pytanie tygodnia

Biznes w rytmie hip-hopu
O firmie Tribal i sklepach USA Sports opowiada Dariusz Marzec, dyrektor generalny Tribal Polska.

Króliczek nie tylko dla playboyów
- o marce Playboy opowiada Tomasz Chojnacki, prezes zarządu spółki Disenso, tworzącej sieć sklepów z produktami z króliczkiem.

Sałatkowa inwestycja
O rosnącej popularności zdrowej żywności opowiada Jagna Badurowicz z Salad Story.

Wyobraźnia nie zna granic
- mówi Mariusz Włoczkowski z firmy Życie To Przygoda.

Inwestować z zyskiem
O rynku doradztwa finansowego opowiada Marcin Kuźniar, prezes K2 Doradcy Finansowi.

Dobry rok 2009 dla sieci agencji turystycznych Multita
- mówi Roman Fon, wiceprezes sieć agencji turystycznych Multita.

Gastronomię czeka świetlana przyszłość
- mówi Marcin Pertkiewicz, specjalista ds. rozwoju sieci American Chinese Food.

Rowery kupujemy na wiosnę
- mówi Tomasz Radzki, prezes zarządu spółki Velo, rozwijającej sieć Dobre Sklepy Rowerowe.

Zawsze jest sezon na szkolenia
O sytuacji na rynku szkoleń opowiada Marcin Matuszewski właściciel firmy Intelektualnie.pl.

Wrócą kredyty, zwiększy się popyt
O rynku nieruchomości opowiada Joanna Sójka, dyrektor regionalny Re/Max Poland North-West.

Kryzys zweryfikuje jakość modeli biznesowych
- mówi Yann Guen, wiceprezes Mayland Real Estate.

Jest sezon na delikatesy
- mówi Piotr Fugiel, wicedyrektor Benedicite.

Bielizna nie wystarcza
O zbliżającym się jubileuszu i planach marki Wolford w Polsce mówi Olga Karner, reprezentant generalny Wolford na Polskę.

Znana marka jest w cenie
mówi Oskar Fischer, dyrektor zakupów Żabka Polska.

W poszukiwaniu zbędnych wydatków
O sposobach redukcji kosztów w przedsiębiorstwie mówi Łukasz Polak, area developer na rynku Polskim firmy Expense Reduction Analyst.

Koniec „wolnej amerykanki”
O zmianach na rynku pośrednictwa finansowego mówi Radosław Pakuła, dyrektor ds. sprzedaży w Finance Partner.

Pustostany nam nie grożą
O rynku powierzchni handlowej w małych i średnich miastach opowiada Tomasz Jurga, członek zarządu firmy deweloperskiej Świtalski&Synowie, realizującej projekt budowy tzw. mini parków.

Outlety pokażą na, co je stać
O sytuacji na rynku outletów odzieżowych i jego rozwoju w Polsce opowiada Adam Bilik, współwłaściciel firmy Outlet Polska, zarządzającej marką City Hell.

Lojalność popłaca
O programach lojalnościowych dla aptek opowiada Marcin Piechocki, członek zarządu spółki Świat Zdrowia.

Amerykański sposób na polskie nieruchomości
O polskim rynku pośrednictwa w nieruchomościach opowiada Stanisław Korzeniowski, członek zarządu i dyrektor regionalny ReMax Poland.