Forum o artykule: Branża jubilerska i kosmetyczna 2014 43
A ja tak szczerze mówiąc nie przepadam za wyrobami dużych firm jubilerskich. Wolę ręcznie robioną, unikalna biżuterię gotycką i przynajmniej stać mnie na jej zakup :)
Branża jubilerska i kosmetyczna 2014
Rynek kosmetyczny się przeobraża. Zmieniają się przede wszystkim zwyczaje zakupowe Polaków, które są ściśle powiązane z tym, jak wygląda rynek i jakie kosmetyki cieszą się największym powodzeniem. Nie chcemy już kupować kosmetyków od konsultantki, rzadziej też zaglądamy do hipermarketu – tak przynajmniej wynika z raportu „Rynek dystrybucji artykułów kosmetycznych w Polsce 2014. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2014-2019” przygotowanego przez firmę badawczą PMR. Popularność zyskują natomiast drogerie, w których zakupy robi 43 proc. ankietowanych. Kosmetyki w sieciach handlowych ciągle kupuje blisko 1/3 pytanych przez PMR, a zakupy w sklepach internetowych robi 9 proc. respondentów. Kosmetyki coraz częściej kupujemy też w dyskontach, które oferują nie tylko marki własne, ale dostarczają klientom również znane marki w atrakcyjnych cenach. Wszystko to przekłada się na rynek, który w ubiegłym roku wzrósł o 2 proc. i był warty blisko 20 mld zł. Jeszcze lepiej ma być w kolejnych latach. PMR prognozuje, że do 2016 roku wartość rynku drogeryjnego w Polsce wzrośnie do 23 mld zł.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 779
USŁUGI 588
- turystyka i hotele 33
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 223
- finanse i bankowość 112
- edukacja 35
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 46
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 69
inne 1478
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.