Forum o artykule: Skuteczna i tania reklama małej firmy 1475
Widziałam takie zestawienie, w ogólnopolskiej prasie pół strony to uśredniając 50 tysięcy, w lokalnej jest oczywiście taniej, pytanie, czy to teraz ma sens - ile nakładu ludzie faktycznie czytają.
Ktoś tu wspominał o znaczeniu narzędzia jakim jest reklama tv, bardzo to ciekawe, ale dla większych firm. Dla małych proponuję profil na fb i ewentualnie amatorskie filmiki, relacje live.
Reklama w TV reklamie w TV nie równa :) Wcale nie potrzeba prowadzić niewiadomo jakiego przedsiębiorstwa aby wykupić taki rodzaj reklamy. Wiadomo, że nie mówię tutaj o TVN w godzinach szczytu, ale mniejszych "kanałach" dopasowanych do naszego klienta.
Na pewno lepiej skupić się na paru kwestiach łącznie , a nie ralizować np. kampanie w mediach spolecznosciowych osobno, a adwrods osobno. Takie działanie w oderwaniu od siebie jest mniej skuteczne. Warto poczytać różne blogi, magazyny typu online marketing, czy nawet dobre książki .
reklama w telewizji czy w gazecie to wydatek kilkudziesięciu tysięcy złotych. Niewiele małych firm na to stać. Profil na fb to na pewno bardzo dobry pomysł. Istnieją w internecie seriwisy i portale gdzie można zareklamować swoje usługi
Reklama powinna być dobrana do potrzeb kampanii, jeżeli sklep internetowy to AdWords, jeżeli pizzernia w małym miasteczku to ulotki, jeżeli portal randkowy to Facebook. Nie ma lepszego sposobu na wyrzucenie pieniędzy w błoto jak nieprzemyślane zainwestowanie w reklamę.
Bardzo podobają mi się reklamy na breloczkach, kubkach itp. Taka reklama może być skuteczna pod warunkiem że wiele osób dostanie gadzety.
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.