence, Orqanique. (mak)