Forum o artykule: Z supermarketu na lody 215
Z supermarketu na lody
Prognozy pogody są najlepszą prognozą finansową dla lodowego biznesu. Pod logo Lodostrefy działa już kilkanaście lodziarni. Do centrali należą punkty w Jeleniej Górze, Legnicy, Polkowicach, Bolesławcu, Wałbrzychu, Dzierżoniowie i Karpaczu. Z kolei franczyzobiorcy zarządzają lodziarniami m.in. w Łodzi, Częstochowie, Chełmie i Szklarskiej Porębie. Koncept firmy polega na sprzedaży lodów włoskich, świderków, gofrów i mrożonego napoju, tzw. granity z profesjonalnie przygotowanych do tego celu pawilonów. – Gdy jest chłodniej, dobrze mieć w zanadrzu alternatywę dla tradycyjnego loda. Im bogatsza oferta, tym mniejsze ryzyko. Poza tym w dzisiejszych czasach klient ceni sobie możliwość wyboru. W kilkuosobowej rodzinie można się spodziewać różnych gustów – wyjaśnia Joanna Misiakowska, odpowiedzialna za pozyskiwanie franczyzobiorców.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.