Forum: Fotodepilacja - z kim warto współpracować? - beauty i fitness 24
N+V ma przestarzałe urządzenia bez możliwości włączania fal RF podczas zabiegów światłem. Ich franczyzodawca, to w rzeczywistości taki Sub-Franczyzodawca, który wykupił licencję na rozwój sieci w Polsce. Taka licencja to wydatek ogromnego majątku, dlatego stara się otworzyć jak najwięcej gabinetów nie patrząc na tak ważne elementy jak np. ciągła współpraca i pomoc dla każdego salonu. Liczy się przede wszystkim sprzedaż tych przestarzałych urządzeń do nowo otwieranych salonów. Salony N+V mają w swojej ofercie tylko i wyłącznie epilację i odmładzanie światłem /to jest jedno i to samo urządzenie/. Jeśli nie rozszerzą swojej oferty na inne zabiegi /a tak się prawdopodobnie długo nie stanie, bo franczyzodawca z powodu zapisów w umowie nie może na to pozwolić/, to salony N+V zbankrutują.
Proszę sobie policzyć ile kosztuje np. zabieg fotoepilacji nóg. Każdy taki zabieg, odpowiednio wykonany, bez oszukaństwa, to ok. 800 impulsów świetlnych. Każda lampa ich urządzenia nie wytrzyma więcej niż 40000 impulsów. Czyli wystarczy na ok. 50 zabiegów. Zabieg kosztuje 99 zł co daje prawie 5000 zł przychodu, a sama lampa kosztuje ok. 4000 zł brutto. Gdzie zysk?
Franczyzobiorcy N+V zostaną na lodzie, a jedynym wygranym jest ten kto sprzedał licencję na Polskę.
Dziękuję za konkretną odpowiedź. A jak jest w Yasumi? Na jak długo wytrzymują te lampy? Koszt wejścia jest wyższy, ale warto? Chciałabym z jakimś franczyzobiorcą Yasumi nawiązać kontakt na priwa i zadać kilka pytań.
Ja jestem franczyzobiorcą Beautifulskin. O Yasumi nie mam wiedzy. W naszym wypadku całkowity koszt inwestycji /do momentu uruchomienia salonu wielkości 75 m kw z dwoma gabinetami zabiegowymi/ to ok. 130 tys. zł. Mamy najnowocześniejszy sprzęt i pomoc na każde zawołanie.
Nie polecam gabinetów w których jest tylko i wyłącznie jedna usługa /tak jak w przypadku N+V/, bo wiem z doświadczenia, że to jest po prostu za mało. W naszym gabinecie wykonujemy obecnie ok. 50 zabiegów światłem na miesiąc. To niewiele. Przychód jedynie z jednego radzaju zabiegów nie wystarczy nawet na bierzące koszty, nie mówiąc o zwrocie z inwestycji i dochodzie. Dlatego postawiliśmy na Beautifulskin, bo do zaoferowania klientom mamy w ofercie też kilkanaście różnego rodzaju innych zabiegów. Ten sposób na interes działa. Każdemu z klientów po wykonaniu jekiegoś zabiegu oferujemy darmowe porady z zakresu kosmetologii i większość z nich okazuje zainteresowanie innymi zabiegami. Czyli sprzedaż usług automatycznie rośnie. Proszę mi wierzyć, że klient, który przyszedł do gabinetu w celu wykonania jedynie fotoepilacji, po skończeniu serii zabiegów nigdy więcej nie wróci. Nie ma po prostu po co!
z przyjemnością przeczytałem kilka miłych słów na temat Yasumi epil i mam nadzieję, że każdy zainteresowany prowadzeniem działalności gospodarczej w branży kosmetycznej zapozna się także z ofertą Yasumi.
Kilka słów w ramach sprostowania informacji, które pojawiły się na tym forum:-koszt franczyzy Yasumi epil 75 tys zł netto-koszt franczyzy Yasumi slim 80,5 tys zł netto-żywotność głowicy zabiegowej to 100 - 150 tys impulsów, koszt wymiany 2500 zł netto-franczyzobiorca Yasumi epil może doposażyć gabinet w dodatkowe urządzenia kosmetyczne z oferty Yasumi
Pozdrawiam,Krzysztof Bydałek
A skąd u Pana marikkama takie informacje o lampie konkurencji? Poza tym jaki z Pana znawca skoro "dopiero" otwiera Pan salon w konkurencyjnej firmie? To jak, niech się Pan przyzna, najpierw miał pan salon No Vello i mimo tak dobrej lampy zdecydował się Pan na otwarcie innego salonu? A może jest Pan dystrybutorem urządzeń dla tych sieci? Coś mija się Pan z prawdą, nieprawdaż?
I nie Sun&Tan, a Sun&Safe i jest to ściemka jakich mało. Ustawia się po prostu niższe parametry strzału i oficjalnie ogłasza, że zabiegi światłem laserowym IPL można w No+Vello robić w lecie. Gdyby tego nie zrobili, to mieliby 3 miesiące w roku bezrobocia. Dla mnie jest to mówienie półprawdy. Bo zabiegi IPL wykonywane na niższych parametrach lampy są ...delikatnie mówiąc nieuczciwe.
