Forum: Czy warto zatrudniać własnego prawnika - doradztwo i księgowość 25
jak myślicie, czy warto zatrudniać włąsnego prawnika w firmie, która dośc szybko się rozrasta i myśłi o ekspancji na całą Polskę??
Powiem tak - sam jestem prawnikiem - więc mam spojrzenie od tej strony.
Jeśli ma to być pomoc doraźna - raz czy dwa razy w m-cu to pozostań w kontakcie z zaangażowanym w Twój projekt prawnikiem ( nie takim co posłucha nawet nie udająć zainteresowania ).
Jeżeli pomoc prawna ma być udzielana min. kilka razy w tygodniu to faktycznie możesz a w zasadzie powinienieś pomyśleć na bardziej stałym sformalizowaniem współpracy.
my korzystamy po prostu z doradztwa prawnego LexConsilium i jestesmy bardzo zadowoleni. pelny profesjonalizm, rzetelni i indywidualne podejscie do klienta
Ja w mojej firmie również korzystam z doradztwa prawnika. Nie jest to stała współpraca, ale doraźna. Jednak cały czas zgłaszam się do jednej kancelarii, konkretnie do pana Igora Buczkowskiego z Gdańska. To bardzo profesjonalny i zaangażowany w swoją pracę prawnik. Jeśli ktoś szuka dobrego specjalisty w zakresie prawa gospodarczego czy handlowego z okolic Trójmiasta, to naprawdę polecam. Tu jest jego strona internetowa dla zainteresowanych: http://buczkowski-kancelaria.pl/
Oczywiście świadczy on pomoc także w innych sprawach, ale ja na razie korzystam z tych dziedzin prawa.
Własny prawnik ma rację bytu jeśli myślimy o startowaniu w przetargach a nie mamy doświadczenia w składaniu ofert i sporządzaniu specyfikacji. Dodatkowy prawnik może być pełnomocnikiem prezesa firmy, lub zarządu spółki, tym samym znacznie odciążając kierownictwo od papierkowej roboty. W innych przypadkach wystarczy zawarcie umowy z kancelarią, która doraźnie przygotuje pismo lub wdroży postępowanie sądowe.