Forum: Współpraca z obecnym pracodawcą we franczyzie (sklep spoż.) - warto? - art. spożywcze i przemysłowe 131

agnes1234 22.11.2013 *.176.61.38.168

3

Witam, mam głowę pełną przemyśleń od momentu kedy to mój pracodawca zaproponował mi i mojemu narzeczonemu współpracę na zasadze franczyzy. Jest to dla mnie temat tak nowy, tak niejasny że postanowiłam napisać na forum i poradzić się osób z tym związanych, bądź wiedzących coś na ten temat. Samym internetem to my się nie możemy wspierać, ponieważ opini jest tyle samo za co i przeciw. Sytuacja wygląda tak że szefostwo posiada sieć siedmiu sklepów polskich za granicą plus hurtownię w Polsce. Biznes prowadzi od jakichś 7lat. Ja w takim sklepie pracuję od 2 lat. Wiem na czym praca polega, wiem jak wygląda współpraca z hurtownią w Polsce, sklep ma potencjał (w dużej mierze niewykorzystany, moim skromnym zdaniem) - no i właśnie tu zastanawiam się czy to nie jakoś tak za pięknie? Czy sprawy nie skomplikują się w momencie zmiany właściciela?, czy dostawy będą na czas? czy nie podniosą nam cen w hurtowni? czy faktycznie od a do z zapewniają ten transport z Polski? Ogromna ilość pytań. Bardzo bym prosiła o rozwinięcie wątku osoby być może z tym związane, może ktoś wszedł w taką współpracę, a może ktoś najzwyczajniej w świecie wie sporo na ten temat i postanowiłby nas oświecić, doradzić nam, pomóc. Z góry dziękuję bardzo

agnes1234 25.11.2013 *.176.61.38.168

3

buuu... nikt nie miał takiego przypadku? czy może to problem z branżą?

agnes1234 27.11.2013 *.176.61.38.168

3