mój franchising

mój franchising | 19.04.2019

Franczyza na gładko

Martyna Błaszczyk z etatowej kosmetyczki awansowała na właścicielkę salonu DepilConcept. I ma apetyt na więcej. Ile trzeba mieć pieniędzy na otwarcie salonu depilacji?

Martyna Błaszczyk z etatowej kosmetyczki awansowała na właścicielkę salonu DepilConcept. I ma apetyt na więcej. Ile trzeba mieć pieniędzy na otwarcie salonu depilacji?

mój franchising | 04.04.2019

Doświadczony franczyzobiorca

Rafał Wiśniewski przeanalizował wiele ofert franczyzowych zanim zdecydował się otworzyć własny sklep odzieżowy. Na jaką markę postawił?

mój franchising | 23.03.2019

Całe życie z kosmetykami

Elżbieta Twardowska ma cztery franczyzowe wyspy z kosmetykami Golden Rose. Co jest dla niej najważniejsze w prowadzeniu biznesu?

mój franchising | 18.03.2019

Życiowa decyzja

Remigiusz Owczarski zanim otworzył salon Gatty przez rok był w kontakcie z franczyzodawcą. Co ostatecznie przekonało go do przejścia na swoje?

mój franchising | 15.02.2019

Duży potencjał małego rynku

Mariusz Krakowski był handlowcem. Ponad połowę swojego życia przepracował w jednej firmie. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje jako franczyzobiorca Carrefour.

mój franchising | 02.02.2019

Elastyczny franczyzodawca

Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest franczyzobiorcą marki odzieżowej Kanz.

mój franchising | 18.01.2019

Franczyza na diecie

Agnieszka Kędzierska łączy pracę na etacie z prowadzeniem dwóch placówek Naturhouse. Jak sobie radzi?

mój franchising | 08.01.2019

Firma na dodatek

Krzysztof Lisaj wie, jak dywersyfikować ryzyko. Prowadził dwie własne firmy, gdy zdecydował się zainwestować we franczyzę. Na jaką markę postawił?

mój franchising | 30.12.2018

Biznes na spółkę z bratem

Jacek i Krzysztof Kulwasowie prowadzą 10 placówek pod marką Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab. Jak się dzielą pracą?

mój franchising | 27.12.2018

Postawił na franczyzę

Wojciech Bielicki zrezygnował z prowadzenia studia mebli kuchennych i zainwestował we franczyzowy sklep odzieżowy. Jaką markę wybrał?

mój franchising | 05.12.2018

Satysfakcja z biznesu

Agnieszka Wojewoda od roku prowadzi biuro Kobieta i Rozwód w Warszawie. Dlaczego zainwestowała akurat w tę franczyzę?

mój franchising | 10.11.2018

Z korporacji do własnej firmy

Karolina Gniadek rzuciła pracę w korporacji i otworzyła salon pod szyldem Yasumi Instytut Zdrowia i Urody. Czy było warto?

mój franchising | 07.11.2018

Smaczna inwestycja

Franczyzobiorcy Biesiadowa zainwestowali w branżę, której zupełnie nie znali. Od siedmiu lat karmią mieszkańców Skarżyska-Kamiennej swoją pizzą.

mój franchising | 04.11.2018

Marzenie o kawiarni

Anna Stefańczyk obserwowała rozwój konceptu Organic Coffee & more od momentu jego powstania. Aż w końcu sama zdecydowała się otworzyć ekokawiarnię.

mój franchising | 12.10.2018

Własna firma zamiast etatu

Monika Gąsiorowska po urlopie macierzyńskim otworzyła własną firmę. Uznała, że tak będzie jej łatwiej pogodzić życie rodzinne i zawodowe.

mój franchising | 04.10.2018

Wszystko na jedną... franczyzę

Przemysław Pogoda miał zaledwie 21 lat, gdy wydał wszystkie oszczędności i otworzył franczyzową pizzerię pod szyldem New York Pizza Department.

mój franchising | 07.09.2018

Doświadczenie to za mało

Tomasz Mazurek mimo wieloletniego doświadczenia w branży wyposażenia wnętrz nie zdecydował się na samodzielne otwarcie sklepu. Wybrał franczyzę. Dlaczego?

mój franchising | 03.09.2018

Franczyzowe dwa w jednym

Marta Filipczak otworzyła lokal, łączący dwa koncepty franczyzowe: Western Tortilla i Coffeeloffee. Jak się sprawdza taka mieszanka?

mój franchising | 23.08.2018

Złote łuki dla wytrwałych

Waldemar Dziubiński dwa razy próbował dołączyć do sieci McDonald's. Wreszcie mu się udało i od marca jest pierwszym licencjobiorcą tej marki w Radomiu.

2
3
4
5
następna  
ostatnia