Kto będzie dobry w te klocki?

Cena godzinnych zajęć dla dzieci w placówkach Bricks4Kidz zaczyna się od 35 zł.
Wtorek
28.10.2014
Bricks4Kidz podpowiada, jak zarobić na zabawie klockami Lego. Najmłodszymi klientami placówek edukacyjnych są dwulatkowie.
 

Bricks4 Kidz to amerykański koncept polegający na zabawie i nauce przez budowanie z klocków Lego. Masterfranczyzodawcą w Polsce jest działające prawie trzy lata poznańskie Centrum Kreatywności. W placówce prowadzone są zajęcia o różnej tematyce, na których dzieci budują modele na podstawie gotowych planów, poznają tajniki robotyki lub bawią się w produkcję filmów. Bricks4Kidz organizuje też urodziny oraz wychodzi z zajęciami na zewnątrz - do szkół, przedszkoli i firm. Od stycznia 2015 roku masterfranczyzodawca chce rozpocząć rozwój sieci franczyzowej. Docelowo Centrum Kreatywności Bricks4Kidz ma pojawić się w każdym większym mieście.
- Partner kupuje u nas licencję na daną miejscowość. Chcemy, by w każdym z miast wojewódzkich było takie centrum – zapowiada Filip Morawski, prezes zarządu Bricks4Kidz Polska.

Rozmowy i poszukiwania lokalu trwają około 3 miesięcy. Franczyzodawca oferuje m.in. 40 godzin szkolenia, po którym można prowadzić zajęcia. Daje także gotowe scenariusze zajęć i know-how związane z prowadzeniem centrum. Współpracując z Bricks4Kidz można zarabiać na kilka sposobów: prowadzić regularne zajęcia w ramach Centrum, organizować imprezy urodzinowe, letnie i zimowe półkolonie oraz zajęcia pozalekcyjne płatne za godzinę. Można również wprowadzić ofertę opieki nad dziećmi. Z zajęciami warto wychodzić poza Centrum – do szkół, przedszkoli czy ośrodków kultury. Kolejnym pomysłem na dodatkowy zarobek jest uczestniczenie w różnych eventach w galeriach handlowych czy korporacjach.

- Pomysłów na organizowanie eventów i imprez z wykorzystaniem Bricks4Kids poza Centrum Kreatywności jest mnóstwo. Wszystko zależy od pomysłowości franczyzobiobrcy. Z naszego doświadczenia wynika, że z klocków Lego chętnie budują nie tylko dzieci, lecz także dorośli, zwłaszcza panowie – mówi Filip Morawski.

W najbliższym czasie Centrum w Poznaniu rozpocznie organizację dni otwartych dla osób zainteresowanych franczyzą. Podczas spotkań będzie można samemu się przekonać, jak wyglądają zajęcia. (awr)


Profil kobiety
Anna Wrona
dziennikarz