06.04.2007

Eko rozwija sieć

Sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych Eko wprowadza zmiany. Na początek zmienia logo i planuje otwarcie kolejnych punktów sprzedaży, również w ofercie franczyzowej.

Pod koniec ubiegłego roku sieć Eko rozpisała konkurs na nowe logo. Pierwsze sklepy z nowym wizerunkiem zostały otwarte na początku 2007 roku. Z badań przeprowadzonych przez sieć wynika, że klienci zareagowali pozytywnie.


Źródło: oprac. Eko Holding Sp. z o.o.

Kolejną zmianą jest przedstawienie lokalnym detalistom oferty franczyzowej. Dzięki niej Eko ma zamiar zwiększyć ilość swoich sklepów, a tym samym wielkość sprzedaży.

Nowe plany firma chce wprowadzić zachęcona sukcesami z ubiegłego roku.

- Trzyprocentowy wzrost sprzedaży w sklepach sieci, 15-proc. wzrost całościowy biznesu, otwarcie 28 nowych sklepów – wylicza osiągnięcia Krzysztof Gradecki, prezes sieci.

W najbliższych miesiącach sieć planuje dalszy rozwój, m.in. otwarcie 30 sklepów pod nowym logo, ekspansję na kolejne województwa i przejęcie sieci lokalnych.

(mdk)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Maciej Krzysztoszek

dziennikarz
Napisz do autora