Amori Pomodori
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
OPIS SYSTEMU FRANCZYZOWEGO
Sieć prawdziwie włoskich pizzerii, która powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie na włoską kuchnię. W naszych lokalach serwujemy tradycyjne pizze oraz pasty przyrządzane według tradycyjnych, włoskich przepisów w towarzystwie wyselekcjonowanej karty win. Wnętrza naszych pizzerii inspirowane są stylem wprost ze słonecznej Italii, a ich niepowtarzalny klimat zaprasza Klientów w wyjątkową kulinarną podróż.
ZDJĘCIE PUNKTU SYSTEMU
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
Wsparcie dla franczyzobiorcy obejmuje:
- bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii.
- wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy.
- kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych cenach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszt inwestycji zaczyna się od 97 tys. zł w lokal o powierzchni 70 mkw.,
- miesięczna opłata z tytułu franczyzy w wysokości 1250 zł + 1% od obrotu
- brak opłaty licencyjnej, wstępnej i marketingowej,
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Zapraszamy do współpracy osoby przedsiębiorcze, pozytywnie nastawione do biznesu oraz zaangażowane we własne działanie. Oferujemy pomysł na korzystny biznes, sprawdzone receptury oraz opiekę profesjonalnej kadry managerskiej i bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnej pizzerii. Co najważniejsze, nie wymagamy doświadczenia w pracy w gastronomii.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Administratorem danych osobowych jest firma PPHU Wojtex (Złotniki 11, 99-205 Dalików). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Amori Pomodori oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie amoripomodori.pl.
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Na pewno taki, w którym franczyzobiorcy mogą liczyć na solidne wsparcie franczyzodawcy. Przedstawiamy kilkadziesiąt konceptów franczyzowych, w których inwestycję warto rozważyć w 2023 roku.
Który biznes zarobi w nowym roku? Na to pytanie znajdziesz odpowiedź w grudniowym numerze miesięcznika "Własny Biznes FRANCHISING".
Czy licencja na biznes musi być droga? Nie. Są koncepty, które nie zrujnują naszego budżetu. I w których możemy liczyć na wsparcie franczyzodawcy.
Aż trudno uwierzyć, ile się działo na tegorocznej 20. edycji Targów Franczyza! Przeczytaj i obejrzyj zapis relacji na żywo z trzech dni targowych.
Szwedzka marka Taco Bar chce wejść na polski rynek. Jakie warunki współpracy proponuje?
– Sukces naszych lokali potwierdza słuszność idei otwierania wine barów, w opozycji do dużych restauracji z kartami win – mówi Piotr Stryszowski z Subtilité Wine&Bar.
Na Targach Franczyza 15 i 16 marca nie zabraknie gastronomii. I tej sezonowej, i tej całorocznej.
– Nasz koncept franczyzowy to biznes z niską kwotą wejścia – mówi Michał Kłusek, franczyzodawca AM AM Kebab.
Obserwuje się rosnące zainteresowanie kuchnią japońską wśród konsumentów, co przekłada się na wzrost liczby restauracji oferujących sushi.
Franczyzodawca Tawerny Pepe Verde ma duże doświadczenie w gastronomii. Chce się nim podzielić z licencjobiorcami.
Mobilne lodziarnie Bike Cafe Ice Cream już wiosną ruszą na ulice miast i miasteczek. Ile trzeba zainwestować w ten biznes?
– Nie jestem typowym biznesmenem, który widzi tylko cyferki. Kiedy biznes zaczyna mnie nudzić, zaczynam się zastanawiać, co innego mógłbym robić – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją na biznes.
Pączkownia Smak sprzed Lat chce rozbudować sieć swoich punktów na całą Polskę. Ma też propozycję dywersyfikacji asortymentu, w zależności od sezonu.
Polacy pokochali kebab prawie równie mocno, jak schabowego i rosół. Jak zarobić na tym trendzie?
WŁASNY BIZNES FRANCHISING
Jak wypromować się w social mediach? Marketingowa wyobraźnia nie zna granic. Na rynku pojawili się pet influencerzy i psy promujące np. marki samochodów, a po sieci krążą de-influencerzy, którzy zniechęcają klientów do zakupów. Sprawdź, jak zmonetyzować te trendy.
Wybór licencji franczyzowej może być niełatwy. Na który koncept postawić? Na Targach Franczyza, które odbędą się 15-16 marca na PGE Narodowym można będzie znaleźć szeroką ofertę pomysłów na biznes.
Branża „dom i ogród” przygląda się zachowaniom zakupowym klientów i dostosowuje do nich swoją ofertę. Doświadczeniem i licencją na biznes chętnie dzieli się też z franczyzobiorcami. Prezentujemy 10 sprawdzonych pomysłów na sklep z artykułami dla domu i ogrodu.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.