pomysł na biznes

gastronomia | 02.03.2019

Inwestujemy w mobilną lodziarnię

Kto chce zarabiać na sprzedaży lodów już od wiosny, musi się pospieszyć. Nowi franczyzobiorcy konceptu Lodolandia podpisują już umowy na wybrane lokalizacje i przechodzą szkolenia.

Kto chce zarabiać na sprzedaży lodów już od wiosny, musi się pospieszyć. Nowi franczyzobiorcy konceptu Lodolandia podpisują już umowy na wybrane lokalizacje i przechodzą szkolenia.

gastronomia | 19.01.2019

Otwieramy pierogarnię

Wydatek na lokal Pierogarni Stary Młyn nie jest mały. Jak sprawić, by każda zainwestowana złotówka miała szansę się zwrócić?

pomysł na biznes | 29.12.2018

Przytul się, ale zapłać

Salon przytulania to biznes, który jego założycielki podpatrzyły w Stanach Zjednoczonych. Czy przyjmie się w Polsce?

pomysł na biznes | 16.12.2018

Mikołaj na wynajem

Mikołaj przyniesie prezenty, rozbawi dzieci i oszczędzi rodzicom świątecznych przebieranek. Ile można zarobić na wynajmie św. Mikołajów?

dom i ogród | 30.11.2018

Poukładany interes

Branża wyposażenia wnętrz bacznie śledzi koniunkturę w budowlance i wie, kiedy przyjdą większe zyski.

gastronomia | 28.11.2018

Zyski przez okrągły rok

Sezon na lody dobiegł końca. Ale to nic strasznego dla franczyzobiorców Lodolandii. Franczyzodawca wie, jak zarabiać przez cały rok.

pomysł na biznes | 11.11.2018

Interes ku chwale ojczyzny

Można zamówić kontener koszulek z orzełkiem w Chinach i rozpocząć bazarowy handel. Ale żeby zbudować markę liczącą się na rynku odzieży patriotycznej, trzeba się do tego biznesu zabrać zupełnie inaczej.

uroda i fitness | 28.10.2018

Popyt na loki i koki

Na rynku działa wiele salonów, niekoniecznie prowadzonych przez fryzjerów. Najlepiej radzą sobie te, które w ofercie mają zarówno usługi fryzjerskie, jak i kosmetyczne.

pomysł na biznes | 21.10.2018

Zakładamy firmę meblarską

Czy mała firma meblarska może rywalizować z branżowymi potentatami? Okazuje się, że nieduzi producenci mebli na zamówienie nie narzekają na brak klientów.

uroda i fitness | 15.10.2018

Dbają o urodę i zarabiają

W Polsce działa już ponad 100 tys. salonów kosmetycznych. Czy opłaca się otwierać kolejne?

uroda i fitness | 25.09.2018

Nietypowe SPA

Salon floatingu to na razie niszowy biznes, mimo że sympatyków tej formy relaksu przybywa lawinowo. Szczególnie warto otworzyć go w dużym mieście.

pomysł na biznes | 07.09.2018

Wędliny bez mięsa za pieniądze internautów

Roślinne wędliny to strzał w dziesiątkę. Sklep mięsny bez mięsa wsparło 1,5 tys. osób, jeszcze zanim został otwarty.

usługi dla klientów indywidualnych | 26.08.2018

Zakładamy szkołę nauki jazdy

Biznes ten najczęściej wybierają osoby, które wcześniej pracowały jako instruktorzy. Ale nie jest on zarezerwowany tylko dla nich.

art. spożywcze i przemysłowe | 03.08.2018

Gorzkie złoto z nalewaka

Sklepy z piwami regionalnymi, mimo konkurencji ze strony dyskontów i supermarketów, radzą sobie całkiem nieźle. Ich dźwignią marketingową jest trunek sprzedawany z nalewaka.

uroda i fitness | 29.07.2018

Konkurencja na parkiecie

Właściciel szkoły tańca nie musi samodzielnie prowadzić zajęć z kursantami. Może do tego zatrudnić instruktorów. Ale wówczas trudniej będzie mu wyjść na swoje.

usługi dla klientów indywidualnych | 22.07.2018

Pieniądze w rozjazdach

Właściciele wypożyczalni samochodów zarabiają głównie dzięki firmom, które zamiast kupować auta dla pracowników, wolą je wypożyczyć.

pomysł na biznes | 01.07.2018

Życie i zarabianie na wsi

Agroturystyka może być dodatkowym źródłem dochodu dla rolników. Ale nie tylko. Ten biznes ma jednak typowo sezonowy charakter.

art. dziecięce | 01.06.2018

Interes na zabawkach

Prowadzenie sklepu z zabawkami, zarówno małego osiedlowego, jak i sieciowego w centrum handlowym, nie jest dziecinnie prostą sprawą.

art. spożywcze i przemysłowe | 12.05.2018

Browar sam uwarzony

Browary rzemieślnicze otwierają najczęściej pasjonaci piwa. Sami tworzą receptury i gromadzą surowce, ale samo warzenie piwa zlecają browarom kontraktowym. Tak jest taniej.

2
3
4
5