Coffeeshop Company

Logo Coffeeshop Company
Informacje o systemie franczyzowym
Opis systemu franczyzowego

Koncept kawiarni Coffeeshop Company powstał z końcem lat dziewięćdziesiątych w Austrii. Pierwsza kawiarnia została otwarta w 1999 roku w Wiedniu. Marka Coffeeshop Company jest częścią austriackiej firmy rodzinnej Alexander Scharf und Sohne GmbH, która od ponad pięćdziesięciu lat zajmuje się wszystkim co związane jest z kawą najwyższej jakości, począwszy od opracowania i produkcji opatentowanych ekspresów do kawy po wypalanie własnych mieszanek 100% Arabiki.

To właśnie chęć połączenia tych wszystkich elementów sprawiła, że powstał pomysł stworzenia sieci kawiarni wykorzystującej ekspresy o unikalnej technologii i podającej kawę najwyższej jakości pochodzącą z własnych palarni.  Podstawowym składnikiem większości napojów serwowanych w kawiarniach Coffeeshop Company jest kawa parzona z ziaren 100 proc. Arabiki, pochodzących z najlepszych plantacji na świecie. Wszystkie napoje przygotowują wykwalifikowani bariści.

 Sieć Coffeeshop Company to w obecnej chwili prawie 300 kawiarni w różnych krajach świata. Oprócz Polski kawiarnie można znaleźć w takich miejscach jak Austria, Niemcy, Egipt, Turcja, Rosja, Francja, Czechy, Słowacja czy Arabia Saudyjska.

Słowacka spółka Tizia spol. s r. o., jest operatorem sieci kawiarni Coffeeshop Company w Polsce. Jesteśmy masterfranczyzobiorcą marki Coffeeshop Company i odpowiadamy za rozwój sieci na terenie Słowacji, Czech, Węgier i Polski.

Pierwszy lokale na terenie państw W4 otworzyliśmy w 2007 roku. Posiadamy 4 kawiarnie franczyzowe w Polsce, 22 na Słowacji, 27 na Węgrzech oraz 9 w Czechach.

Jednostki własne

0

Jednostki franczyzowe
  •  Polska 4 ,
  • Węgry 27,
  • Czechy 9,
  • Słowacja 22.
Zdjęcie punktu systemu
Kawiarnia Coffeeshop Company
Informacje dla franczyzobiorcy
Wsparcie dla franczyzobiorcy
  1. Pomoc metodyczna przy wyborze odpowiednich lokalizacji, ew. ocena istniejącego miejsca
  2. Analiza zamierzenia inwestycyjnego
  3. Projekcja finansowa: oszacowanie stopy zwrotu, plan gospodarczy i finansowy na okres zwrotu
  4. Plan aranżacji wnętrza - sprawdzony zespół austriackich architektów
  5. Wsparcie projektowe
  6. Zarządzanie projektowe i nadzór budowlany (konsultacje z administracją państwową i pozyskiwanie odpowiednich zezwoleń)
  7. Prezentacja systemu w międzynarodowym centrum szkoleniowym w Austrii i oraz trening pracowników w istniejących lokalach sieci.
  8. Udostępnienie receptur, kalkulacji, podręczników eksploatacji, checklist i formularzy raportowych.
  9. Metodyczna i praktyczna pomoc przy rozpoczęciu działalności
  10. Całościowe wsparcie logistyczne i dostawa wszystkich surowców oraz materiału pomocniczego
  11. Usługi w zakresie controllingu (analiza sprzedaży i kosztów, system kamer i inne metody kontroli pracowników)
  12. Wsparcie w zakresie marketingu i wsparcie sprzedaży (materiały reklamowe, produkcja spotów, tworzenie cen, wsparcie metodyczne w lokalnym marketingu, wspólne wsparcie ukierunkowane na znajomość i image marki).
  13. Stałe wsparcie w procesie innowacyjnym, wprowadzenie nowych produktów i produktów sezonowych
  14. Wykorzystanie kontaktów i pozycji firmy oraz marki w celu zdobycia najlukratywniejszych lokali u deweloperów
  15. Korzystne zakupy i bonusy u dostawców surowców oraz wykonawców inwestycji (centralne zaopatrzenie)
Przewidywana suma inwestycji

Od 80 tys. zł (w zależności od rodzaju konceptu). Nowość! Coffeeshop Company Mobile Shop - tanie, szybkie i atrakcyjne rozwiązanie dla tych, którzy chcą posiadać własną Mini kawiarnię. Idealnie sprawdza się w centrach handlowych, na dworcach kolejowych, lotniskach oraz uczelniach.

Podstawowe wymagania sieci
  • pokrycie min. 30 proc. wstępnych kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych (pokrycie pozostałych kosztów może pochodzić z kredytów, leasingu i innych form finansowania)
  • zdolność do pokrycia dodatkowych kosztów inwestycyjnych z kredytowych źródeł finansowania (leasing)
  • dysponowanie odpowiednią lokalizacją/nieruchomością do prowadzenia działalności (także najem)
  • akceptacja producentów wyposażenia wnętrz oraz dostawców technologii i materiałów pomocniczych ze względu na ich jakość i terminy dostaw
  • akceptacja obowiązkowego asortymentu produktów, surowców i sposobu tworzenia cen
Informacje o franczyzodawcy
Tizia spol. s r. o. (Sp. z o. o.)
Apollo BC II, Turčianska 2/F, 821 09 Bratislava Słowacja
franczyza@coffeeshopcompany.pl
www.coffeeshopcompany.pl
Osoba do kontaktu dla kandydatów

Jakub Jasiak, tel. 600 905 942
e-mail: jakub.jasiak@coffeeshopcompany.pl
Damian Jędrzejczyk, tel. 503 668 720
e-mail:  damian.jedrzejczyk@coffeeshopcompany.pl

Dowiedz się więcej
Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do franczyzodawcy.
Imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
Jeżeli widzisz poniższe pole to pozostaw je puste.

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.