Forum: Wyspa w CH - kosmetyki, biżuteria, upominki 40

MichałB 13.04.2013 *.89-67-34-55.dynamic.chello.pl

1

Witam

Jestem zainteresowany tematem wysepki w CH (miasto ok. 120 tys mieszkancow). Moj problem polega na tym, ze jestem \"zielony\" w temacie i chcialbym zeby ktos mi pomogl. Po pierwsze nie posiadam wlasnej dzialalnosci gospodarczej ale mysle ze z zalozeniem nie bedzie wiekszego problemu :) po drugie zupelnie nie wiem od czego mam zaczac. Czy najpierw powinienem skontaktowac sie z franczyzodawca i porozmawiac o wspolpracy i czy sa wogole zainteresowani? A moze powinienem w pierwszej kolejnosci skontaktowac sie z CH czy sa zainteresowani nowa wysepka?

Kobieta 22.04.2013 *.83.238.83.149

3

Z tego co się orientuję to niektóre firmy same szukają najlepszej lokalizacji.

Najpierw może Pan rozejrzec się za dogodną ofertą a potem zacząc zakladac działalnośc. Ja własnie mam taki zamiar zrobic. Wydaje mi się że taki sposób bedzie najlepszy. Bo co z tego że założe swoja działalnośc jak nie będę miała \"na oku\" konkretnej firmy?

Życzę powodzenia!

PiotrdrugiPiotr 24.04.2013 *.212.160.203.24

94

kochani, sprawa wygląda nastepująco. Jesli chcecie wejść do galerii z wyspą, pierwsze o co WAS zapyta menedżer galerii, to: co tam bedzie prowadzone, a potem abyście nadesłali wizualizację wyspy, jej wymiaary itd. Więc z tego wniosek prosty, naajpierw trzeba dogadać firme której bedziecie prowadzili przedstawicielstwo, a potem szukać galerii gdzie taka wyspe mozna umiescić.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.