pytanie tygodnia

dom i ogród | 24.03.2019

Na wsi zaczyna się sezon

– Zwrot z inwestycji w sklep z asortymentem rolniczym następuje średnio po 2-3 latach od otwarcia – mówi Joanna Poniedziałek, kierownik sprzedaży detalicznej marki Grene.

– Zwrot z inwestycji w sklep z asortymentem rolniczym następuje średnio po 2-3 latach od otwarcia – mówi Joanna Poniedziałek, kierownik sprzedaży detalicznej marki Grene.

nieruchomości | 05.03.2019

Franczyza na próbę

Franczyza to dla wielu atrakcyjna forma współpracy, jednak wiąże się z ryzykiem. Sieć biur Północ Nieruchomości postanowiła to zmienić. Od teraz możesz zostać franczyzobiorcą na próbę! / REKLAMA

gastronomia | 10.03.2019

Biznes tylko roślinny

– Coraz więcej ludzi interesuje się jedzeniem wegańskim. Dzięki temu rośnie grono naszych potencjalnych klientów – mówi Marcin Krysiński, franczyzodawca Mihiderki.

doradztwo i księgowość | 04.03.2019

Stawiamy na efektywność

– Nasza franczyza pozwala połączyć nowoczesność z lokalnością – mówi Rafał Obarzanek, dyrektor departamentu programu partnerskiego Tax Care.

usługi dla biznesu | 26.02.2019

Lokalny biznes

– Do grudnia 2019 roku chcielibyśmy mieć 50 funkcjonujących portali na terenie całego kraju – mówi Mariusz Frej, dyrektor ds. rozwoju sieci sprzedaży TwojeMiasto.poleca.to.

uroda i fitness | 18.02.2019

Trampolina do biznesu

– Poszerzamy ofertę z myślą o kolejnych grupach klientów. Dla dorosłych uruchomimy siłownie, a dla małych dzieci interaktywne parki rozrywki – mówi Bartosz Śledziński z Jump Planet.

art. dziecięce | 13.02.2019

Dobra taktyka

– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.

gastronomia | 03.02.2019

Licencja bez mięsa

– Coraz więcej osób, nawet takich, które na co dzień spożywają mięso, rozsmakowuje się w naszych wegańskich burgerach – mówi Marcin Suski, menedżer ds. franczyzy marki Krowarzywa.

gastronomia | 27.01.2019

Do lodów, gotowi, start!

– Kto chce zarabiać na sprzedaży lodów już od wiosny, musi się pospieszyć – mówi Marcin Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.

edukacja | 20.01.2019

Franczyza nie tylko dla lektora

– Dobrze byłoby, żeby franczyzobiorca znał język hiszpański, aby porozumiewać się z hiszpańskojęzycznymi lektorami – mówi Liliana Poszumska, franczyzodawca La Mancha.

apteki i art. zdrowotne | 13.01.2019

Zyski z suplementacji

– Kliniki witaminowe dobrze prosperują za granicą, uznałam że w Polsce ten biznes również odniesie sukces – mówi Ewa Ingielewicz z Kliniki Witaminowej.

moda | 06.01.2019

Na kłopoty e-sklepy

– Planujemy zmniejszyć wpływy z tradycyjnych kanałów sprzedaży na rzecz e-sklepu – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci Greenpoint.

stacje paliw i art. motoryzacyjne | 31.12.2018

Amerykanie w natarciu

Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju opowiada Mateusz Drab, dyrektor Ziebart Polska.

nieruchomości | 23.12.2018

Trzeba umieć zarabiać

– Franczyzobiorcy biur nieruchomości WGN osiągają duże przychody przy niskich kosztach stałych prowadzenia biznesu – zapewnia Leszek Michniak, właściciel sieci WGN.

uroda i fitness | 18.12.2018

Zgrabna franczyza

– Najchętniej udzielamy licencji na biznes jednej osobie lub małżeństwu, które zaangażuje się osobiście w prowadzenie salonu – mówi Beata Wituń, właścicielka Body Evolution.

usługi dla klientów indywidualnych | 10.12.2018

Zyski z paczek

– Maksymalna kwota inwestycji w punkt franczyzowy Epaka wynosi 16 tys. zł netto – mówi Marcin Pierścionek, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Epaka.

gastronomia | 04.12.2018

Gastronomia wychodzi na ulice

– Polacy zaczynają preferować handel uliczny. Dotyczy to również gastronomii – uważa Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New York Hot Dog.

gastronomia | 27.11.2018

Do wyboru, do smaku

– Kończymy pracę nad trzecim konceptem gastronomicznym – mówi Marcin Ciesielski, właściciel Mastergrupy.

uroda i fitness | 18.11.2018

Skocz po zysk

– Franczyzobiorca zarabia na parku trampolin już od pierwszego dnia. Wypracowuje minimum 30 tys. zł dochodu miesięcznie – zapewnia Bartosz Śledziński, właściciel Jump Planet.

2
3
4
5
następna  
ostatnia