Kontakt
PROFIT system Sp. z o.o.
ul. Brązownicza 16, 01-929 Warszawa
tel.: 22 560 80 20, faks: 22 560 80 21
www: profitsystem.pl, email: redakcja@franchising.pl
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KRS
KRS: 183748, NIP: 522-25-50-821
kapitał zakładowy: 603 500 zł (opłacony w całości)
Zakres obowiązków | Dane kontaktowe | |
---|---|---|
Zarząd | ||
Prezes zarządu | Michał Wiśniewski 22 560 80 55 mwisniewski@profitsystem.pl |
|
Członek zarządu | Arkadiusz Słodkowski 22 560 80 56 aslodkowski@profitsystem.pl |
|
Członek zarządu, dyrektor ds. wydawniczych | Anna Smolińska 22 560 80 38 asmolinska@profitsystem.pl |
|
Dział obsługi klienta (reklama) | ||
Menedżer działu obsługi klienta | Justyna Truszczyńska 22 560 80 51 jtruszczynska@franchising.pl |
|
Menedżer ds. kluczowych klientów | Małgorzata Samborska 22 560 80 50 msamborska@franchising.pl |
|
Menadżer obsługi klienta | Aleksandra Wiśniewska 22 560 80 20 awisniewska@franchising.pl |
|
Redakcja | ||
Dziennikarz | Monika Wojniak-Żyłowska 22 560 80 34 mwojniak@franchising.pl |
|
Dziennikarz | Agnieszka Bąbik 22 560 80 34 ababik@franchising.pl |
|
Grafika | Iwona Wiśniewska 22 560 80 33 iwisniewska@franchising.pl |
|
Marketing & Social Media | Agnieszka Turska 22 560 80 30 aturska@franchising.pl |
|
Wideo | Ertan Kaymak 22 560 80 20 ekaymak@franchising.pl |
|
Prenumerata | franchising.pl/zakupy 22 560 80 22 zakupy@franchising.pl |
|
Doradztwo we franczyzie | ||
Analityk, doradca we franczyzie | Karol Kaczmarek 22 560 80 40 kkaczmarek@profitsystem.pl |
|
Prawnik, doradca we franczyzie | Karina Korczyńska 22 560 80 45 kkorczynska@profitsystem.pl |
|
Prawnik, doradca we franczyzie | Michał Skubiszewski 22 560 80 45 mskubiszewski@profitsystem.pl |
|
Public Relations | ||
Menedżer działu PR | Marcin Kaleta 22 560 80 42 mkaleta@profitsystem.pl |
|
Menedżer ds. PR | Magdalena Kurda 22 560 80 43 mkurda@profitsystem.pl |
|
Specjalista ds. PR | Martyna Łuba 22 560 80 43 mluba@profitsystem.pl |
|
Finanse i administracja | ||
Księgowość | Iwona Kozioł 22 560 80 27 ikoziol@profitsystem.pl |
|
Portale zagraniczne | ||
Arabia Saudyjska | FRANCHISING.sa | |
Bośnia i Hercegowina | FRANCHISING.ba | |
Chorwacja | FRANCHISING.hr | |
Czechy | FRANCHISING.cz | |
Łotwa | FRANCHISEinfo.lv | |
Litwa | FRANCHISEinfo.lt | |
Macedonia Północna | FRANCHISING.mk | |
Rosja | FRANCHISINGinfo.ru | |
Rumunia | FRANCHISING.info.ro | |
Serbia | FRANCHISING.rs | |
Słowacja | FRANCHISING.sk | |
Słowenia | FRANCHISING.si | |
Ukraina | FRANCHISING.ua | |
Węgry | FRANCHISING.hu | |
Włochy | START-FRANCHISING.it |
PRZECZYTAJ ARTYKUŁY

Istotnym elementem sukcesu w biznesie jest dobra marka. Marka to wyobrażenie i odczucie klientów odnośnie produktów, usług i firmy. Porozmawiaj ze specjalistami w jakim zakresie możemy Cię wspomóc w Twoich działaniach marketingowych.
Rozwój biznesu z wykorzystaniem idei franczyzy ma wiele niewątpliwych zalet. Wsparcie doświadczonego doradcy pozwala szybciej i z sukcesem wdrożyć model franczyzowy. W oparciu o 20 letnie doświadczenie, jesteśmy w stanie pomóc w opracowaniu najlepszych rozwiązań dla Twojej firmy.
Polityka cookies portalu Franchising.pl
Zasady ochrony prywatności czytelników portalu „Franchising.pl″ i miesięcznika „Własny Biznes FRANCHISING"
Użytkownicy portalu Franchising.pl mogą korzystać z narzędzi pomagających im być na bieżąco z wydarzeniami na rynku franczyzy.
NAJCZEŚCIEJ CZYTANE

Najlepsze rozwiązania rodzą się z potrzeby. Nie inaczej było w przypadku robota Fidi. Polskie rozwiązanie ma szansę podbić międzynarodowy rynek medyczny.
Plenti oferuje dostęp do innowacji za ułamek ich ceny. Ma też propozycje dla franczyzobiorców.
– Większość podłóg i drzwi sprzedaje się wraz z usługą montażu, dlatego ekipy montażowe to bardzo ważna część mojego biznesu – mówi Radosław Chabowski, franczyzobiorca DDD Dobre Dla Domu.
Przejście z pracy na etacie do prowadzenia własnej działalności to decyzja wymagająca odwagi. Kasper Serafiński, właściciel sklepu Powered by Kramp, długo zastanawiał się, czy jest gotowy.
Podkuwacz to obecnie poszukiwany fachowiec, na rynku nie ma ich wielu. Tymczasem odpowiednie podkowy są dla konia tym, czym buty dla człowieka, dlatego m.in. właściciele stajni czy ośrodków jeździeckich poszukują specjalistów w tej branży.
POPULARNE NA FORUM
Co sądzicie o Oskrobie?
Witam, Z calego serca odradzam jakąkolwiek wspolprace z ta firma. Okolo 2 miesiące temu zglosilam sie do Oscroby bedac zainteresowana franczyza ich sieci. Wyslalam do nich...
Planuję założyć własną działalność - od czego zacząć?
Najlepiej zacząć od kupna gotowej spółki . Zakup gotowej spółki daje pewność, że firma istnieje i ma już zarejestrowany kapitał zakładowy, co może być ważne z...
Oszukani przez franczyzodawcę
Wspolpraca z firma Ship Center jako franczyzobiorca??? ODRADZAM SPRAWDZ ICH UMOWE U SWOJEGO PRAWNIKA, jest ona jednostronna i ukierunkowana na kary umowne ktore sobie sami...
Czy na odzieży można jeszcze zarobic?
Ja kupuję na hurtowni stradimoda.pl od jakiegoś roku nie zawiodłam się doradzą zawsze dobrze dbają o klienta a uwierzcie mi jest dużo hurtowni które chcą tylko...
piszę pracę na temat franchisingu :)
hej, tez poszukuję danych, znalazłaś coś może oprócz ilości placówek i marek franczyzowych?
Sukcesja w Intermarché i Bricomarché
przeciez to złodzieje
piszę pracę na temat franchisingu :)
Szukam szcegółowego raporty na temat franczyzy w latach przed pandemią i po. Rozumiem że osttani raport opublikowany był za rok 2010 ale niestety jego również nię mogę...
Praca magisterska - licencjacka o franchisingu
Witam, Jestem studentką III roku Finansów i Rachunkowości na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. Obecnie prowadzę badania w ramach seminarium dyplomowego. Poniższa ankieta...