Coffeeshop Company

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO

Koncept kawiarni Coffeeshop Company powstał z końcem lat dziewięćdziesiątych w Austrii. Pierwsza kawiarnia została otwarta w 1999 roku w Wiedniu. Marka Coffeeshop Company jest częścią austriackiej firmy rodzinnej Alexander Scharf und Sohne GmbH, która od ponad pięćdziesięciu lat zajmuje się wszystkim co związane jest z kawą najwyższej jakości, począwszy od opracowania i produkcji opatentowanych ekspresów do kawy po wypalanie własnych mieszanek 100% Arabiki.

To właśnie chęć połączenia tych wszystkich elementów sprawiła, że powstał pomysł stworzenia sieci kawiarni wykorzystującej ekspresy o unikalnej technologii i podającej kawę najwyższej jakości pochodzącą z własnych palarni.  Podstawowym składnikiem większości napojów serwowanych w kawiarniach Coffeeshop Company jest kawa parzona z ziaren 100 proc. Arabiki, pochodzących z najlepszych plantacji na świecie. Wszystkie napoje przygotowują wykwalifikowani bariści.

 Sieć Coffeeshop Company to w obecnej chwili prawie 300 kawiarni w różnych krajach świata. Oprócz Polski kawiarnie można znaleźć w takich miejscach jak Austria, Niemcy, Egipt, Turcja, Rosja, Francja, Czechy, Słowacja czy Arabia Saudyjska.

Słowacka spółka Tizia spol. s r. o., jest operatorem sieci kawiarni Coffeeshop Company w Polsce. Jesteśmy masterfranczyzobiorcą marki Coffeeshop Company i odpowiadamy za rozwój sieci na terenie Słowacji, Czech, Węgier i Polski.

Pierwszy lokale na terenie państw W4 otworzyliśmy w 2007 roku. Posiadamy 4 kawiarnie franczyzowe w Polsce, 22 na Słowacji, 27 na Węgrzech oraz 9 w Czechach.

JEDNOSTKI WŁASNE

0

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  •  Polska 4 ,
  • Węgry 27,
  • Czechy 9,
  • Słowacja 22.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY

  1. Pomoc metodyczna przy wyborze odpowiednich lokalizacji, ew. ocena istniejącego miejsca
  2. Analiza zamierzenia inwestycyjnego
  3. Projekcja finansowa: oszacowanie stopy zwrotu, plan gospodarczy i finansowy na okres zwrotu
  4. Plan aranżacji wnętrza - sprawdzony zespół austriackich architektów
  5. Wsparcie projektowe
  6. Zarządzanie projektowe i nadzór budowlany (konsultacje z administracją państwową i pozyskiwanie odpowiednich zezwoleń)
  7. Prezentacja systemu w międzynarodowym centrum szkoleniowym w Austrii i oraz trening pracowników w istniejących lokalach sieci.
  8. Udostępnienie receptur, kalkulacji, podręczników eksploatacji, checklist i formularzy raportowych.
  9. Metodyczna i praktyczna pomoc przy rozpoczęciu działalności
  10. Całościowe wsparcie logistyczne i dostawa wszystkich surowców oraz materiału pomocniczego
  11. Usługi w zakresie controllingu (analiza sprzedaży i kosztów, system kamer i inne metody kontroli pracowników)
  12. Wsparcie w zakresie marketingu i wsparcie sprzedaży (materiały reklamowe, produkcja spotów, tworzenie cen, wsparcie metodyczne w lokalnym marketingu, wspólne wsparcie ukierunkowane na znajomość i image marki).
  13. Stałe wsparcie w procesie innowacyjnym, wprowadzenie nowych produktów i produktów sezonowych
  14. Wykorzystanie kontaktów i pozycji firmy oraz marki w celu zdobycia najlukratywniejszych lokali u deweloperów
  15. Korzystne zakupy i bonusy u dostawców surowców oraz wykonawców inwestycji (centralne zaopatrzenie)

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Od 80 tys. zł (w zależności od rodzaju konceptu). Nowość! Coffeeshop Company Mobile Shop - tanie, szybkie i atrakcyjne rozwiązanie dla tych, którzy chcą posiadać własną Mini kawiarnię. Idealnie sprawdza się w centrach handlowych, na dworcach kolejowych, lotniskach oraz uczelniach.


PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • pokrycie min. 30 proc. wstępnych kosztów inwestycyjnych i eksploatacyjnych (pokrycie pozostałych kosztów może pochodzić z kredytów, leasingu i innych form finansowania)
  • zdolność do pokrycia dodatkowych kosztów inwestycyjnych z kredytowych źródeł finansowania (leasing)
  • dysponowanie odpowiednią lokalizacją/nieruchomością do prowadzenia działalności (także najem)
  • akceptacja producentów wyposażenia wnętrz oraz dostawców technologii i materiałów pomocniczych ze względu na ich jakość i terminy dostaw
  • akceptacja obowiązkowego asortymentu produktów, surowców i sposobu tworzenia cen

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Tizia spol. s r. o. (Sp. z o. o.)

Apollo BC II, Turčianska 2/F, 821 09 BratislavaSłowacja

503 668 720

franczyza@coffeeshopcompany.pl

www.coffeeshopcompany.pl

Osoba do kontaktu dla kandydatow

Damian Jędrzejczyk


e-mail:  damian.jedrzejczyk@coffeeshopcompany.pl

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Coffeeshop Company.

Wiadomość
imię i nazwisko *
Miejscowość *
Telefon kontaktowy *
E-mail *
WYŚLIJ

PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów. Przed podpisaniem umowy o współpracy każdy kandydat powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty każdej z firm. Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.

PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza  informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.