Forum o artykule: Targi franchisingowe w Polsce – pogrzebany pomysł? 1475
Miło nam przeczytać, że portal może Panu pomóc w poszukiwaniu masterbiorcy.
Do Pasikonika: W tym głosowaniu są sami wygrani. Pomaga nam ono ułożyć kalendarz spotkań.
- na targach możemy spotykać się z wszystkimi obecnymi firmami, a nie tylko z 1, rzekomo najpopularniejsz (wg jakich kryteriów?)
- spotkania te odbywają sie osobiście - nie przez telefon, internet czy posredników - tego chyba nic nie jest w stanie zastąpić
- wreszcie: na targach poznanie jest obustronne.
Reasumując: pomysł na wzbogacenie serwisu dobry, nazwa - na wyrost
Popieranie klakierstwa i podszywanie sie pod nie nie służy dobrze jakości forum i źle świadczy o sile portalu, a brak kontr-argumentów w dyskujsji w ramach tego wątku potwierdza jedynie średniość pomysłu...
rozczarowanie
sieci franszyzowej detalicznych sklepów z markowymi towarami konsumpcyjnymi mogę powiedzieć 2 rzeczy:
1. franchising jest bardzo skuteczną metodą na
rozwój biznesu w Polsce
2. jak dotychczas franchisodawcy nie mieli w
Polsce dostępnych żadnych cywilizowanych
narzędzi poszukiwania biorców (poza
portalem franchising. info.pl).
O ile mi wiadomo (przynajmniej z doświadczeń mojej firmy, żadne dotychczas odbyte tradycyjne targi franchisingowe w Polsce nie dały nawet minimum oczekiwanych efektów ich uczestnikom. Targi on-line są bardzo ciekawą formą targów choćby dlatego, że umożliwią szybkie kontakty zainteresowanych stron (dawców i biorców) i szybką informację zwrotną na temat efektywności tej formy targów.Wymiana informacji on-line pozwoli zarówno dawcom jak i kandydatom na biorców na szybką weryfikację
ich oczekiwań co do możliwości zrobienia wspólnych interesów.A czas to pieniądz,zwłaszcza w XXI wieku.
Znam doskonale zasady funkcjonowania franchisingu w praktyce, wiem dużo o polskim rynku towarow konsumpcyjnych i mam parę groszy na początek oraz niezłomną wolę rozwoju jakiegoś sympatycznego interesu, obsługującego potrzeby ludzi zabieganych a zarabiających na codzienny chleb z masłem.Jeśli potrzebujesz do współpracy kogoś wiarygodnego i gwarantującego sukces to skontaktuj się ze mną. Pierwszy kontakt możliwy wyłącznie poprzez mój ulubiony portal franchising.info.pl.
Jestem właścicielką oryginalnej koncepcji biznesu działającego od 10 lat. Kilka lat temu sama byłam zainteresowana franchisingiem tego pomysłu gdyż miałam kilka ofert od klientów. Od dwóch lat mieszkam zagranicą i jestem zainteresowana sprzedażą całości bądź partnerstwem.
dziękuję za informację. Jestem zainteresowana nawiązaniem z Panią takiego kontaktu, który pozwoli nam na wzajemne uzyskanie bliższych informacji. Jeśli Pani koncepcja biznesowa przeżyła 10 lat w burzliwych warunkach ekonomicznych naszego pięknego kraju, to napewno zasługuje na to, żeby z niej zrobić rozwiązanie franszyzowe. Ale - partnerstwo w biznesie też wchodzi w grę. Jak się możemy porozumieć? Czy zgodzi się Pani na wymianę informacji kontaktowych za pośrednictwem właścicieli portalu franchising. info.pl czy też znajdziemy bardziej neutralne metody? Pozdrawiam Panią i z zainteresowaniem czekam na Pani odpowiedź!
Targi franchisingowe w Polsce – pogrzebany pomysł?
- Firma adidas Poland nie jest zainteresowana wzięciem udziału w targach franczyzowych, ponieważ po 11 latach budowy sieci na rynku polskim wiemy, że targi nie są tu skuteczną metodą poszukiwania wartościowych partnerów franczyzowych – mówi Kazimiera Krawczyk, prezes adidas Poland.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.