Wtorek
24.05.2005
24 maja z Czytelnikami portalu rozmawiał Paweł Klimek.
 

Anna: Dysponuję prawie 100 metrowym lokalem w podwarszawskim Pruszkowie (około 100 tys. mieszkańców). Czy koncept przewiduje otwieranie sklepów Galerii Prezentów w takich miejscach?
Paweł Klimek: Podana powierzchnia jest zdecydowanie za duża, dodatkowo musiałbym znać szczegółową lokalizację, proponuję by zechciała się Pani skontaktować ze mną bezpośrednio za pomocą maila: pklimek@galeriaprezentow.pl.

Hubiflex: Czy prowadząc franczyzowy punkt Galerii Prezentów, można sprzedawać wasze produkty również w innych miejscach niż sam sklep? Np. przez internet
Paweł Klimek: Uwaga - my nie dostarczamy produktów do sieci franczyzowej. Franczyzobiorca przystępuje do centralnie wynegocjowanych umów dostawy jako podmiot niezależny (na bardzo dobrych warunkach) może zatem dystrybuować otrzymane towary także poza punktem franczyzowym

Anna: Czy zapewniacie wyłączność terytorialną swoim franczyzobiorcom?
Paweł Klimek: W odniesieniu do punktów sieci oczywiście tak - tzn. nie otworzymy 2 punktów w tej samej galerii handlowej lub centrum handlowym, ale w dwóch różnych centrach w danym mieście - tak (przykład Katowic i Krakowa) - tak naprawdę nie będą stanowić dla siebie konkurencji - w odniesieniu do punktów lokowanych poza galeriami i centrami handlowymi zapewniamy wyłączność terytorialną w odniesieniu do ustalonego obszaru (np. miasto, dzielnica)

Tomasz z Katowic: Jaką docelowo planują Państwo liczbę sklepów?
Paweł Klimek: Determinować to będzie zainteresowanie potencjalnych franczyzobiorców (które jak na razie jest bardzo duże). W tym roku planujemy sprzedaż jeszcze 5 - 7 licencji, a w roku 2006 - 10 do 15. Chcielibyśmy być obecni we wszystkich atrakcyjnych nowopowstających C.H., staramy się także o pozyskanie lokalizacji w centrach już istniejących, ocenianych jako "dobre"

Tomasz z Katowic: Czy jako pomysłodawca konceptu badają Państwo zwyczaje zakupowe Polaków w kontekście prezentów?
Paweł Klimek: Zdecydowanie tak, przedstawiona oferta jest wynikiem czteroletnich doświadczeń z 2 własnych sklepów na Śląsku. Proces ten ma chrakter ciągły: obecnie wprowadzamy do oferty (w celu realizacji oczekiwań klientów) bardzo wąski wycinek tzw. biżuterii upominkowej (spinki do koszul i krawatów), a w Krakowie element regionalny: wysokiej klasy upominki krakowskie

malanit: Przy jakiej liczbie sklepów zaczniecie Państwo promować markę Galeria Prezentów?
Paweł Klimek: zakładamy że przy 7 - 9 sklepach, obowiązkowo gromadzony przez franczyzobiorców na własnych kontach fundusz reklamowy, zacznie być wykorzystywany na centralną promocję marki Galeria Prezentów, aktulanie wspieramy działania indywidualne, gdyż to one przynoszą najlepszy efekt

gocha: Czy Galerie Prezentów będziecie otwierać tylko w dużych miastach?
Paweł Klimek: W ostatecznym rozrachunku to franczyzobiorca decyduje, gdzie otworzyć sklep, jest bowiem niezależnym podmiotem gospodarczym działającym w ramach umowy franczyzowej. To na nim spoczywa ryzyko gospodarcze, które franczyza ma minimalizować. Jeżeli zatem ktoś jest przekonany do dobrej lokalizacji w małym mieście, a potencjalny rynek lokalny według naszej oceny będzie wystarczająco chłonny, nie widzę przeszkód, by udzielić licencji.

Hubiflex: Czy każdą indywidualną promocję mojego punktu trzeba konsultować z Wami?
Paweł Klimek: W zasadzie nie, warto jednak oprzeć się w tym zakresie o nasze doswiadczenia i cykliczne oferty przedstawiane przez dostawców

kostek: Czy istnieje jakaś sieć, która jest bezpośrednią konkurencją Galerii Prezentów?
Paweł Klimek: Konceptu identycznego w zasadzie nie napotkałem. Wydaje się, że udało się nam wyselekcjonować ofertę towarową, która nosi znamiona wyjątkowości. Obserwujemy, że niektóre sieci podążają za nami w wybranych grupach towarowych.

domino: Ilu średnio klientów odwiedza w ciągu miesiąca sklep Galerii Prezentów? Za jaką sumę kupują produkty?
Paweł Klimek: Na tak szczegółowe pytania chętnie odpowiem na spotkaniu osobistym. Zapraszam do siedziby firmy w Katowicach przy ul. Kolejowej 57, lub do kancelarii PROFIT system w Warszawie przy ul. Brązowniczej 16, w dniu 2 czerwca 2005r.

<-- WSTECZ | WIĘCEJ -->

Targi On-line

POPULARNE NA FORUM

Paznokcie w natarciu

Słyszałem, że popularne jest zdobienie paznokci . Istnieją różne techniki i sposoby zdobienia, które można stosować samodzielnie.

26 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Polacy lubią prezenty

Ja tam lubię wręczać prezenty :) Cieszy mnie jak ktoś jest zadowolony z podarku. Ostatnio nawet zaczęłam przywiązywać większą wagę do opakowania prezentu i często...

18 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Zacznę to robić. Mam nadzieję, że nadal będziesz mógł wnosić swoje talenty w tej dziedzinie. Dziękuję Ci. cool math games

3 wypowiedzi
ostatnia 13.08.2018
Firma na wyspie

Prosze przeczytac opinie ich wlasnych pracownikow na Go Work .Franczyz nic lepiej nie traktuja.

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Firma na wyspie

Witam, Pani Agnieszka ,bardzo dobrze ominela wszystkie informacje wazne dla franczyzobiorcy. Po pierwsze w lepszych lokalizacjach otwiera firma swoje stoiska.Po drugie bardzo...

3 wypowiedzi
ostatnia 07.08.2018
Powiedziała YES

-Thanks for your article! I have read through some similar topics! However, your post has given me a very special impression, unlike other posts. I hope you continue to have...

12 wypowiedzi
ostatnia 03.08.2018
Inwestycja w srebro - czy warto?

Ja bym postawiła jednak w inwestycje kapitałowe z pomocą [url]http://www.viennalife.pl/strefa-inwestowania/fundusze-kapitalowe/[/url] bo to pewna inwestycja, choć wymaga...

68 wypowiedzi
ostatnia 28.07.2018
W hurtowni i w sieci

Blog Adelgazar

14 wypowiedzi
ostatnia 27.07.2018