pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 26.01.2020

Zmywanie graffiti pomysłem na biznes

– Nasz partner nie musi martwić się o konkurencję. Niewiele firm zajmuje się profesjonalnym usuwaniem graffiti – mówi Agnieszka Chmiel, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami GRS.

– Nasz partner nie musi martwić się o konkurencję. Niewiele firm zajmuje się profesjonalnym usuwaniem graffiti – mówi Agnieszka Chmiel, specjalista ds. kontaktu z franczyzobiorcami GRS.

artykuł sponsorowany | 01.01.2020

Smacznie i stylowo

Restauracja w szkockim klimacie, z ofertą dobrych alkoholi przyciągnie zarówno ludzi biznesu, grupy towarzyskie, jak i rodziny z dziećmi. I sprawdzi się nie tylko w dużym mieście. / REKLAMA

pytanie tygodnia | 08.01.2020

Pizzeria pod klucz

– Wprowadziliśmy nowy model pizzerii, w formacie kontenera gastronomicznego, który dostarczamy gotowy do pracy – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New York Pizza Department.

pytanie tygodnia | 29.12.2019

Franczyza dla każdego

– Mamy wśród franczyzobiorców pracowników korporacji, księgową czy przedsiębiorców, którzy mają też inne biznesy – mówi Rafał Kościuk, twórca konceptu Fit Cake.

pytanie tygodnia | 20.12.2019

Franczyzobiorca ma wybór

– Połowa pośredników nieruchomości zamyka swoją działalność po pierwszym roku. Znamy przyczynę – mówi Joanna Biskupska, konsultant biznesowy RE/MAX.

pytanie tygodnia | 11.12.2019

Zdrowa Krowa się zmienia

– Nasz format ewoluuje: nie jesteśmy już burgerownią, ale restauracją – mówi Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.

pytanie tygodnia | 01.12.2019

Urządzają i zarabiają

– Wzrost wynagrodzeń skłania konsumentów do podnoszenia standardu życia – mówi Paweł Soroka, dyrektor działu wsparcia sprzedaży DDD Dobre Dla Domu.

pytanie tygodnia | 17.11.2019

Opłacalna walka ze szkodnikami

– Jesteśmy gotowi na współpracę z istniejącymi firmami zajmującymi się zwalczaniem szkodników w Polsce – mówi Marcello Romeiro, dyrektor ds. rozwoju franczyzy marki Orkin.

pytanie tygodnia | 10.11.2019

Smaczna franczyza

O rozwoju sieci pizzerii Stopiątka i Fitkurier, wyspecjalizowanej w cateringu dietetycznym, opowiada ich właściciel – Marcin Ciesielski.

pytanie tygodnia | 03.11.2019

Biznes podpatrzony na Bali

Piotr Buchalski, prezes zarządu Orient Massage, pomysł na biznes znalazł na Bali. Zamierza rozwinąć w Polsce sieć orientalnych salonów masażu.

pytanie tygodnia | 20.10.2019

Zyski z wynajmu

– Poszukujemy franczyzobiorców, którzy są zainteresowani założeniem własnej firmy lub posiadają już agencję turystyczną – mówi Nino Dubretic, właściciel marki Direct Booker.

pytanie tygodnia | 06.10.2019

Zarabiaj w telekomunikacji

– Szukamy osób, które chciałyby przejąć nasze salony sprzedaży lub otworzyć nowe – mówi Robert Chmielewski, operacyjny dyrektor sprzedaży Eurotel.

pytanie tygodnia | 01.10.2019

Szansa dla młodych

– Chcemy nawiązać współprcę z właścicielami biur nieruchomości oraz osobami, które dopiero szukają pomysłu na biznes – mówi Jakub Rawski z Zachód Nieruchomości.

pytanie tygodnia | 23.09.2019

Biznes w modzie

– Większość naszych franczyzobiorców to firmy rodzinne, posiadające jeden lub dwa sklepy – mówi Grzegorz Tokarczyk, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju marki Quiosque.

pytanie tygodnia | 15.09.2019

Biznes nie tylko dla prawnika

– Nie ma potrzeby być prawnikiem, by prowadzić kancelarię prawną. Co nie oznacza, że jest to biznes dla każdego – mówi Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.

pytanie tygodnia | 04.09.2019

Zarabiaj na bieliźnie

– Esotiq działa w oparciu o model depozytowy, zatem franczyzobiorcy nie ponoszą wydatków na zatowarowanie – mówi Aleksandra Sobotka z Esotiq & Henderson.

pytanie tygodnia | 27.08.2019

Otwieramy kebab

– Wystarczy zaledwie 20 tys. zł na start, żeby zostać właścicielem przyczepy gastronomicznej Bafra Kebab – mówi Krzysztof Borowiec, dyrektor sprzedaży sieci Sweet Gallery.

pytanie tygodnia | 18.08.2019

Jakość wygrywa z ceną

– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.

pytanie tygodnia | 11.08.2019

Depilacja umawiana przez internet

– Chcemy otworzyć ponad 100 gabinetów franczyzowych w Polsce. Na inwestycję trzeba mieć co najmniej 45 tys. zł – mówi Michał Dworniczuk, zarządzający marką Depilacja.pl w Polsce.

2
3
4
5
następna  
ostatnia