Panie Pody widzę, że ma Pan bardzo dużą wiedzę teoretyczną i jak na osobę, która od niedawna jest "w biznesie" kosmetycznym, bo przecież Beautiful Skin, to młoda marka, to aż zadziwiające:-) Poza tym bardzo systematycznie Pan tu bywa, no chyba, że na tym polega Pana praca. Jak dla mnie to lobbowanie w czystej postaci Panie Arturze:-) Proszę napisać gdzie ma Pan salon, bo to chyba nie jest tajemnica..? Co do znajomości konkurencji, to chyba jest to oczywiste i nie muszę tego tłumaczyć, jak każdy normalny człowiek sprawdziłam konkurencję bardzo dokładnie, mało tego zrobiłam rozeznanie na rynku kosmetycznym, sprzętu. Mam też swoje źródła, także wiem to i owo, na temat konkurencji i maszyn w jakie są zaopatrzone. Dzięki takiemu przezornemu podejściu podjęłam najlepszą decyzję i wybrałam świetną markę, z najnowocześniejszym wyposażeniem oraz z bardzo bogatym zapleczem kosmetyków, co zagwarantuje mi różnorodne zabiegi, których co najważniejsze, nie ma jeszcze na rynku. Zresztą, czas pokaże, czyj wybór się sprawdzi.
Z wyrazami szacunku
Magdalena
Kilka truizmów, same banały, a żadnych konkretów.
Nie, nie mam na imię Artur, ale gdybym nim był to Pani jako taki sieciowy "Sherlock Holmes" powinna wiedzieć /przecież robiła Pani szerokie rozeznanie na rynku i ma własne żródła/ skąd wzięła się marka Beutifulskin i że założyciele marki Beautifulskin działają od prawie 16 lat na polskim rynku kosmetologii.
Gdyby czytała Pani ze zrozumieniem wszystkie posty tego tematu, mogłaby Pani wysnuć ponikąt łatwe do pojęcia wnioski.
Mimo wszystko życzę wielu sukcesów w nowym/starym biznesie.
Tylko potwierdził Pan moją teorię. Ja wiem od ilu lat na rynku kosmetycznym jest Beautiful Skin ale na rynku sprzedaży maszyn, bo o ile wiem, to salony w systemie franczyzowym działają od niespełna roku, więc Pan jako franczyzobiorca jest w "biznesie" od niecałego roku, bynajmniej. Więc skąd ta fachowa wiedza na temat lamp, urządzeń i innych deatli o jakich Pan pisze. Dla mnie to oczywiste, ale nie będę się z Panem w sprzeczki wdawała, życzę powodzenia.
pozdrawiam
Hej frajerzy co mają biznes we franczyzie. Po co inwestować ok. 100tys.zł lub więcej?
Ja założyłem własny salon 3 lata temu, kupiłem maszyny w takiej jednej dużej firmie w Polsce (ale lipna firma) i zamknąłem się w kwocie 60 tys. zł.
Urządzenie dobrej jakości IPL+RF kosztuje u producenta 15000zł. Polskie firmy życzą sobie od 30 000zł w górę. Głowica u producenta z przesyłką do domu to koszt 2000zł. U firm, które tym handlują to koszt od. 4000zł w górę.
1. Nie opłaca się (oprócz dla franczyzodawcy) robienia zabiegów za 100zł za partię. Szczególnie większe partie są nieopłacalne.
2. Stwierdzenie, że głowica jest dobra do 100-150tys. impulsów to ściema na całego. Można liczyć na dobre skutki do 50-60tys. impulsów.
3. Sam IPL (bez RF) jest dobry tylko do zamykania naczyń. W przypadku usuwania owłosienia sam IPL sobie nie radzi, więc jeśli już musisz jakąś firmę wybrać, to taką co oferuje sprzęt IPL+RF.
4. 1000zł lub więcej opłaty/haraczu miesięcznie to przegięcie.
5. Wiedza, którą otrzymasz od tych \"dużych\" franczyzodawców jest mizerna i niepełna.
Np. nie mówią, że zamykamy naczynka bez używania RF, bo nie można rozgrzewać skóry RF-em.
6. Usuwanie jasnych/siwych włosków i na opalonej skórze to bajka. Żaden IPL nawet z RF tego nie usunie.
Troszkę wulgarnie centrino321. Jednak szczerze powiedziawszy nie mam żadnych kontrargumentów. Sam jestem franczyzobiorcą. Człowiek popełnia błędy całe życie.
Nawet nie wiem co Państwu powiedzieć - każdy na każdego psioczy, a prawda jest taka:
1. Można kupić IPL za 15 000 lub za 120 000 zł - tak jak z samochodem, tańszy jeździć będzie jeździć, ale pytanie czy długo i przy takim obciążeniu.
