E. Leclerc

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Stowarzyszenie E.Leclerc to najdłużej działająca w Polsce, bo aż od 1995 roku, sieć hiper i supermarketów. Każdy sklep to odrębny podmiot należący do prowadzącego go partnera, bowiem E.Leclerc to grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków.

Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwoju sklepów już istniejących, zrzeszaniu niezależnych partnerów oraz na rozwoju zewnętrznym poprzez wspieranie inwestycji partnerów. Dotychczasowe inwestycje są odzwierciedleniem strategii biznesu polegającej na realistycznej ocenie rzeczywistości, liczeniu się z konkretnymi możliwościami i podejmowaniu działań, które gwarantują skuteczność, bowiem każdy z podmiotów sieci musi być rentowny jako samodzielne przedsiębiorstwo. Zdolności adaptacyjne modelu funkcjonowania opartego o przedsiębiorczość partnerów sprawiają, że E.Leclerc sukcesywnie się rozwija, zdobywając coraz większy udział w rynku.

E.Leclerc to nie tylko hiper i supermarkety. To również 15 stacji paliw, które wpisując się w filozofię uwolnienia cen, nieustannie starają się oferować klientom produkt w najbardziej konkurencyjnych cenach. Jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce firma uruchomiła też sprzedaż przez Internet poprzez sieć E.Leclerc on line, działającą w następujących miastach: Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Rzeszowie, Radomiu, Katowicach, Elblągu, Kielcach i Gliwicach.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia 5 000 pracowników w 47 sklepach znajdujących się w 42 miastach na terenie 16 województw.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • Jednostki partnerskie 43 (18 hipermarkety, 25 supermarkety)
  • Jednostki franczyzowe 4 (1 hipermarket, 3 supermarkety
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

Partnerom oferujemy:

  • warunki handlowe dla sieci;
  • centralną logistykę;
  • własny import;
  • rozwiniętą gamę produktów z logo Wiodąca Marka dostępną tylko w sieci sklepów E. Leclerc;
  • produkty pierwszocenowe z logo €.C.O.+;
  • produkty  tradycyjne/regionalne;
  • wspólne operacje marketingowe. 

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Ustalana indywidualnie dla każdej placówki.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • motywacja do prowadzenia swojego biznesu;
  • wspólna praca z partnerem życiowym;
  • chęć wzięcia udziału w stażu szkoleniowym;
  • mobilność.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Galec Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa

(22) 205 91 91

franczyza@e-leclerc.pl

www.e-leclerc.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do E. Leclerc.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.