Forum o artykule: Gwiazdy, które uwodzą 1475
Reklama z kimś jest dużo lepsza od relam bez nikogo. Wiadomo że bardziej wiarygodne są osoby z danego środowiska od zwykłych aktorów, których nigdy nie widzieliśmy na oczy.
Gwiazdy, które uwodzą
Istnieje cały mechanizm dopasowania celebryty do reklamowanego produktu. Ważne, by gwiazda nie przyćmiła marki, a wyróżniła ją spośród innych. Liczy się pomysł na powiązanie osoby z reklamowanym produktem, oryginalna kreacja i stosunek odbiorców reklamy do gwiazdy. Reklama to emocje. Ważne, żeby były pozytywne. Dlatego najlepiej, żeby celebryta był „na topie” i cieszył się sympatią. Nie musi być autorytetem w dziedzinie, do której zaliczany jest reklamowany produkt lub usługa. Przykładem jest aktor Marek Kondrat, który od lat namawia do korzystania z usług banku ING. Podobnie jest w przypadku operatora telefonii komórkowej Play, który współpracuje z całą plejadą polskich gwiazd, a ostatnio również sięgnął po celebrytów z zagranicy, jak Madonna, Rihanna, Daft Punk itd.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 428
USŁUGI 558
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 25
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.