pytanie tygodnia

pytanie tygodnia | 15.09.2019

Biznes nie tylko dla prawnika

– Nie ma potrzeby być prawnikiem, by prowadzić kancelarię prawną. Co nie oznacza, że jest to biznes dla każdego – mówi Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.

– Nie ma potrzeby być prawnikiem, by prowadzić kancelarię prawną. Co nie oznacza, że jest to biznes dla każdego – mówi Piotr Bijański, prezes Twój Prawnik 24.

artykuł sponsorowany | 12.09.2019

W jaki biznes warto zainwestować?

Już w październiku Targi Franczyza. Kandydaci na przedsiębiorców będą mogli wybierać spośród 200 konceptów franczyzowych. Sprawdź, jakie marki spotkasz w Pałacu Kultury i Nauki. / REKLAMA

pytanie tygodnia | 27.08.2019

Otwieramy kebab

– Wystarczy zaledwie 20 tys. zł na start, żeby zostać właścicielem przyczepy gastronomicznej Bafra Kebab – mówi Krzysztof Borowiec, dyrektor sprzedaży sieci Sweet Gallery.

pytanie tygodnia | 18.08.2019

Jakość wygrywa z ceną

– Klientki zwracają coraz większą uwagę na jakość kosmetyków, a rzadziej kierują się ceną – mówi Anna Gocałek, dyrektor handlowy marki Organique.

artykuł sponsorowany | 01.08.2019

Szkolenie z franczyzy

Planujesz zostać franczyzobiorcą lub franczyzodawcą, ale nie wiesz jak? Prawnik i analityk finansowy podpowiedzą, jak to zrobić. / REKLAMA

pytanie tygodnia | 11.08.2019

Depilacja umawiana przez internet

– Chcemy otworzyć ponad 100 gabinetów franczyzowych w Polsce. Na inwestycję trzeba mieć co najmniej 45 tys. zł – mówi Michał Dworniczuk, zarządzający marką Depilacja.pl w Polsce.

pytanie tygodnia | 04.08.2019

Zarabiaj na dekoracjach

– Osoba prowadząca sklep powinna posiadać poczucie estetyki i zdolności manualne – mówi Agnieszka Falińska, menadżer ds. rozwoju marki GoDan.

pytanie tygodnia | 28.07.2019

Zarób na rabatach

– Wymagamy od potencjalnych franczyzobiorców minimum sześciomiesięcznego doświadczenia w sprzedaży B2B – mówi Paweł Janus, właściciel Rabatem.pl.

pytanie tygodnia | 21.07.2019

Logistyka ponad granicami

O korzyściach ze współpracy z międzynarodową siecią mówi Joanna Procyszyn, dyrektor regionalna MBE Polnad.

pytanie tygodnia | 14.07.2019

Inwestycja w figurę

Branża wellness/fitness jest dzisiaj jednym z najlepiej rozwijających się segmentów rynku – mówi Aneta Malińska, dyrektor regionu ds. nowych gabinetów Studio Figura.

pytanie tygodnia | 07.07.2019

Kurierzy spokojni o przyszłość

– Branża kurierska rozwija się w szybkim tempie i nie zmieni się to w ciągu najbliższych kilku lat – mówi Marcin Pierścionek, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Epaka.

pytanie tygodnia | 30.06.2019

Sklep za małe pieniądze

O rozwoju sieci sklepów Żabka opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor departamentu rozwoju i wsparcia franczyzobiorców.

pytanie tygodnia | 23.06.2019

Elastyczny biznes

– Koszty inwestycji w sklep pod szyldem Gatty powinny zamknąć się w kwocie 70-80 tys. zł – mówi Adam Miłosiński, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej Gatta.

pytanie tygodnia | 16.06.2019

Sklep z wieloma markami

– Przyszli franczyzobiorcy marki GPoland mają do wybory aż cztery modele współpracy – mówi Monika Szurgot, menedżer ds. rozwoju GPoland.

pytanie tygodnia | 09.06.2019

Interes rośnie w siłę

– Do końca 2019 roku zamierzamy otworzyć kolejnych 10 punktów franczyzowych – mówi Michał Schnell, założyciel Agencjawirtualna.pl.

pytanie tygodnia | 02.06.2019

Polacy budują, branża zarabia

– Co roku otwieramy blisko 30 nowych placówek – mówi Beata Radek, dyrektor ds. rozwoju PSB Mrówka.

pytanie tygodnia | 28.05.2019

Interes pompowany helem

– Obroty pracowni balonowej, z samej sprzedaży detalicznej, wynoszą 15-20 tys. zł miesięcznie – mówi Tomasz Podgórski, specjalista ds. franczyzy Manufaktury Pana Balona.

pytanie tygodnia | 19.05.2019

Zarabiaj na leasingu

– Początkowa kwota inwestycji w nasz biznes wynosi 8 tys. zł – mówi Katarzyna Hoffmann, dyrektor sieci zewnętrznej Aureus Leasing Partner.

pytanie tygodnia | 12.05.2019

Partnerzy poszukiwani

– Idealny partner powinien mieć doświadczenie w branży kosmetycznej i w biznesie – mówi Eva Farkas, przedstawicielka węgierskiej marki Collagen Coctail.

pytanie tygodnia | 05.05.2019

Korzyści dla partnera

– Placówki partnerskie otwieramy w miastach, w których widzimy potencjał na rozwój – mówi Anna Gniatkowska, dyrektor Biura Rozwoju Placówek Partnerskich Santander.

2
3
4
5
następna  
ostatnia