2. Zastanówcie się Państwo w ogóle na czym polega technologia światła IPL, a później mówcie, czy jest możliwa taka żywotność głowicy, ponieważ zależy od tego chłodzenie, materiał odbijający, lampa(w stosunkowo małym stopniu, ponieważ wszystkie idą na jedno kopyto), ale przedewszystkim FILTRY! To one uzależniają jakość...
3. Odnośnie technologii no+vello, to słyszałem od znajomych franczyzobiorców trochę na ten temat - nawet moja dziewczyna stosowała tą metodę na opaloną skórę i efekty widać, a brak popażeń.
4. Jedno ważne pytanie - kto z Państwa rozumie, że franczyza jest trudniejsza od tradycyjnego modelu biznesowego? Bo widzę, że może 2-3 osób na tym forum. Jeżeli ktoś podejmuje się franczyzy z myślą, że marka sama mu promocę zrobi, to chyba jest śmieszny i liczy na zyski - we franczyzie trzeba więcej poświęcić energii niż gdzie indziej.
5. Opłaty - u jednych niższe, u innych wyższe - jednak warto chyba sprawdzić co oferują konkretne firmy - z tego co mi wiadomo, to w yasumi przykładowo serwis jest płatny i oczekiwanie do 5 dni roboczych(koleżanka z yasumi czekała raz 8 dni przez co musiała na ponad tydzień zrezygnować z usługi IPL), a np. u kolegi w novello serwis przyjedzie w najdrobniejszym przypadku do 3 dni i bezkosztowo.
6. Ilość salonów - wydaje mi się, że na chwilę obecną jest tak duża konkurencja w medycynie estetycznej, że zarówno beautyskin czy yasumi chcą szerzyć swoją ekspansję. Prawda jest taka, że zostaną za parę lat tylko najsilniejsze marki, które są rozpoznawane. Co ciekawe, sam z narzeczoną jesteśmy franczyzobiorcami już kilku konkretnych salonów z innej branży i sam mam po kilka salonów tej samej marki w wielu miejscach - dlaczego? Zwrot inwestycji jest szybki, przy stosunkowo dużych wymaganiach.
Myślę, że tyle na ten temat.
Witam,
Od ponad roku jestem franczyzobiorcą No+Vello i jak czytam wiekszość wypowiedzi, to jestem w szoku jak ludzie, którzy nie maja najmniejszego pojęcia o technologii, nie sprawdzili i nie porównali dostępnego sprzętu wypowiadaja sie na ten temat. Co wiecej czść z nich NIE ROZUMIE co to znaczy franczyza. Można mieć budkę z hamburgerami-albo Mc Donalda -w sumie żadna róznica :) tu i tu sprzedaje się hamburgery.. :)
Zdecydowałem się na największą i najbardziej rozpoznawlną markę i nie żałuje swojej decyzji. Po 6 miesiącach otwarlem drugi lokal nomasvello. Przewaga technologiczna, doswiadczenie, rozpoznawalność marki robią swoje. Co miesiąc otrzymujemy informację na temat działań marketingowych i proszę wierzyć miesięcznu budget tej firmy jest wiekszy od rocznego innych firm, które caly czas staraja się kopiować firmę no+vello.
Mam gwarancje, ze każda lampa wytrzyma 200 000 impulsów, dzięki temu rentownosc wykonywanych zabiegów jest na odpowiednim poziomie. Współczuje franczyzobiorcom innych sieci, które skopiowały niemal wszystko łacznie z ceną zabiegu, ale nie pomyślały o koszcie eksploatacji sprzętu. -nie dziwie się, że teraz sfrustrowani franczyzobiorcy wypisują, że to nie możliwe. Jaka cena- taka jakość od sprzętu, poprzez gwarancje, obsługę i jakość współpracy. Oczywiście nie wszystko jest super i kolorowo, trzeba naprawdę poświęcic sporo sił i czasu (szczególnie w pierwszych miesiącach), ale jesli ktoś myśli, że franczyza to tzw \'samograj\' to chyba powinien odpuścić sobie własna dział. gosp.
Samopromocja Nikit i nic więcej.
Proszę Państwa. Oczywiści, że lampa wytrzyma kilkasettysiecy strzałów, jednak jej efektywność kończy się na 40 do 60 tys. impulsów / w zależności od parametrów zabiegów/ Jeśli Nomasvello wciska kit, że na opaloną skórę można używać IPL, to sie nie dziwię, że ich lampy strzelają po kilkaset tysiecy razy. Zakładają filtr podczerwieni, ustawiają na fototyp skóry 5 lub nawet 6 i heja!
Tylko klienci nabici są wtedy w butelkę i zrozpaczeni na forach internetowych płaczą, że IPL nie działa. Pewnie że nie działa jeśli klient wybierze nieodpowiednią sieć gabinetów.
Hej ile zarabia kosmetolog ktory wykonuje takie zabiegi fotodepilacji w salonach ?
Tyle ile mu zapłacisz :D.
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.