Forum o artykule: Polska moda zyskuje na popularności 135
Dobrym przykładem jest Digel
ja często zzamawiam w martes.pl fajne kolekcje , ceny tez nie takie wysokie a jakość dobra
Prawdę mówiąc ja najczęściej nie zwracam większej uwagi na kraj pochodzenia moich ubrań. A może powinnam, w końcu każdy chyba woli wspierać rodzimy biznes. Tylko trochę z tym zachodu. Ja na przykład odzież firmową do przedsiębiorstwa zamawiam w hurtowni internetowej http://www.openwear.pl gdzie jest bardzo dużo różnych marek, nie są one bardzo znane, więc się nawet nie interesowałam. Na pewno są dobrej jakości, ale czy polskie? Będę musiała to sprawdzić przy kolejnym zamówieniu.
Bardzo często dzieje się to za sprawą coraz popularniejszych blogów modowych. A te wyrastają jak grzyby po deszczu.
Wiele z nich cieszy się naprawdę dużą popularnością.
- maffashion
- macademian girl
- kasia tusk
Można wymienić co najmniej 10 blogów które robią naprawdę dobrą robotę dla swiata mody.
Polska moda zyskuje na popularności
Polska moda rozwija się w zaskakująco szybkim tempie. Na rynku powstaje coraz więcej nowych marek, a te, które zapuściły już korzenie, notują najlepsze od lat wyniki finansowe. Największy gracz na rynku odzieżowym w Polsce, LPP, właściciel takich marek jak House, Cropp, Mohito, Sinsay i Reserved w ciągu trzech lat podwoił swoje przychody ze sprzedaży. W 2010 roku przychód LPP wyniósł nieco ponad 2 mld zł. W 2013 roku już drugie tyle – ponad 4 mld zł. Do udanych firma zaliczy też pierwszy kwartał tego roku. Łączne przychody ze sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem 2013 roku wzrosły o 26 proc. i wyniosły 945 mln zł. Firma poinformowała, że na koniec 2014 roku chce dysponować 1551 sklepami.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.