Franczyza dla doświadczonych
Radosław Jakociuk, prezes zarządu W.Kruk
Dlaczego zdecydowaliście się państwo na rozwój we franczyzie?
W.Kruk jest najstarszą firmą jubilerską w Polsce. W zeszłym roku obchodziliśmy 175-lecie istnienia marki, która uznawana jest za jedną z najsilniejszych na rynku. Historia oraz wynikające z niej tradycja i wartości marki czynią nas wiarygodnymi w oczach klientów. Mamy sprawdzony koncept i jasną wizję dalszego rozwoju. Czujemy się silni, by iść dalej, oddając część biznesu w ręce franczyzobiorców.
Kto może zostać franczyzobiorcą W.Kruk?
Poszukujemy ludzi i firm z doświadczeniem w projektach franczyzowych, którzy gotowi są dostarczyć najwyższą jakość obsługi klienta. Nasi partnerzy zobowiązani są przedstawić stosowne zabezpieczenia finansowe i udokumentować doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Mile widziana jest znajomość rynku jubilerskiego i fashion. Od potencjalnych franczyzobiorców oczekujemy propozycji lokali w centrach handlowych i najbardziej prestiżowych punktach miast. Oczywiście duże natężenie ruchu ma znaczenie dla sprzedaży, ale dla nas niezmiennie istotna pozostaje jakość lokalizacji. Przewidywana kwota inwestycji to 350 tys. zł, czyli około 6 tys. zł na metr kwadratowy lokalu. Opłata wstępna za przystąpienie do sieci franczyzowej wynosi 15 tys. zł.
Gdzie szukacie Państwo franczyzobiorców? W jakichś konkretnych regionach czy w całym kraju?
Aktualnie sieć W.Kruk obejmuje 93 salony na terenie całej Polski. Oferta franczyzowa koncentruje się na lokalizacjach, w których nie mamy własnych punktów. Interesują nas miasta poniżej 100 tys. mieszkańców.
Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca?
Jako jeden z liderów rynku i firma posiadająca sprawdzony, prężnie działający koncept oferujemy szeroki zakres wsparcia. Przede wszystkim przynależność do stabilnej sieci, której podstawą jest ponad 90 własnych salonów jubilerskich oraz współpracę z marką o silnej reputacji i niekwestionowanej pozycji na rynku jubilerskim w Polsce. Gwarantujemy dostęp do profesjonalnych materiałów marketingowych, w tym korzyści sprzedażowe wynikające z ogólnopolskich kampanii reklamowych w telewizji, prasie i internecie. Naszą przewagą konkurencyjną jest wysoka jakość i nowoczesne wzornictwo produktów. W.Kruk posiada własną manufakturę w Poznaniu. Warto podkreślić, że nasza franczyza opiera się na zasadzie towaru powierzonego, co w przypadku biżuterii oznacza, że nasz partner otrzymuje towar o znacznej – nawet ponad kilkusettysięcznej wartości. Jako dynamicznie zarządzana spółka, należąca do dużej grupy kapitałowej, zapewniamy dostęp do profesjonalnych narzędzi i procedur oraz bieżące wsparcie centrali, w tym regionalnego menedżera sprzedaży i menedżera działu szkoleń. W bieżącej pracy naszym partnerom franczyzowym pomoże sprawny system planistyczny i logistyczny.
Rozmawiała Monika Wojniak-Żyłowska
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.
Perfumy Refan mogą być świetną propozycją poszerzenia oferty dla sklepów z różnym asortymentem.
Coraz więcej osób poszukuje oryginalnych zapachów, innych niż te masowo dostępne na sklepowych półkach. Monika Zagajska i Ewa Harasimczuk odkryły tę niszę i otworzyły nietypowe perfumerie.
Marzena Burciu franczyzę dla siebie wybrała na Targach Franczyza. Jak rozwija swój biznes?
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
McDonald’s w Polsce to 550 restauracji, które w ponad 90 proc. są prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców.
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie przeczytasz w internecie!
Z wykształcenia nawigator statku, z zawodu pilot samolotu. Konrad Hanc godzi pracę na etacie z prowadzeniem własnego biznesu. Od roku jest franczyzobiorcą sieci Fresh Bike.
Pieczarkarnia to opłacalny biznes nawet na niedużą skalę. Właściciel jednej hali zbiera plony co sześć tygodni. Gdy ma się więcej pomieszczeń – wtedy na zyski można liczyć co tydzień.
Żeby myśleć o otwarciu własnego McDonalda nie wystarczą tysiące ani setki tysięcy złotych . Potrzeba więcej. Ile? I co franczyzobiorca Złotych Łuków dostanie w zamian?
POPULARNE NA FORUM
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Nawet jeśli nie prowadzisz sprzedaży w internecie, to właśnie tam zaczyna się wiele kwestii. Jak choćby świadomość istnienia marki, więc jeśli chcesz rozkręcić...
Sposoby na zwiększenie sprzedaży?
Wybierz grupe docelową dla kogo to ma być dokładnie, następnie wejdz w jego buty i pomyśl jak by to miało wyglądać zebyś się tym zainteresował, a jak masz sklep w...
FM Group - czy to ma waszym zdaniem sens?
W tym to już nie da sie zadnych pieniedzy zrobić, ludzie do tej marki stracili zaufanie.
Perfumy na mililitry
Witam, widzę, że już dobre kilkanaście lat ciągnie się ta dyskujsja i firma Refan jest ciągle obecna. Zastawiam się nad otwarciem stoiska. Czy jest tu może ktoś kto...
Polacy lubią prezenty
Każdy lubi prezenty ;)
Paznokcie w natarciu
jeśli kosmetyki to tylko naturalne, ja miałem problem z suchą skórą, dużo jeżdżę na rowerze i miałem wiecznie suchą skórę na twarzy i dłoniach. Dzięki kosmetykom...
Inwestycja w srebro - czy warto?
Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami, inwestycja w srebro jest mało opłacalna. Jeśli już naprawdę chcesz inwestować w jakiś kruszec, to zdecydowanie złoto....
Inwestycja w srebro - czy warto?
Chyba najlepiej inwestować w nieruchomości... Inwestycji głównie czynię pod okiem doświadczonych ludzi (więcej tu), z którymi współpracuję, jednak chciałabym w...