Mr Hamburger

Mr Hamburger
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Proponujemy przystąpienie do sieci Mr Hamburger – marki ugruntowanej na polskim rynku, rozpoznawalnej i posiadającej ogromny potencjał rozwojowy. Zapraszamy do zapoznania się z naszym modelem franchisingowym, który opiera się na założeniu, że firma będzie mogła odnieść sukces jedynie wtedy, gdy odniosą go współpracujący z nią Partnerzy.

 

W chwili obecnej pod naszym logo działa 17 lokali w województwach śląskim, małopolskim, dolnośląskim i łódzkim. 7 z nich to bary własne, 10 jest prowadzonych przez franczyzobiorców. Siła franczyzobiorców tkwi w doskonałej znajomości społeczności lokalnej i możliwości szybkiej reakcji na jej potrzeby. Pomysły i opinie wyrażane przez naszych franczyzobiorców zawsze są rozpatrywane i mają duży wpływ na strategiczny rozwój firmy”

Jednostki własne

7

Jednostki franczyzowe

10

Zdjęcie punktu systemu
placówka Mr Hamburger w Centrum Handlowym Plejada
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy

Oferujemy:

  • doradztwo i pomoc w wyszukiwaniu odpowiedniej lokalizacji oraz w negocjacjach czynszowych,
  • kompleksowe wykonanie projektu budowlanego i wizualizacji lokalu (odpłatność na preferencyjnych warunkach),
  • pomoc przy uzyskaniu niezbędnych pozwoleń (warunki techniczne, sanepid, urzędy miast/gmin),
  • nadzór nad wykonaniem aranżacji lokalu,
  • zakup mebli i urządzeń gastronomicznych na preferencyjnych warunkach,
  • objęcie Partnera umowami sieciowymi na zakup towarów (wraz ze zniżkami),
  • objęcie Partnera warunkami sieciowej umowy z firmą obsługującą terminale, 
  • ciągłość logistyki dostaw,
  • pakiet szkoleń wstępnych oraz okresowych (cyklicznych, produktowych),
  • planowanie działań marketingowych związanych z otwarciem lokalu i ich nadzór,
  • regularne, okresowe wizyty w lokalach,
  • pomoc w zarządzaniu sprzedażą i personelem,
  • know-how, podręcznik operacyjny, księgę wzorcową, księgę dań, podręcznik obsługi klienta, podręcznika HACCP,
  • prowadzenie akcji promocyjnych według planu marketingowego,
  • materiały marketingowe,
  • podłączenie do sieciowego systemu sprzedaży i sprawne zarządzanie sprzedażą,
  • kredyt kupiecki na pierwsze zatowarowanie,
  • pomoc przy ubieganiu się o leasing na umeblowanie i wyposażenie lokalu.
Przewidywana suma inwestycji

Około 150 tys. zł netto

 

Podstawowe wymagania sieci

Oczekujemy:

  • posiadania kapitału przeznaczonego na inwestycję,
  • uiszczenia jednorazowej opłaty operacyjnej w momencie podpisania umowy franczyzowej,
  • uiszczania opłat miesięcznych od obrotów netto: royalty w wysokości 4% i marketingowej w wysokości 2%,
  • posiadania tytułu prawnego do lokalu przeznaczonego na prowadzenie baru Mr Hamburger,
  • wykonania prac adaptacyjno - remontowych w lokalu, wg naszego projektu (wszystkie punkty Mr Hamburger mają jednolitą wizualizację) i przez firmy przez nas wskazane,
  • wykonania aranżacji i umeblowania lokalu zgodnego z naszym projektem,
  • wyposażenia lokalu w niezbędny sprzęt gastronomiczny zgodnie z naszymi zaleceniami i wskazówkami,
  • zakupu towarów i produktów u dystrybutorów wskazanych przez Mr Hamburger,
  • podłączenia w lokalu sieci internetowej i utworzenia strefy Wi-Fi (w lokalach z salą jadalną),
  • zaangażowania w prowadzenie i zarządzanie barem,
  • nastawienia na sukces,
  • ścisłej współpracy z przedstawicielami Mr Hamburger i stosowania się do zaleceń firmy.
Informacje o franczyzodawcy
Mr Hamburger SA
ul. Katowicka 5, Dąbrowa Górnicza 42-530
887 775 887
(32) 264 56 62
mbanasik@mrhamburger.pl
www.mrhamburger.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Monika Banasik

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.