Forum: Subway - kanapki - gastronomia 229

Mech 03.05.2002 *.

Czy ludzie żucą się do kupowania kanapek??
Czy koszty licencji nie są zbyt duże mimo wszystko?
A może lepiej się zastanawiać na Leśnymi Rogami czy jak to tam się zwie:)

WieśMAk 25.05.2002 *.

Moim zdaniem warszawiaki zjedzą wszystko, sam bym chętnie się zajoł ich karmieniem w subwayu:)!

Przedsiębiorca 25.05.2002 *.

W końcu jakiś fastfood o ludzkich wymaganiach, Macdonalds powinien się martwić!!

Puzon 13.06.2002 *.

Jeżoli chodzi SUBWAY, to sądzę, że w ciągu kilku lat tak. Na początku może być ciężko.
Natomiast jeżeli chodzi o LEŚNE RUNO, to sądzę, iż nie mają szans. Wystarczy wejść na stronę www.part.com.pl i poczytać informacje, które są bardzo zdawkowe (właściwie nie ma nic). Widziałem również zdjęcia wnętrz pierwszej restauracji. Pomyłka. Ktoś kto tym kieruje nigdy w życiu czegoś takiego nie robił więc nie bardzo wie jak to zrobić. Mówienie o konkurecji z McDonalds, to rzucanie się z motyka na słońce. Dobrym przykładem jest sieć SFINKS, ale w tym przypadku zarządzający tą siecią pogubili się i niestety tego nie widzą.

Mycha 13.06.2002 *.

Dotarłam do strony Leśnego Runa ( z której nic nie wynika o biznesie)oraz dziwnej ankiety dla potencjalnych franchisobiorców. Mam wrażenie ,że dawca troche sie pomylił, bo to on powinien posiadać tak dobry, sprawdzony model ,by biorca mógł zdobyć niezbędne środki ma jego sfinansowanie a nie pytać się ile jest gotów zainwestować. Poza tym samo wdrożenie modelu wymaga okereślonych nakładów - więc, po co te pytania? A inne ciekawe pytania to: przewidywana wielkość obrotów po przystapieniu do sieci i oczekiwane zyski ........

Puzon 13.06.2002 *.

Ja sam trafiłem na inwestora, który zaproponował mi franchising. Niestety tylko po nazwie w umowie można sie tylko domyslić, że miał być to franchising. Zamiast know-how, ja opracowałem know-how, zamiast znaku towarowego musiałem ja to zrobić, ...., ....., ....., itd. Jeden wielki niwypał, gdyby nie to, że pracując przez 4-6 miesięcy od 7.00 do 2:00 udało mi się wszystko opracować wdrożyć i osiągnąć sukces. Moja restauracja w 100 000 mieście o duzym bezrobociu, osiąga obroty dzienne od 7 000 w dni powszednie do 12 000, a nawet 16 000 w weekendy.
Właśnie opracowuję w całości franchising (być może jako przyszły Franchisodawca), korzystając z rad zamieszczonych na tych stronach.

Anonim 13.06.2002 *.

Co to za firma??
Może powinna się znaleźć na czarnej liście!:)

Puzon 14.06.2002 *.

Na pewno nie firma widmo, ale w niedługim czasie bedzie o niej słychać. W najbliższym czasie 2 restauracje powstaną według tego projektu.

Henryk 14.06.2002 *.

Czy polskie sieci gastronomiczne mają szanse z globalnymi?
Moim zdaniem ostatnio nasze knajpki bardzo się poprawiły:)

Slave 19.06.2002 *.

Waszym zdaniem lepiej mieć więkrzą swobodę w kreowaniu marki, czy korzystać z czyjegoś knowhow i tylko wcielać w życie czyjeś pomysly?

Mycha 20.06.2002 *.

Kupując licencję płacisz za markę aby właśnie uniknąć jej kreowania ( czas i pieniądz). Co innego minimalny procent swobody np. w usługach uzupełniajacych (czy towarze) lub nie świadczeniu tych usług, na które nie ma popytu,bądź jest minimalny.

Puzon 30.06.2002 *.

Każdy by chciał kreować własną markę. Ale czy każdy ma do tego predyspozycje? Trzeba także się zastanowić czy chcemy mieć satysfakcję czy pieniądze. Najlepiej mieć pieniądze, a wkonsekwecji satysfakcję.
Myślę, że w dzisiejszych czasach, biorąc także pod uwagę nasze przyszłe wstąpienie do uni, na pewno łatwiej i skuteczniej konkurować na rynku w sieci. Nie przeszkadza to w kreowaniu swoich pomysłów. Bo jednym z zadań sieci jest wykorzystywanie dobrych pomysłów i powielanie ich w całej sieci. A co kilka głów to nie jedna. Kto zrozumie to szybciej to ma większe szanse by osiągnąć sukces.

Anonim 03.07.2002 *.

Puzon mógłbyś przedstawić swoją firmę?
Chyba najsensowniej piszesz na tym forum!

Anonim 03.07.2002 *.

Moim ulubieńcem jest Zibi - niespotykane poczucie chumoru.

Puzon 04.07.2002 *.

Do Anonima'a.
Jeżeli masz ochotę napisać bezpośrednio, to podję mój mail: darek.j@wp.pl
Puzon

Ziggy 12.10.2004 *.bcb157.neoplus.adsl.tpnet.pl

Co sądzicie na temat szans rozwoju sieci SUBWAY w Polsce. SUBWAY to podobno nr 1 franczyzodawca na świecie.

jergor 22.10.2004 *.cqe23.neoplus.adsl.tpnet.pl

W USA to jest bardzo popularne miejsce na lunch.W Polsce ludzie muszą się przekonać do jedzenia tego typu kanapek.Firma musi inwestowac więcej w PR.Ja bym to chetnie kupił ale nie za takie pieniądze.

again 22.07.2005 *.anw242.internetdsl.tpnet.pl

11
Jakie mogą przyczyny niepowodzenia giganta amerykańskiego na naszym rynku? Podobno istniały dwa lokale w Warszawie i miały być otworzone następne w Krakowie. Obecnie jest 1 lokal w Warszawie i być może będzie w trójmieście.
Jaki są przyczyny niepowodzenia tak znanej firmy w naszym kraju?

Evonnie 12.11.2005 *.bvw169.neoplus.adsl.tpnet.pl

1
Biorą cpdo uwage fakt ze jedzenie jest zdrowe i smaczne.
http://world.subway.com/Countries/frmMainPage.aspx?CC=POL

Jin 12.11.2005 *.dco239.neoplus.adsl.tpnet.pl

4
Mieszkam w mieście liczącym 70 tyś. mieszkańców i tylko z uśmiechem patrzę na ceny z Subway'a.
U mnie to jest duży problem żeby wydać 10 zł. Duże bezrobocie. Zresztą przelicz ceny z Wielkiej Brytanii, wyjdą podobne więc coś tu jest nie tak.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.