Domino’s Pizza
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Domino’s Pizza, założona w 1960r. przez Tom’a Monaghan’a jest światowym liderem w dostawie pizzy, dostarczając dziennie ponad milion sztuk pizzy na całym świecie. Sieć odniosła sukces na 90 rynkach i ma na koncie ponad 15 tys. lokali – w Polsce planuje otworzyć 200-300 pizzerii. Domino’s oferuje swoim franczyzobiorcom sprawdzony i przetestowany koncept oraz dostęp do know-how, nad którym codziennie pracuje ponad 200 tys. pracowników.
Od lat Domino’s doskonali się w przygotowywaniu i dostarczaniu najlepszej pizzy. Nigdy jednak nie idzie na kompromis w kwestii jakości produktów co skutkuje wysokim poziomem satysfakcji klientów oraz gwarantuje powtarzalność zakupu. Swoim franczyzobiorcom oferuje unikalny, dopasowany do potrzeb klienta model biznesowy.
JEDNOSTKI WŁASNE
109
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
8
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zależy nam na Twoim sukcesie:
- Oferujemy wsparcie marketingowe (m.in. kampanie ATL, reklama on-line 365 dni w roku) zwiększające liczbę zamówień w Twojej pizzerii,
- Zapewniamy bieżące wsparcie (np. scentralizowane zakupy gwarantujące najniższe ceny) oraz dajemy Ci dostęp do naszych gotowych rozwiązań (m.in. autorski system konwersji gwarantujący powtarzalność zakupu, system umożliwiający monitoring efektywności pracowników Twojej pizzerii w czasie rzeczywistym),
- Pracujemy na wspólny sukces, dlatego system rozliczeń jest nastawiony na Twój rozwój i wzrost.
Zapewniamy Ci wszystko czego potrzebujesz na starcie:
- Oferujemy szybkie i bezproblemowe rozpoczęcie działalności - pomożemy w selekcji lokalizacji uwzględniając efektywność strefy dostaw i optymalizację kosztów pracowniczych oraz zaplanujemy Twój lokal tak, aby zoptymalizować przygotowanie pizzy. Wdrożymy unikalny system do zarządzania pizzerią Domino’s Pulse ®w pełni zintegrowany z systemem zamówień on-line, z funkcją śledzenia zamówień przez klienta,
- Zapewniamy wsparcie, sprawdzoną strategię i gotowy plan działania – oferujemy kompleksowe szkolenie w lokalu Domino’s Pizza przed otwarciem własnej pizzerii oraz pomoc w opracowaniu indywidualnej całorocznej strategii marketingowej, dopasowanej do Twojej lokalizacji,
- Ograniczymy do minimum ryzyko na starcie – zapewniamy indywidualne wsparcie w prowadzeniu własnej pizzerii w pierwszych tygodniach po otwarciu. Pomożemy Ci przejść sprawnie przez cały proces i na każdym kroku jesteśmy do Twojej dyspozycji,
- Oferujemy rabaty i upusty dopasowane do potrzeb każdego kandydata.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Koszt inwestycji 500 000 zł netto (kwota uzależniona od posiadania własnego lokalu, kosztów adaptacji wynajmowanego lokalu).
Opłata wstępna po podpisaniu umowy: 28 500 zł netto
Opłata miesięczna: 4% od sprzedaży (opłata miedzynarodowa), 2,5% (opłata lokalna)
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jaki powinien być franczyzobiorca Domino’s Pizza?
- Entuzjasta pizzy,
- z doświadczeniem we własnym biznesie (min. 3 lata lub z doświadczeniem w gastronomii),
- posiadający doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- nastawiony na wzrost i rozwój własnego biznesu,
- gotowy do osobistego zaangażowania w prowadzenie pizzerii,
- gotowy do nauki i otwarty na zmiany,
- bezkompromisowy w kwestii najwyższej jakości produktów i poziomu obsługi klienta,
- mile widziane osoby posiadające własny lokal.
Osoby posiadające własny lokal:
- Preferowana powierzchnia lokalu wynosi 80-120 mkw.,
- wymagania techniczne: zasilanie 85 kW, kanał wentylacyjny wyciągowy.
Osoby nie posiadające własnego lokalu:
- Zapewniamy pomoc w doborze i poszukiwaniu lokalizacji,
- posiadamy również własne lokale gotowe do rozpoczęcia działalności franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DP Polska S.A.
ul. Dąbrowiecka 30, 03-932 Warszawa
(22) 209 00 99
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Paweł Kidoń
tel. 664 023 356
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma DP Polska S.A. (ul. Dąbrowiecka 30, 03-932 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Domino’s Pizza oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie entuzjascipizzy.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Domino's Pizza Poland przejmuje sieć pizzerii Dominium.
Przez trzy dni targów, na dwóch piętrach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, kilka tysięcy gości wybierało pomysły na własny biznes.
Największe polskie i zagraniczne marki będą miały swoje stoiska na Targach Franczyza, które 18-20 października odbędą się w Warszawie.
W pizzerię Domino's Pizza trzeba zainwestować minimum 95 tys. euro. Na co franczyzobiorca może w zamian liczyć?
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.