Forum o artykule: Skuteczna i tania reklama małej firmy 1475
polecam wam firmę fabryka reklamy, bardzo profesjonalne podejście do klienta indywidualne rozpatrywanie każdego zamówienia.
Witam chciałem założyć nowy temat przed chwilą trochę się rozpisalem i nie widzę gp nigdzie :/ czy przepadł?
Ja zwróciłam się do firmy zewnętrznej. Widoczni zajmuja się pozycjonowaniem mojej strony, dbają o treść. Jestem mega zdowolona
Szukasz firmy renomowanej i akredytowanych kredytu prywatnego, który daje szansę pożyczek czas życia. Oferujemy wszystkie rodzaje kredytów w bardzo szybki i łatwy sposób Czy zostały odrzucone przez banki i inne instytucje finansowe? Szukaj nie więcej, jak tu jesteśmy, aby wszystkie swoje problemy finansowe, to już przeszłość. Chcę używać tego medium poinformować, że świadczymy rzetelną i beneficjenta pomocy, a my chętnie oferują pożyczki. Więc napisz do nas dzisiaj na: (fernandohenrietta@gmail.com), aby zastosować się do kredytu.
Nie zawsze to się sprawdza. Ja mam np karty lojalnościowe do kilku sieci stacji benzynowych i wcale nie czuję się jakoś szczególnie związany z jedną firmą.
Tak naprawdę nie ma reklamy, która byłaby w miarę tania. Bo jakakolwiek zewnętrzna wymaga np. opłaty za wynajem miejsca, wydruk, papier itd., w internecie to płaci się za rezultaty pod koniec miesiąca albo od razu wyznacza określoną kwotę, jaką się przeznaczy na kilka działań.
Dlatego nie robić niczego na oślep, podjąć decyzję, na jakich formach najbardziej się skupić i gdzie ulokować najwięcej pieniędzy - bo trochę ich pochłoną, ale z czasem się zwrócą z nawiązką, jak zdobędziemy dzięki nim nowych klientów.
Myślę, że ludzi najbardziej przyciągają trochę niepoważne hasła, gry słów i rzucające się w oczy grafiki. Jeśli połączy się to wszystko, sukces murowany.
Reklama powinna być odpowiednio dobrana w zależności od branży w jakiej obraca się Twoja firma. Ale są pewne uniwersalne sposoby na pozyskiwanie klientów w wielu branżach, chodzi o kreowanie pozytywnego wzierunku firmy przez pozykiwanie różnych certyfikatów. Wg mnie dobrze wyglądą ogólnopolski certyfikat Uczciwy Przedsiębiorca, bo buduje zaufanie i podkreśla rzetelność i jakoś działań firmy. Proces weryfikacyjny nie jest długi, a benefity z wykupienia pakietu wysokie :)
Kubki papierowe z nadrukiem to nowoczesna reklama i świetne rozwiązanie, dla wszystkich którzy chcą się wyróżniać z tłumu (rainbowcups.eu/pl/)
Kubki papierowe z nadrukiem to nowoczesna reklama i świetne rozwiązanie, dla wszystkichktórzy chcą się wyróżniać z tłumu (rainbowcups.eu/pl/).
Według mnie nie ma takiej formy reklamy, która w ogóle nie generowałaby kosztów i to wszystko zależy, co rozumiemy pod pojęciem "tania", jaki budżet jesteśmy w stanie przeznaczyć na promowanie swojej firmy. Nie ma się co rzucać na wszystkie popularne formy reklamy, tylko wybrać na początek kilka kanałów, na których trzeba będzie się skupić w najbliższych miesiącach, aby poprawić widoczność firmy w realnym świecie jak i wirtualnym. Bo moim zdaniem tylko kompleksowe działania w nurtach tradycyjnych (ulotki, gadżety) jak i nowoczesnych (pozycjonowanie, social media) dają wymierne korzyści i istnieje szansa, że dojrzy nas więcej osób w różnym wieku.
Skuteczna reklama to z pewnoscią reklama w iternecie.
Obecnie Klienci szukają usług i produktów głównie w sieci.
Pojawiła się bardzo fajna opcja zakupu reklamy w sklepie internetowym.
Nieporównywalnie nizsza cena niż w katalogach firmowych, a grupa odbiorcow dużo szersza.
Polcema www.reklamowysklepinternetowy.pl
Ewentualnie ich www.reklamazfly.pl - tam można dużo poczytać na ich temat
Pozdrawiam
Mała firma ma zazwyczaj ograniczony budżet na reklamę. Ja znalazłam sporo inspiracji na targach reklamowych. 15 lutego też jadę na RemaDays w Wawie, zamierzam poszukać ciekawych gadżetów i ofert na foldery reklamowe. Ma być jeszcze więcej wystawców, więc myślę, że warto się wybrać. A do tego słyszałam, że organizują kilka fajnych konkursów.
Z zakresu reklamy w internecie warto zaufać profesjonalistom. Ja takich znalałzem w strategon.pl dobrze mi się z nimi współpracuje. Polecam
Fajną i niedrogą formą reklamy, moim zdaniem, są karty - stałego klienta czy rabatowe. Wiadomo, klient który dobrze kojarzy nasze logo chętniej do nas wróci. W moim przypadku działa to bez zarzutu. Myślę, że to też zasługa wykonawców moich kart, a mianowicie firmy Cardon. Świetnie zrobili mi te karty, pomogli je zaprojektować i wykonali tak jak należy. Z pewnością kolejną partię kart też u nich zamówię.
Internetowa jest chyba najlepsze w kwestii efektywności w stosunku do nakładów, ale nie to wszsytko nie jest takie proste. FB np. daje możliwość bardzo precyzyjnego dobrania do grupy docelowej.
U mnie karty stalego klienta to rowniez strzal w dziesiatke :) Nie kosztuje to prawie w cale, a wiem, ze robi to pozytywne wrazenie na klientkach :) Mam tez u siebie karty podarunkowe, ktore rowniez uwazam za bardzo dobra reklame firmy. Oczywiscie karty zrobili mi Cardon, bo sa to najlepsi specjalisci od tego typu rzeczy :)
Dobrym sposobem reklamowym jest dołączanie różnych pożytecznych dodatków, albo też innowacyjne rozwiązania, coś czego jeszcze nikt nie wymyślił, albo coś czym konkurencja nie dysponuje. Takie rozwiązanie zastosowała firma na www.galeriabalustrad.pl.
Zależy jaka to firma i jaki jest zakres jej działania, jakich odbiorców szukasz.. Ale ja bym celował w reklamę w internecie :)
Wydaje mi się, że podstawą jest dobrze zrobiona strona internetowa. Ze swojej strony mogę polecić firmę, która mi pomagała e-hermer.pl. Zyskałam sporo nowych klientów od kiedy zbudowali mi stronkę
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.