Forum o artykule: Siła marki 215
Im droższy hotel, tym lepsze wrażenie na kliencie.
Nie słyszałem o nich, w Lublinie chyba nie są zainstalowani.
Siła marki
Co jest największym wyzwaniem dla franczyzobiorców z branży gastronomicznej? Ciężko wskazać jeden szczególny element. Franczyzobiorcy z naszej branży zwykle nie mają żadnego doświadczenia w gastronomii, więc wszystko jest dla nich wyzwaniem. Już samo przygotowanie lokalu, koszty jego uruchomienia to pierwszy próg, o który można się potknąć. Właśnie dlatego do naszych franczyz partnerów przyciąga niski koszt inwestycji. Sami, dysponując taką kwotą, za jaką my gwarantujemy otwarcie restauracji, nigdy nie otworzyliby lokalu. Nasze marki można uruchomić przy niskich nakładach m.in. dlatego, że mamy wynegocjowane atrakcyjne ceny z ekipami wykonawczymi, dostawcami sprzętu. Pracowaliśmy na to wiele lat.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.