Forum: Netia - Karol W, Ks15 itd.. czyli Jacek K - usługi dla biznesu 62

Wojtas O. 08.04.2011 *.188.147.216.224.nat.umts.dynamic.eranet.pl

1

Witam wszystkich.

Ostatnimi daniami na tutejszych forach zostałem wywołany do tablicy

( jestem z Zielonej Góry, kurcze nie dałem rady dotrzeć do domniemanego punktu China Box czy ChinaInBox  w zielonej górze , ale obiecuje że spojrze )

Widzę że Obaj Panowie dalej Ogłaszają się w franchising.pl , Pan Karol Wiesztal dalej pod szyldem Netii, a Pan Jacek Kędziorek zmienił już kilka marek na których próbuje się dorobić.

 - obydwu "Panów" znam osobiście i jesteśmy na "ty" ale w oficjalnych Pismach uczono mnie "Panować" w związku z tym będę mówił na Pan.

Pytanie do wydawców Franchising, czy nie dostawaliście informacjii że:

takie - tacy

dwie - dwóch

firmy - panowie

nie są rzatelnymi Franczyzodawcami ?

Ja nie mogę sie doprosić rozliczenia finansowego za sprzedaż usług Netii umowa z Panem Jackiem Kędziorkiem. Partnerzy ogłaszający się tutaj.

Rozmawiałem z Panem Karolem Wiesztalem reprezentującym Netię - mówi że Pan Kędziorek dostał pieniądze i powinien się ze mną rozliczyć.

Rozmaiałem z Panem Jackiem Kędziorkiem reprezentującym "wtedy" KS15  - mówił że Pan Wiesztal mu nie zapłacił.

Mogę jesze przytoczyć kilka konkretów - mających pokrycie w dokumentacjii związanych z którąś z wymienionych osób, ale nie o to mi chodziło tylko żeby:

OSTRZEC LUDZI PRZED NIERZETELNYMI PARTNERAMI

- nawet mimo dobrych chęci i ścisłego sprawdzania reklamodawców, Portal nie jest w stanie kontrolować firm ogłaszających się, jeżeli my wszyscy nie będziemy tego pilnować a tym bardziej jak nie będziemy się bali o tym głośno mówić NIE ANONIMOWO.

Czekam na pozew za pomówienia -  może wtedy odzysakm Swoje Piniądzę :-)

Pozdrawiam i życzę wszytkim trafionego Biznesu a co najważniesze Partnera!! 

Stefanek-1 08.04.2011 *.aejp20.neoplus.adsl.tpnet.pl

21

No stary dziękujemy ci za pierwszy krok!

kumiko 12.04.2011 *.apn-95-41-79-81.dynamic.gprs.plus.pl