Forum o artykule: Zyski z fotopstrykania 47
Jak dla mnie masakra, zdjęcia wychodzą z tego okropne. Sto razy lepszą pamiątką są zdjęcia z sesji okolicznościowej u dobrego fotografa, takiego jak Ewa Jakubowska z Foto Świat Ej.
Zyski z fotopstrykania
Wszystko zależy od liczby fotobudek, którymi będzie zarządzać franczyzobiorca. Koszt kupna jednej licencji wynosi od 6 do 8 tys. zł netto, w skład inwestycji wchodzi również kaucja w wysokości 5 tys. zł, którą po dwóch miesiącach współpracy można zamienić na zabezpieczenie wekslowe. Fotobudka ma 1,7 m wysokości, w podstawie jest kwadratem 0,5 na 0,5 m. Można ją wykorzystywać na dwa sposoby. Pierwszy (budka vendingowa) polega na znalezieniu atrakcyjnego miejsca, w którym można taki automat postawić na stałe. Najlepsze są domy weselne, bądź miejsca, w których często organizowane są przyjęcia. Budka stoi tam przez cały czas i goście mogą z niej korzystać w każdej chwili. Druga forma to budka eventowa. Wtedy nie wstawiamy automatu w jedno miejsce, ale jeździmy z nim po imprezach: weselach, targach, studniówkach, sylwestrach itp. Czas pracy przy obsłudze jednej fotobudki vendingowej franczyzodawca szacuje maksymalnie na kilka godzin w miesiącu. – Dzięki czemu franczyzobiorca może zarządzać nawet 20-30 budkami jednocześnie – mówi Tomasz Mróz, przedstawiciel sieci Sesja Party.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 551
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1476
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.