Forum o artykule: Astrologia biznesu 1475
Moim zdaniem wiara w przesądy jest raczej czymś destruktywnym w biznesie. W ogóle w życiu. Niedawno doszedłem do wniosku, że to wręcz forma pewnej kompulsji. O wiele lepsze rezultaty niż Żyd na ścianie daje trzeźwe myślenie i ocena sytuacji. Ale z tym nie zawsze jest łatwo, szczegolnie, jeśli pojawia się stres, a w jego następstwie wypalenie zawodowe. Albo inna, podobna dolegliwość. JA, aby się obronić przed takim scenariuszem, chodze na terapię w Pracowni Psychorozwoju.
Astrologia biznesu
Gdy w 2008 roku w Stanach Zjednoczonych wybuchł kryzys, analitycy giełdowi wpadli w panikę, a zaraz potem pobiegli do wróżek i astrologów pytać, co stanie się w kolejnych dniach. Im niżej spadały kursy akcji, tym szybciej rósł popyt na usługi specjalistów od wiedzy tajemnej. Maklerzy przede wszystkim pytali ich o to, jakie interesy są opłacalne, jakie nie i w co warto inwestować, a z czego lepiej się wycofać. Szybko rozwinęła się też astrologia giełdowa. Bill Meridian, analityk giełdowy, przekonuje, że istnieje zbieżność między ruchami cen akcji i zjawiskami na niebie. Porównując wykresy, sporządza horoskopy dla firm, uwzględniając m.in. datę ich założenia i rejestracji. Niewielu przyznaje się do korzystania z jego rad, ale wielu robi to w ukryciu. Jednym z nich jest Harry Weingarten, który w ciągu kilku lat pomnożył kapitał założycielski swojej firmy z 40 tys. do 3 mln dol.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.