Wybierz biznes dla siebie

Sobota
15.10.2016
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.
 

Targi Franczyza 2016 za nami. 7 tys. poszukiwaczy pomysłów na biznes odwiedziło Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, by przyjrzeć się ofercie ponad 170 franczyzodawców. Wśród odwiedzających byli tacy, którzy dopiero rozpoczynali swoje poszukiwania, jak i ci, którzy przybyli z określoną wizją własnej biznesowej przyszłości.

Pracuję w transporcie, żona w branży kosmetycznej. Chcielibyśmy otworzyć sklep spożywczy w rodzinnym Włocławku, ale nigdy nie pracowaliśmy w handlu. Liczymy, że od franczyzodawca będziemy mogli się nauczyć, jak prowadzić taką placówkę – mówi Piotr Wójcik, jeden z odwiedzających.

Franczyzodawcy przyznają, że wielu przedsiębiorców przybyło na targi z różnych części Polski na umówione wcześniej spotkania.

Warszawskie targi franczyzy to świetne miejsce by nawiązać nowe kontakty z potencjalnymi franczyzobiorcami, ale też by spotkać się z kandydatami, z którymi już wcześniej kontaktowaliśmy się mailowo bądź telefonicznie. Myślę, że rozmowy przeprowadzone przez ostatnie trzy dni przełożą się na nowe umowy franczyzowe – mówi Piotr Ociepa, franczyzodawca marki Investor Nieruchomości.

W czasie trzydniowej imprezy odwiedzający mogli nie tylko porozmawiać z franczyzodawcami najpopularniejszych marek, ale również poznać tajniki współpracy we franczyzie w trakcie wykładów na forum szkoleniowym. O tym, jak osiągnąć sukces w biznesie franczyzowym opowiadali eksperci z firmy doradczej PROFIT system oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Gościem specjalnym panelu szkoleniowego był Robert Moska, aktor i trener biznesu.

Naszym problemem jest to, że bardzo często działamy według utartych schematów, które wykształcają się w naszych mózgach w trakcie kolejnych lat życia. To ogranicza naszą kreatywność, a w konsekwencji uniemożliwia nam dokonywanie zmian i podejmowanie strategicznych decyzji – mówił Robert Moskwa podczas wykładu.

Targi Franczyza przyciągają zarówno doświadczonych przedsiębiorców, jak i osoby, które dopiero szukają pomysłu na biznes dla siebie.

Jak co roku, odwiedzający mogli wybierać koncepty biznesowe z wielu branż – od gastronomii po nieruchomości, od branży spożywczej po usługi kosmetyczne.

Jestem na targach jako wystawca już po raz szósty. Obecność tutaj zawsze przekłada się na podpisane umowy z franczyzobiorcami, a w efekcie na otwarcia nowych lokali. Liczę, że w tym roku będzie podobnie – mówi Wojciech Goduński, franczyzodawca m.in. takich marek jak Biesiadowo, Western Chicken czy Crazy Piramid Pizza.

Coraz liczniej pojawiają się na Targach marki lodowe. W tym roku swoje stoiska mieli m.in. Lody Bonano, Lodolandia, Lodostrefa, Mangatto, Lody Marsjano, Lody Willish.

Do najliczniej reprezentowanych branż na Targach Franczyzy należała gastronomia – na tegorocznych targach było ponad 50 marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodły marki restauracyjne, m.in.: Burger King, Bobby Burger, Biesiadowo, Blikle, Da Grasso, Kebab King, Salad Story, Telepizza. Wiele było też marek lodowych (Lody Bonano, Lodolandia, Lodostrefa, Mangatto, Lody Marsjano, Lody Willish) oraz kawiarnianych (Bike Caffe, Coffeeloffee, So! Coffee). Popularnością wśród odwiedzających cieszyły się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży obecni byli: Carrrefour, Delikatesy Centrum, E.Leclerc, Freshmarket, Groszek, Intermarche, Żabka i inne.

Okładka WBF 119 styczeń 2015, Leszek Czarnecki, Joanna Jabłczyńska

Wystawcy robią wszystko by przekonać do siebie potencjalnych kandydatów. Wiedzą, jak ważne jest pierwsze wrażenie, dlatego coraz więc firm decyduje się na zbudowanie stoiska, które przypomina placówkę franczyzową.

Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znaleźli oferty m.in.: PZU, Avivy i Superpolisy, Alior Banku, Getin Noble Banku oraz biur księgowych Tax Care. Wśród wystawców obecni byli również przedstawiciele rynku nieruchomości, w tym Remax, Metrohouse, Północ Nieruchomości oraz Inderpo Nieruchomości. O szansę na polskim rynku walczyły również koncepty z USA, Włoch, Chorwacji. W sumie na Targach były obecne 173 marki franczyzowe (LISTA WYSTAWCÓW).


POPULARNE NA FORUM

Skuteczna i tania reklama małej firmy

W social mediach http://slowodaje.pl/oferta/social-media/ :))

398 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Skuteczna i tania reklama małej firmy

W social mediach http://slowodaje.pl/oferta/social-media/ :))

398 wypowiedzi
ostatnia 20.04.2018
Zakładamy własną firmę - procedury krok po kroku

Mi w prowadzeniu firmy pomaga ten system https://ax-dynamics.com/pl/dynamics-365/enterprise-edition . W dużym stopniu wspomaga zarządzanie firmom.Potrafi również...

68 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Not keen you need to be very careful when you spray it as if you accidentally inhale any then it induces a coughing fit and burns...

30 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Hodowla psów: Trudne życie hodowcy

Things are very open and intensely clear explanation of issues. was truly information. Your website is very beneficial. Python Programming Homework Help

30 wypowiedzi
ostatnia 19.04.2018
Jak reklamować swój biznes lokalnie?

Zachęcam zgłosić się do profesjonalnej agencji reklamowej. Ja skorzystałam z TechMedia i jestem bardzo zadowolona. Firma indywidualnie dobiera rodzaj reklamy do potrzeb...

30 wypowiedzi
ostatnia 18.04.2018
Przepis na udany prezent

Jeżeli chodzi o ciekawe prezenty to świetnym pomysłem są spersonalizowane prezenty. Sklep FotoTrendy ma ogromny wybór gadżetów, m.in.: ceramika, tekstylia, gadżety...

42 wypowiedzi
ostatnia 18.04.2018
Jaka reklama się opłaca?

Zachęcam do zapoznania się z ofertą agencji Tech-Media. Oferuje kompleksowe usługi związane z e-marketingiem i nie tylko. Sami kilka razy korzystaliśmy z ich usług i...

199 wypowiedzi
ostatnia 18.04.2018
zobacz więcej na forum