pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 18.10.2020

Franczyza na topie

– Usługa, realizowana dla restauracji przez naszych franczyzobiorców jest przeciętnie o 20-25 proc. tańsza niż własny kurier – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

– Usługa, realizowana dla restauracji przez naszych franczyzobiorców jest przeciętnie o 20-25 proc. tańsza niż własny kurier – mówi Paweł Aksamit, prezes zarządu Stava.

artykuł sponsorowany | 06.10.2020

Otwórz restaurację The William Wallace

The William Wallace to restauracja na każdą okazję – od spotkania w interesach po rodzinny obiad. To także biznes, który przyniesie zyski. / REKLAMA

pytanie tygodnia | 26.09.2020

Makarun w wersji mobilnej

– W obecnych czasach zdecydowanie najbezpieczniejszą formą działalności są food trucki – uważa Marcin Szworak, współwłaściciel sieci Makarun Spaghetti and Salad.

pytanie tygodnia | 22.09.2020

Bafra Kebab – biznes dla każdego

– Sieć Bafra Kebab, mimo pandemii, zanotowała wzrost sprzedaży o 20 proc. w stosunku do ubiegłego roku – twierdzi Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery, do której należy marka.

pytanie tygodnia | 12.09.2020

Fitness kontra koronawirus

Bartłomiej Stanek, prezes Studio Synergy przewiduje, że rozwój kameralnych klubów fitness, wyspecjalizowanych w treningach EMS będzie szybszy, niż przed pandemią.

pytanie tygodnia | 07.09.2020

Pewny partner na niepewne czasy

– Coraz więcej osób zajmujących się pośrednictwem finansowym, chce rozszerzyć działalność o pośrednictwo w obrocie nieruchomościami – mówi Marcin Tauber z Investor Nieruchomości.

pytanie tygodnia | 01.09.2020

Przygotuj się na franczyzę

– Przy przekształcaniu biznesu w sieć franczyzową potrzebujemy dobrze opracowanego modelu finansowego – mówi Karol Kaczmarek, doradca we franczyzie PROFIT system.

pytanie tygodnia | 22.08.2020

Czas na powrót do gry

– Najbardziej ryzykowny jest brak działania i czekanie na kolejne złote czasy na rynku consumer finance, które pewnie wrócą za dłuższą chwilę – mówi Piotr Przedlacki, prezes Fines.

pytanie tygodnia | 16.08.2020

Rekord sprzedaży

– Sprzedaż w marcu i w kwietniu była prawie dwukrotnie większa niż zakładały nasze plany na ten rok – mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse Polska.

pytanie tygodnia | 10.08.2020

Kilogramy w dół, zyski w górę

– Zamknięcie gabinetów Studio Figura w czasie ogólnokrajowej kwarantanny, przyczyniło się do wzrostu zainteresowania naszymi usługami – mówi Aneta Wolczyńska ze Studio Figura.

pytanie tygodnia | 02.08.2020

Zyski z sypialni

– Na zwrot z inwestycji w salon z wyposażeniem sypialni czeka się średnio od 8 do 12 miesięcy – mówi Seweryn Kuchta, franczyzodawca marki Senpo.

pytanie tygodnia | 25.07.2020

Franczyza bankowa na nowych zasadach

– Oswoiliśmy epidemię. Życie toczy się dalej, ale biznes wygląda inaczej. Zmienia się również franczyza bankowa – mówi Tomasz Pawłowski z Banku Millennium.

pytanie tygodnia | 18.07.2020

Idzie ku dobremu

– W trakcie lockdownu nie mogliśmy wykonywać usług, ale można było sprzedawać kosmetyki i vouchery na zabiegi. Dzięki temu przetrwaliśmy – mówi Zofia Bydałek, franczyzodawca Yasumi.

pytanie tygodnia | 12.07.2020

Dobre relacje procentują

– W czasie pandemii potwierdziło się, jak duże znaczenie odgrywa bliska relacja z lokalną społecznością – mówi Anna Kulczyk-Szymańska, franczyzobiorczyni PSH Lewiatan.

pytanie tygodnia | 04.07.2020

Kryzysy nas omijają

Pierwsze umowy sprzedażowe niektóre biura podpisują już w pierwszym miesiącu działalności - mówi Rafał Wojdyła, menedżer ds. rozwoju sieci i marketingu Północ Nieruchomości.

pytanie tygodnia | 21.06.2020

Franczyza z Czech

– Zainteresowanie inwestorów przerosło nasze oczekiwania. Nowi franczyzobiorcy już budują domy motyli Papilonia w Brnie i Lipnie – mówi Zbyněk Černý, założyciel konceptu Papilonia.

pytanie tygodnia | 12.06.2020

Biznes na oku

– Inwestycja w salon optyczny powinna zwrócić się w 12-15 miesięcy – mówi Aleksandra Pilaczyńska-Aleksander z sieci Dobre Oko.

pytanie tygodnia | 04.06.2020

Musimy działać razem

– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy multibrandowej agencji GPoland.

pytanie tygodnia | 26.05.2020

Biznes odporny na kryzys

Sweet Gallery udowadnia, że jest przygotowana na czasy kryzysu i właśnie teraz otwiera nowe punkty i zwiększa sprzedaż. O sukcesie firmy opowiada jej prezes – Krzysztof Olesiak.

2
3
4
5
następna  
ostatnia  

Franczyza i biznes. Wywiady z ekspertami.

Tu znajdziesz informacje z pierwszej ręki uzyskane bezpośrednio od ekspertów rynku franczyzy, menedżerów firm i przedsiębiorców.

Jak się nie wie, trzeba zapytać. Franczyzodawcy dzielą się tu przepisami na zarabianie. Dziennikarze portalu docierają do najciekawszych osób, fachowców od biznesu franczyzowego, żeby uzyskać odpowiedzi na nurtujące Was pytania:

Co tydzień kolejny ciekawy wywiad. „Pytanie tygodnia” to zawsze szczere odpowiedzi na trudne pytania o biznes.