Presto

Logo Presto
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Presto to sieć lokali gastronomicznych, łączących w sobie elementy pizzerii i włoskiej restauracji. Wyróżnia nas doskonały smak potraw, niepowtarzalny wystrój lokali nawiązujących wyglądem i atmosferą do włoskich trattorii i oryginalne, opalane drewnem piece do pizzy.

Sieć rozpoczęła działalność w 1998 roku w Łodzi. Przeszło dziesięcioletnia obecność na rynku gastronomicznym pozwoliła nam zdobyć wiedzę i doświadczenie, a także wypracować procedury i standardy prowadzenia włoskich restauracji, z których obecnie mogą korzystać nasi Franczyzobiorcy.

Franczyzobiorcy sieci z powodzeniem prowadzą dziś lokale w kilku miastach Polski. Poszukujemy kolejnych osób zainteresowanych prowadzeniem własnej włoskiej restauracji na terenie całego kraju. Zapewniamy możliwość działania w ramach sieci o stabilnej i ugruntowanej pozycji rynkowej, dostęp do sprawdzonego know how, a także stałą pomoc i wsparcie ze strony wykwalifikowanego personelu Franczyzodawcy przez cały okres współpracy.

Jednostki własne

0

Jednostki franczyzowe

10

Zdjęcie punktu systemu
Zdjęcie punktu systemu Presto
Informacje dla franczyzobiorcy
Przewidywana suma inwestycji

Na koszty inwestycji związanej z przystąpieniem do sieci pizzerii Presto składają się:

  • Koszt urządzenia i wyposażenia lokalu (wyposażenie gastronomiczne, meble, naczynia, wystrój wnętrza) – około 100 tys. zł netto.
  • Koszt remontu lokalu i prac adaptacyjnych – uzależniony jest od wielkości i stanu technicznego lokalu i waha się w przedziale od 40 tys. do 100 tys. zł netto (w przypadku lokalu o powierzchni ok. 110 m2).
  • Wstępna opłata franczyzowa – ustalana jest indywidualnie, wynosi od 12 tys. do 16 tys. zł netto i zawiera projekt wizualizacji lokalu oraz wstępny pakiet materiałów promocyjnych (menu, ulotki, stroje firmowe itp.)
  • Na koszty bieżące związane z działaniem w ramach systemu przez cały okres współpracy składają się: Bieżąca opłata franczyzowa – ustalana jest indywidualnie, wynosi od 1 tys. do 2 tys. zł netto miesięcznie.
  • Opłata marketingowa – wynosi 200 zł netto miesięcznie.
Podstawowe wymagania sieci

Franczyzobiorca sieci pizzerii Presto powinien:

  • Dysponować atrakcyjnie usytuowanym lokalem o powierzchni minimum 110 m2;
  • Dysponować kapitałem na pokrycie kosztów inwestycji związanej z przystąpieniem do sieci;
  • Rozumieć i akceptować warunki i zasady współpracy franczyzowej;
  • Być osobą dynamiczną, przedsiębiorczą i dyspozycyjną – gotową do osobistego zaangażowania się w prowadzenie restauracji.
  • Mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej – optymalnie gastronomicznej i wielkie zamiłowanie do kuchni włoskiej.
Informacje o franczyzodawcy
Presto Sp. z o.o.
ul. Moniuszki 4a, 90-111 Łódź
(42) 630 52 88
(42) 630 52 88
biuro@pizzeriapresto.pl
www.pizzeriapresto.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Izabella Borowska, tel. 602 55 77 22

Firma jest członkiem Polskiej Organizacji Franczyzodawców

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.