Forum o artykule: Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko 19
Salon optyczny: Biznes, który wpada w oko
Specjaliści są zdania, że do naszego kraju już dotarł trend obserwowany w zachodniej Europie, gdzie okulary wymienia się średnio co 3-4 lata. To dobra wiadomość dla właścicieli salonów optycznych. Nieco gorszą jest słona kwota kapitału, jaką potrzeba do uruchomienia własnego punktu. Do prowadzenia salonu optycznego nie potrzeba żadnych zezwoleń. W tej branży swojej szansy mogą poszukać także ci przedsiębiorcy, którzy z okulistyką nie mieli dotąd nic wspólnego. Pod warunkiem jednak, że nie przerażają ich nazwy takich urządzeń, jak autorefraktometr, foropter czy frontofokometr. Jeśli wszystkie trzy terminy udało ci się prawidłowo odczytać już za pierwszym podejściem, to pierwszy krok do otwarcia własnego „optyka” masz już za sobą. Teraz pora na rozszyfrowanie nazw wspomnianych urządzeń pod kątem ich przydatności w codziennym funkcjonowaniu salonu optycznego, a także ich wagi na długiej liście wydatków inwestycyjnych.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.