Forum o artykule: Lodziarnie na fali 229
Też zauważyłam ten trend. Wystarczy w nazwie zawrzeć słowo: ,,tradycyjne" i to już działa na ludzi. Jak myślicie, która działka stanie się w niedalekiej przyszłości modna?
Wszytsko co tardycyjne, eco i handmade jest na topie wiec nic dziwnego. Jeżeli chodiz o lodziarnie to naprawdę trzeba się wstrzelić w rynek, bo konkurencja jest spora, a w sumie jest to biznes jedynie sezonowy. Chyba, że wymyślimy jakąś alternatywę na lato.
Lodziarnie mają wzięcie ale tylko w sezonie.
Ale z ato starszna moda w sezonie na nie. Im lkody bardziej według tradycyjnych receptur albo z dziwnych skladnikow typu ogorek czy bez tym większe maja wzięcie.
Lodziarnie na fali
Ten rok marka Carte d’Or Cafe kończy liczbą blisko 60 lodziarni. – Na nowy rok mamy już w tej chwili podpisane pięć kolejnych umów franczyzowych. Sądzę, że w całym 2018 otwarć będzie w sumie 10 – mówi Artur Czoska, dyrektor ds. franczyzy w Carte d’Or Cafe. W sieci funkcjonują zarówno wyspy, jak i tradycyjne lodziarnio-kawiarnie. Lokale mają bardzo różną powierzchnię – od 40 do nawet 160 m2. Jednak optymalna i jednocześnie najpopularniejsza wielkość to 70-80 m2. Przy takiej powierzchni kwota inwestycji to ok. 250 tys. zł (zawiera się w niej też projekt technologiczny lokalu). Do tej pory franczyzodawca decydował się na otwarcia wyłącznie w galeriach handlowych. Lodziarnie powstają zarówno w strefach food court, jak i poza nimi, właściwie w każdej części galerii. Najbardziej powszechny teraz format to lokal otwarty, z niezabudowanym frontem, z widoczną salą konsumpcyjną oraz ogródkiem na holu galerii. – Obecnie zastanawiamy się nad otwieraniem placówek poza galeriami handlowymi. Myślimy o lokalizacjach w budynkach biurowych – dodaje Artur Czoska.Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.