Felix Chicken
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Zostań franczyzobiorcą Felix Chicken!
Felix Chicken to uznana marka o długiej historii, specjalizująca się w przyrządzaniu chrupiącego kurczaka w złocistej panierce. Jesteśmy obecni na rynku od 2001 roku, a nasz system franczyzowy został wprowadzony w 2013 roku. W 2018 roku weszliśmy na rynki międzynarodowe m.in. Litwa, Malta.
Dlaczego warto dołączyć do Felix Chicken?
1. Różnorodność Formy Biznesu:
- FELIX CHICKEN (Lokal Stacjonarny). Forma adaptacji lokalu:
- najem budynku
- forma modułowa
- FELIX CHICKEN EXPRESS (Kontener lub Przyczepa): sprawdza się w dużych miastach jak i również w mniejszych miejscowościach.
2. Pakiet Szkoleniowy:
Po podpisaniu umowy i wybraniu lokalizacji oferujemy 3-dniowe szkolenie praktyczne, które przygotuje Cię do otwarcia i prowadzenia biznesu. Szkolenie obejmuje receptury, przygotowywanie potraw, higienę produkcji, sztukę sprzedaży, zasady bezpieczeństwa i skuteczne zarządzanie.
3. Opiekun franczyzowy:
Kluczowy element naszej współpracy - oferujemy stałe wsparcie przez cały okres umowy franczyzowej. Możesz liczyć na pomoc w każdej kwestii.
4. Wsparcie Marketingowe:
Profesjonalne materiały promocyjne, takie jak plakaty, ulotki, banery, aby skutecznie wypromować lokal i przyciągnąć uwagę klientów. Wspieramy aktywność na social mediach i uczestnictwo w lokalnych wydarzeniach.
5. Nowoczesne Podejście do Biznesu:
Współpraca na lata, z możliwością rozwoju w dynamicznie rozwijającej się branży fast food. Nowoczesne podejście oparte na innowacyjnych strategiach i trendach.
Nacisk na rozwijające się technologie np. w postaci kiosków samoobsługowych (szybka obsługa klienta, eliminacja błędów w zamówieniach)
6. Usługi Serwisowe:
Współpraca z firmami od urządzeń gastronomicznych, pełna obsługa serwisowa, dostęp do najnowszych rozwiązań technologicznych.
Ponadto naszym franczyzobiorcom proponujemy rozwój w postaci dołączenia do marki Felix Chicken z wyłącznością terytorialną ( możliwość otwarcia więcej niż jednego lokalu)
7. Finansowanie poprzez Leasing:
Proponujemy elastyczne opcje finansowania dla naszych przyszłych franczyzobiorców, umożliwiając im rozpoczęcie działalności bez dużego początkowego obciążenia finansowego. Oto koszty inwestycji w przypadku leasingu:
- Lokal Stacjonarny:
- lokal pod wynajem od 16 tys. zł
- lokal w formie modułowej od 40 tys. zł
- Przyczepa lub forma kontenerowa
- przyczepa od 30 tys. zł
- forma kontenerowa od 35 tys zł
8. Finansowanie Bez Leasingu:
Jeśli preferujesz podejście bez leasingu i chcesz posiadać swój lokal od razu, oferujemy alternatywne opcje finansowania. Oto koszty inwestycji bez leasingu:
- Lokal Stacjonarny:
- lokal pod wynajem od 160 tys. zł
- lokal w formie modułowej od 400 tys.
- Przyczepa lub forma kontenerowa
- przyczepa od 300 tys. zł
- forma kontenerowa od 350 tys.
Oferujemy różne ścieżki finansowania, aby dostosować się do Twoich preferencji i zapewnić Ci możliwość łatwego rozpoczęcia biznesu z naszym sprawdzonym konceptem. Wybierz opcję, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i marzeniom biznesowym.
Zbuduj z nami Franczyzę Felix Chicken! Skontaktuj się z nami, wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń pod numer +48 798 851 580 lub +48 530 984 152. Przedstawimy Ci wszystkie możliwości współpracy i zaprosimy na niezobowiązujące spotkanie w Myślenicach. Niezależnie od doświadczenia i dotychczasowej ścieżki zawodowej, każdy może zostać naszym franczyzobiorcą!
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
9 lokali
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie dla Franczyzobiorcy:
- Doradztwo przy wyborze lokalizacji.
- Pełne szkolenie obejmujące receptury, technologię, podręcznik operacyjny.
- Procedury operacyjne – standardy działania i obsługi klienta.
- Pomoc i wsparcie w kampanii reklamowej związaną z uruchomieniem nowego lokalu.
- Systemy sprzedażowe optymalizujące zakupy, zapasy, magazyn.
- Sprawdzeni dostawcy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
INWESTYCJA W LOKAL JEST SZACOWANA INDYWIDUALNIE DLA KAŻDEJ LOKALIZACJI JESZCZE PRZED PODPISANIEM UMOWY FRANCZYZOWEJ
- Minimalna kwota inwestycji zaczyna się od 160 tys.
- 1,8% od obrotu na cele marketingowe.
- Opłata franczyzowa 850 zł.
- Jednorazowa opłata wstępna 6 tys.zł.
- Nie wymagamy doświadczenia w gastronomii – wszystkiego uczymy od podstaw.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Lokal gastronomiczny powierzchnia:
- Min 20m2 przyczepa i kontener
- Min 70m2 lokal wolnostojący
- Zaangażowanie przy tworzeniu i późniejszym prowadzeniem lokalu
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Spartakus System sp. z o.o.
ul. M. Konopnickiej 16/11, 33-300 Nowy Sącz
+48 530 984 152
Osoba do kontaktu dla kandydatów
Łukasz Pyszczak
tel. 798 851 580
Mateusz Wilk
Tel. 530 984 152
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma Spartakus System sp. z o.o. (ul. M. Konopnickiej 16/11, 33-300 Nowy Sącz). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Felix Chicken oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie felixchicken.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
15. Targi Franczyza za nami. Po nich czas na katowickie targi Pomysł na firmę. Ich kolejna edycja już wiosną.
Gościem specjalnym Forum Edukacyjnego na XV Targach Franczyza będzie Piotr Polk, aktor i właściciel marki meblarskiej „by Polk”.
Koncept Felix Chicken ma już pierwsze lokale za granicą, ale nadal jego głównym rynkiem jest Polska.
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.