E. Leclerc

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Stowarzyszenie E.Leclerc to najdłużej działająca w Polsce, bo aż od 1995 roku, sieć hiper i supermarketów. Każdy sklep to odrębny podmiot należący do prowadzącego go partnera, bowiem E.Leclerc to grupa niezależnych przedsiębiorców, którzy w sposób autonomiczny zarządzają własnymi firmami, współpracują z regionalnymi producentami, wspierają lokalne społeczności, dopasowując swoją ofertę do lokalnych warunków.

Strategia biznesowa Stowarzyszenia E.Leclerc opiera się na trzech podstawowych filarach: rozwoju sklepów już istniejących, zrzeszaniu niezależnych partnerów oraz na rozwoju zewnętrznym poprzez wspieranie inwestycji partnerów. Dotychczasowe inwestycje są odzwierciedleniem strategii biznesu polegającej na realistycznej ocenie rzeczywistości, liczeniu się z konkretnymi możliwościami i podejmowaniu działań, które gwarantują skuteczność, bowiem każdy z podmiotów sieci musi być rentowny jako samodzielne przedsiębiorstwo. Zdolności adaptacyjne modelu funkcjonowania opartego o przedsiębiorczość partnerów sprawiają, że E.Leclerc sukcesywnie się rozwija, zdobywając coraz większy udział w rynku.

E.Leclerc to nie tylko hiper i supermarkety. To również 16 stacji paliw, które wpisując się w filozofię uwolnienia cen, nieustannie starają się oferować klientom produkt w najbardziej konkurencyjnych cenach. Jako pierwsza sieć hipermarketów w Polsce firma uruchomiła też sprzedaż przez Internet poprzez sieć E.Leclerc on line, działającą w następujących miastach: Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku, Lublinie, Rzeszowie, Radomiu, Katowicach, Elblągu i Kielcach, Gliwicach.

Obecnie E.Leclerc zatrudnia ponad 5000 pracowników w 50 sklepach znajdujących się w 45 miastach na terenie 16 województw. 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • Jednostki partnerskie 42 (18 hipermarkety, 24 supermarkety)
  • Jednostki franczyzowe 8 (2 hipermarket, 6 supermarket)
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

 

Partnerom oferujemy:

  • warunki handlowe dla sieci;
  • centralną logistykę;
  • własny import;
  • rozwiniętą gamę produktów z logo Wiodąca Marka dostępną tylko w sieci sklepów E. Leclerc;
  • produkty pierwszocenowe z logo €.C.O.+;
  • produkty  tradycyjne/regionalne;
  • wspólne operacje marketingowe. 

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Ustalana indywidualnie dla każdej placówki.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • motywacja do prowadzenia swojego biznesu;
  • wspólna praca z partnerem życiowym;
  • chęć wzięcia udziału w stażu szkoleniowym;
  • mobilność.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Galec Sp. z o.o.

ul. Jutrzenki 156, 02-231 Warszawa

(22) 205 91 91

franczyza@e-leclerc.pl

www.e-leclerc.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do E. Leclerc.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.