Forum: Poradnik: jak promować swoją firmę na Facebooku 1475
Wiele agencji interaktywnych oprócz pozycjonowania zajmują się też wpisami na fb, np. solv.pl tworzy strony www, pozycjonuje, zajmuje się SEO. Można zlecić promowanie się firmie i mieć pół roboty z głowy:)
Marketing na Facebooku można prowadzić samodzelnie, ale chyba lepiej zlecić to profesjonalistom - wykonają to szybciej i lepiej. Proponuję zacząć od założenia fanpage'a i wykupienia płatnej reklamy na tym portalu.
Sama promocja w internecie jest dobra dla ecommerce ale jak biznes ma tez swoją siedzibę to warto pomyśleć o reklamie tradycyjnej.
Czy próbował pozyskać kredyty z banków bez sukcesu? Pilnie potrzebują pieniędzy, aby wyjść z długów? Potrzebujesz pieniędzy na rozwój lub utworzenie własnej firmy? Uzyskać pożyczkę od jednego z wiodących brytyjskich firm pożyczkowych. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt poprzez e-mail: larryfox2016@hotmail.com
Bardzo opłacalne są konkursy na Facebook. Wilele osób bierze w nich udział.
W internecie jest mnóstwo informacji, jak na każdy temat. Inną kwestią jest znalezienie czasu aby wszystko przetestować czy akurat w przypadku naszej branży i strony zadziała.
Jeżeli ma się czas na założenie działalności, stoczenie batalii z urzędami o załatwienie wszelkich zgód i pozwoleń, to moim zdaniem powinno się znaleźć czas, żeby samemu zająć się promowaniem swojej nowej firmy - przynajmniej na początku, dopóki obecność zewnętrznej agencji nie znajdzie uzasadnienia. Facebooka zna każdy i nie ma trudności z zakładaniem tam konta firmowego. I to prawda, że trzeba utrzymywać aktywny kontakt z czytelnikami, pisząc ciekawe posty, odnosząc się do wydarzeń, pokazywać, że za firmą stoją ludzie, którzy interesują się tym samym, co klienci, bo to im pozwoli utożsamić się z marką.
Ja bym nie poprzestała na FB, a poszukała, które jeszcze social media pasowałyby do naszej działalności - czy tam, gdzie promuje się zdjęcia, czy raczej tam, gdzie wyróżniany jest tekst. Nie warto też przesadzać z ich ilością na początek, lepiej jest mieć mało kont, żeby łatwiej je samemu obsługiwać.
To prawda, trzeba umieć taki fanpage prowadzić. W szczczególności trzeba umieć dostosować treści do naszych odbiorców.
Możesz spróbować wprowadzić niewielką ilość towaru i zobaczysz czy cieszy się zainteresowaniem. Jest to w sumie coraz bardziej popularny produkt.
Facebook i reklama na FB to podstawa pozyskiwania klientów, dlatego warto w nią zainwestować. Na kalkulatordlafirm.pl można sprawdzić, ile kosztuje cena takiej usługi w agencji interaktywnej i nie dać się nabrać na zawyżone ceny.
Reklama :)
Regularnie kupujemy ostatnio dla naszej agencji reklamy na banerach i fajnie się układa współpraca z Bannermaker, a będzie jeszcze lepiej bo mają otworzyć możliwość zamawiania online co by cały proces uprościło i przyśpieszyło wg mnie.
Najskuteczniejszą formą reklamy w dzisiejszych czasach jest reklama u lidera opinii-blogera. Ogólnie mówiąc nie polecałbym firm/agencji bo to straszni naciągacze na niekoniecznie skuteczne usługi. Osobiście mogę polecić blogera który nie bierze dużo za reklamę a ma zasięgi liczone w setkach tysięcy ludzi. Mam nawet do niego kontakt e-mailowy (dovado123@gmail.com), można do niego śmiało pisać.
Zainwestuj w reklamę :)
Najskuteczniejszą formą reklamy w dzisiejszych czasach jest reklama u lidera opinii-blogera. Ogólnie mówiąc nie polecałabym firm/agencji bo to straszni naciągacze na niekoniecznie skuteczne usługi. Osobiście mogę polecić blogera z Facebooka który nie bierze dużo za reklamę a ma zasięgi liczone w setkach tysięcy ludzi. Mam nawet do niego kontakt e-mailowy (dovado123@gmail.com), jak coś można do niego śmiało pisać.
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.