pytanie tygodnia

Biznes dobrze policzony
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.
– Pomożemy franczyzobiorcom optymalizować koszty działalności, aby mogli rozwijać swoje biznesy – zapowiada Robert Kuc, CEO Zdrowa Krowa.

Rewolucyjny start biznesu: domy mobilne dla franczyzy!
Lokale, w których można prowadzić praktycznie każdy rodzaj działalności biznesowej – to propozycja firmy Letniskowo, producenta domów mobilnych. / REKLAMA

Stabilny biznes
– Średni czas obecności w naszej sieci wynosi aż 17 lat – mówi Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej Intermarché i Bricomarché.

Szkolenie z franczyzy
Planujesz zostać franczyzobiorcą lub franczyzodawcą, ale nie wiesz jak? Eksperci od franczyzy podpowiedzą, jak to zrobić.

Gatta wyszła na prostą
– Postępowanie restrukturyzacyjne zmierza ku końcowi. Układ z wierzycielami spółki został podpisany – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

Biznes, który się liczy
O tym jaka powinna być dobra franczyza bankowa opowiada Sławomir Makowski, dyrektor ds. strategii i rozwoju sieci agencyjnej Alior Banku.

Prenumerata miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w prenumeratę i sprawdź, jaki biznes się opłaca!

Nowy kredyt rozruszał rynek
– Bezpieczny kredyt 2 proc. ożywił rynek nieruchomości – mówi Mateusz Pawełek, dyrektor operacyjny w Power Holding.

Popyt na zajęcia dodatkowe rośnie
– Branża zajęć pozalekcyjnych będzie rosła, ponieważ szanse, że w publicznym szkolnictwie cokolwiek zmieni się na dobre, są marne – mówi Leszek Lewandowski z sieci Galileusz.

Wybieramy najlepsze stoiska!
Na Targach Franczyza ci wystawcy sprzedają najwięcej franczyz, którzy mają fachowy team do rozmów z kandydatami, dobre materiały marketingowe i – oczywiście - atrakcyjne wizualnie stoisko. I za takie stoisko będą nagrody!

Franczyza w car concierge
– Nasz sposób serwisowania aut niedługo stanie się normą, ponieważ ludzie nie chcą tracić czasu na logistykę związaną z serwisem – mówi Jakub Dudzik, założyciel FORZA Engineering.

Nowe technologie we franczyzie
– Szykujemy nowe kursy związane z tematyką sztucznej inteligencji. Będziemy ją też wykorzystywać w naszej aplikacji – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.

Cena ma znaczenie
– Wielu klientów musi ograniczać wydatki i rezygnować z drogich, oryginalnych perfum. Dzięki temu zyskują marki takie, jak nasza – mówi Anna Doliwa-Wiśniewska, franchise manager Sorvella.

Prawnik potrzebny od zaraz
– Miesięcznie rozmawiamy z około dwudziestoma osobami, które chcą z nami współpracować – mówi Piotr Bijański, prezes kancelarii Twój Prawnik 24.

Dbamy o franczyzobiorców
– Każdy franczyzobiorca na każdym etapie prowadzenia działalności może liczyć na nasze wsparcie – zapewnia Ewa Wieczorek z NEONAIL.

Franczyzobiorców przybywa
– W ubiegłym roku udało nam się podwoić liczbę placówek, a w tym otwarte zostały już kolejne dwa studia – mówi Kacper Orłowski, dyrektor ds. franczyzy w In.Time.

Franczyzobiorcy mają apetyt na więcej
– Średnio każdy nasz franczyzobiorca ma trzy placówki – mówi Radosław Kulesza, członek zarządu Gigantów Programowania.

Studio treningu EMS ma potencjał
– Proponujemy alternatywę dla treningów z trenerem personalnym, która dodatkowo pozwala zaoszczędzić czas – mówi Bartłomiej Stanek z Studio Synergy EMS.

Klienci pytają o kredyty
– Każdy partner może liczyć na pełne wsparcie w procesie adaptacji do naszych struktur – mówi Michał Obiegło, dyrektor sprzedaży sieci partnerskie mFinanse.

Kawiarnia we franczyzie
– Każda z naszych kawiarni od pierwszego miesiąca przynosi zyski – zapewnia Kamil Woźniak, franczyzodawca Cafe Słodziak.

Branża beauty w rozkwicie
– Rośnie zainteresowanie naszymi zabiegami. Mamy też coraz więcej chętnych na otwieranie placówek pod naszym szyldem – mówi Marzena Pawlik, dyrektor ds. sprzedaży w firmie Yasumi.
Franczyza i biznes. Wywiady z ekspertami.
Jak się nie wie, trzeba zapytać. Franczyzodawcy dzielą się tu przepisami na zarabianie. Dziennikarze portalu docierają do najciekawszych osób, fachowców od biznesu franczyzowego, żeby uzyskać odpowiedzi na nurtujące Was pytania:
- Czy franczyza się opłaca?
- Jaki biznes otworzyć w tym roku?
- Pierwszy milion – czy jest realny w każdym biznesie?
- Jak zarobić na strzyżeniu?
- Skąd wziąć pomysł na biznes?
- Jak zarobić na klubie fitness?
- Czy można dostać pizzerię pod klucz?
- Czym przychód różni się od dochodu?
- Co słychać w biznesie interesującej marki?
Co tydzień kolejny ciekawy wywiad. „Pytanie tygodnia” to zawsze szczere odpowiedzi na trudne pytania o biznes.