Forum: Sposoby na zwiększenie sprzedaży? - kosmetyki, biżuteria, upominki 40

Jan33 30.06.2015 *.gib194.internetdsl.tpnet.pl

127

Jakie macie sposoby na zwiększenie sprzedaży, przykucie uwagi klienta, zainteresowanie go danym towarem?

Piotr Benet 30.06.2015 *.user-109-243-211-132.play-internet.pl

48

Rozumiem ,ze pytasz tutaj o rodzaj ekspozycji w sklepie? Jest bardzo wiele pomysłów na to jak zainteresować klienta. Dobrze sprawdz się tego typu ekspozycja:

http://blog.posperita.pl/2083-marketing-elektroniczny-czyli-digital-pos - zobacz sobie jak to rozwiązała kinder niespodzianka. Taki stelaż z tektury bardzo dobrze pokazuje dany produkt. Można go również wzbogadzić o wiele innych dodatków. Takich jak na przykład jak interaktywny ekran czy też oświetlenie.

fran21 04.08.2015 *.router.webino.pl

18

Jest wiele sposób, wszystko zależy od budżetu, którym dysponujesz. Do skutecznej promocji możesz wykorzystać np. program lojalnościowy dla klientów, króry pozwala wymieniać zebrane punkty np. za kupno danego produktu na określone nagrody. Znam pare marek, które w ten sposób prowadziły marketing i dzisiaj całkiem dobrze prosperują - dzięki szerokiemu gronu lojlanych klientów.

tomaasz 19.08.2015 *.89-75-94-85.dynamic.chello.pl

44

W sumie dużo zależy też od branży. Niekiedy dobrym rozwiązaniem, które znacznie usprawnia komunikację z klientem jest marketing mobilny np. w postaci powiadomień sms o statusie transakcji czy terminie dostawy towaru.

Sebastian1578 19.08.2015 *.router.webino.pl

9

Dobrym sposobem są ulotki, ciekawe stojaki reklamowe, można też reklamować się w internecie. Jak mamy więcej pieniędzy to można spróbować reklamy w radio. :)

seb 22.08.2015 *.176.221.120.20

2

Wiele praktycznych porad na temat zwiększenia sprzedaży znajdziesz na tym blogu.

chomik 24.08.2015 *.router.webino.pl

24

Aplikacje mobilne dla firm są dobrym sposobem na podniesienie sprzedaży. Przetestowała to nawet firma Ideo, która teraz proponuje takie rozwiązania. Pewnie zastanwiacie się w jaki sposób to działa. A w taki, że im łatwiej dostępna jest nasza oferta/platforma to więcej osób ma do niej dostęp, a im jest więcej takich osób tym zwiększa się prawdopodobieństwa zakupu produktu. Logiczne nie? Ważne jednak, aby aplikacja zachęcała do skorzystania z niej ;)

korner 27.08.2015 *.testimo.gl.digi.pl

80

Wedlug mnei warto zastanowic sie nad zamina lokalizacji. Wiem, że nie jest to takie proste, ale dobre działki inwestycyjne zlokalizowane przy kluczowych punktach komunikacyjnych robią naprawdę sporo. Jeste wiele takich fajnych miejsc. Duzo jest na Śląsku.

georgio 19.10.2015 *.148.213.216.91.ip4.netico.pl

2

Świetnym sposobem jest outsorcing call center

Sprawdziłem - dla mnie jedna firma wykonuje te usługi, plus obsluge socjal media, świetnie sie to sprawdza

korner 08.02.2016 *.testimo.gl.digi.pl

80

Zgadzam się z georgio.Aplikacja contact center znacznie ułatwia kontakt z klientem, a dobra obsługa to w dzisiejszych czasach być albo nie być... Klienci chcą być jak najszybciej obsłużeni, nie chcą długo czekać w kolejce na rozmowę z konsultantem. Potrzebują informacji o transakcji praktycznie natychmiast.

mauro 11.02.2016 *.aelt175.neoplus.adsl.tpnet.pl

112

Akcja z kartą stałego klienta przyniosła znajomemu znaczne korzyści.

JuliaJach 23.02.2016 *.173-234-249-13.ipvnow.com

7

Macie racje, akcje stałego klienta czy programy lojalnościowe w Polsce przynoszą naprawdę wymierne korzyści ponieważ póki co nie jest to tak popularne jak w innych krajach. Warto się nad tym zastanowić póki w tym obszarze nie ma się zbyt wielkiej konkurencji.

nelly87 17.03.2016 *.bkn53.neoplus.adsl.tpnet.pl

4

Moim zdaniem najlepszym sposobem na przyciągniecie uwagi zawsze będą promocje, jakieś zniżki, upusty. Nie musi to być nawet jakiś spory rabat, klient po prostu lubi czuć się wyjątkowy i mieć świadomość, że udało mu się coś nabyć po promocyjnej cenie. Istotną rolę pełni również ekspozycja towarów w sklepie. Poprzestawiaj wszystko na nowo, tak, żeby klienci musieli trochę pochodzić za tym czego szukają, dzięki temu mogą zwrócić również uwagę na coś innego.

konvalia 17.03.2016 *.89-71-205-62.dynamic.chello.pl

3

Dobrym pomysłem byłoby też ukończenie szkolenia sprzedażowego. Jak wiadomo, dobry szkoleniowiec pokaże jak przyciągnąć klienta, jednak do tego niezbędne jest też Twoje zaangażowanie i kompetencje.

Paweł91 18.04.2016 *.176.221.125.217

11

Chętnie udzielę kilku wskazówek dotyczących poprawy sytuacji w Państwa lokalu, poproszę o prywatną wiadomość, a może wspólnie uda się nam coś zaradzić

reklamyst@gmail.com

Paweł91 18.04.2016 *.176.221.125.217

11

Uważam, że najskuteczniejszą reklamą w dzisiejszych czasach będzie karta rabatowa, będąca wizytówką danej firmy, którą klient nosi ze sobą, ponieważ wie, że warto i można zaoszczędzić, a co w dzisiejszych czasach działa lepiej niż rabaty ??

Zapraszam na prywatne wiadomości, powymieniajmy poglądy pozdrawiam :)

reklamyst@gmail.com

Łukasz Kruszyna 24.06.2016 *.85.219.150.143

32

Bazując na zdobytym doświadczy we współpracy z producentami materiałów reklamowych aktualnie poleciłbym firmę Oficyna 97. Producent oferuje kompleksową usługę i twardo trzyma się terminów co w moim przypadku jest szalenie ważne. Ofertę możesz zobaczyć na stronach pod adresem www.oficyna97.pl . Może ciebie też zainteresuje.

salamalejkum 07.03.2017 *.ip-37-248-153-3.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

18

Dobra reklama to podstawa, podejście do klienta i oczywiście bajer.

Jola_1994 02.10.2017 *.91-219-114-148.gigainternet.pl

31

Dobra reklama, w tym skuteczne wypozycjonowanie strony

michal78 03.10.2017 *.nat39.ap-media.pl

10

Dobra strona WWW, działania na social mediach, content marketing, e-maile i cold-calle to też nadal dobra metoda.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.