Forum o artykule: Zakupy ze smartfonem 344
I Żabka dobrze myśli. Takie są trendy, wartość zakupów smartfonami zwiększy się dziesięciokrotnie
Trzeba przyznać, że mimo, że standardowe ceny w Żabce są dosyć wysokie, to bardzo dobrze działają promocje, czy wielosztuki, bo w ten sposób możemy coś kupić często taniej niż w marketach. Jednak fakt faktem, często kusi nas niska cena, kiedy tak naprawdę nie potrzebujemy czegoś aż 3 sztuk :P
Żabka to prawdziwe zdzierstwo. Tylko alkohol jest tam w rozsądnej cenie.
Alkohol w rozsądnej cenie? Chyba żartujesz, to że czasem są promocje albo wielosztuki o czym wcześniej wspomniałem nie świadczy o tym, że ceny są rozsądne. Alkohol jest drogi, jak to w takich sklepach.
Raz tak kupowałem, i jakoś się zraziłem.
Zakupy ze smartfonem
Spółka Żabka Polska rozwija dwie sieci sklepów spożywczych – działających na mniejszej powierzchni Żabek oraz większych Freshmarketów. Łącznie oba szyldy zgromadziły blisko 3,7 tys. punktów sprzedaży. - Zwiększamy swój zasięg poprzez rozwój organiczny, jak i przejęcia mniejszych sieci, na przykład Kefirka i Społem Zabrze. Zainwestowaliśmy także w marketing online oraz działania w social mediach. Dzięki temu na Facebooku zgromadziliśmy już ponad 100 tys. fanów, a niedawno uruchomiliśmy aplikację mobilną umożliwiającą udostępnianie naszym klientom specjalnych bonów promocyjnych. Osoby robiące zakupy w sklepach Żabka i Freshmarket mogą skorzystać ze strefy kawowej i zamówić jedzenie na wynos. Ciągle zwiększamy liczbę produktów dostępnych w tzw. wielosztukach. Klienci, którzy zdecydują się na zakup kilku tych samych produktów, mogą liczyć na ich niższą cenę – wyjaśnia Katarzyna Przewęzikowska, menedżer ds. Public Relations Żabka Polska.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.