Forum o artykule: Autorskie lody z przyczepy 229

Mateusz P 08.10.2019 *.89-64-26-66.dynamic.chello.pl

1
250 zł miesięcznie to żadne pieniądze w sumie. A koncepcja jest bardzo interesująca, tym bardziej, że te lody są naprawdę niezłe - miałem już ich okazję spróbować kilka razy.

Kasia Małecka 09.10.2019 *.178.17.170.117

1
Już od jakiegoś czasu chodzi za mną pomysł lodziarni, ale nie chciałam za bardzo zaczynać od "pełnoprawnego" lokalu. Koncepcja wynajmu przyczepy może być tym czego szukałam - muszę to sobie dobrze rozpisać, ale brzmi na prawdę nieźle!

Robert Aleks 10.10.2019 *.178-175-148-224.static.as43289.net

1
Ta współpraca z marketami wygląda rzeczywiście na potencjalnie bardzo korzystną. Z tego, co widziałem, takie food trucki w tych okolicach zazwyczaj cieszą się bardzo dużą popularnością. A w szczególności właśnie punkty z lodami w sezonie letnim.

Czesiek Mill 12.10.2019 *.193.9.114.139

1
A, to franczyza jednak... Mieszkam koło jednego z punktów i przez wakacje notorycznie dzieciaki wyciągały mnie tam na lody. Nie to, że się dziwię, sam się nie raz skusiłem. W sumie fajnie, że będzie więcej miejsc do odwiedzenia.

Majka K 12.10.2019 *.tor.thd.ninja

1
Na własny punkt się raczej nie skuszę, bo mam co robić, ale w punktach stacjonarnych lody, kawę i gofry mają rewelacyjne - pewnie jeszcze nie raz się tam wybiorę.

Mateusz z Warszawy 12.10.2019 *.tor-exit8-readme.dfri.se

1
Ciekawe co to za sieci marketów. Mam nadzieję, że nie Tesco. W każdym razie powodzenia!

EmBe 12.10.2019 *.185.220.101.70

1
Idealny biznes na globalnce ocieplenie. Dobrze też, że stawiają na mobilność - do takich miejsc zawsze widziałem kolejki.

Daniel Wu 13.10.2019 *.myloc1.tor-exit.artikel10.org

1
Spoko, że podpięcie się jest przynajmniej z częścią technicznego i biurokratycznego pakietu. Często takie rzeczy są właśnie najbardziej upierdliwe na start.

Marta Alicja 13.10.2019 *.81.17.27.135

1
Bardzo dobrze. Moja rodzina uwielbia ich lody, więc im więcem miejsc tym lepiej.

Anne 13.10.2019 *.tor-exit.altsci.com

1
Ciekawa koncepcja z tą obsługą eventów, na pewno warto przemyśleć. W innych branżach idą z tym konkretne pieniądze, więc czemu nie w lodach?

Kamil M 15.10.2019 *.tor4.quintex.com

1
Kwiecień do września to okres, który bez problemu można sobie wygospodarować. Taka sprzedaż koło marketu wydaje się dobrą opcją, jeżeli oczywiście załapiemy się na dobrą lokalizację...

Ryszard Gajos 16.10.2019 *.23.129.64.183

1
W sumie to się cieszę, nie tyle co potencjalny franczyzobiorca, co konsument - moim zdaniem mają po prostu najlepsze lody w Warszawie.

Marcin Pol 17.10.2019 *.185.220.101.56

1
Potwierdzam, b dobre lody. Na pewno będą świetnie się sprzedawać.

Blaszkowski 17.10.2019 *.tor4e1.digitale-gesellschaft.ch

1
Brzmi jak niezły pomysł na biznes. Lata są co raz cieplejsze i dłuższe, a lodami chyba nikt nie pogardzi.

helamilosz33@gmail.com 19.10.2019 *.chomsky.torservers.net

1
Franczyza na lodach rzemieślniczych brzmi całkiem ciekawie.

Paul K 19.10.2019 *.tor-exit-anonymizer-01.appliedprivacy.net

1
Też mnie interesuje co to za sieci. Jadłem ich lody w lipcu podczas delegacji w Warszawie i nie pogardziłbym możliwością częstrzego ich skosztowania.

Majkaa 19.10.2019 *.tor-exit-anonymizer-11.appliedprivacy.net

1
Dobry pomysł! Taka przyczepa to, w szczególności w większych miastach, dużo mniejsze koszta od standardowego lokalu, a przy dobrej lokalizacji nawet i większy zysk. Ja był się może nawet skusiła, gdyby nie to, że sama bym pewnie podjadała :))

RG 20.10.2019 *.23.129.64.212

1
Wersja rozszerzona wygląda bardzo ciekawie. Tak sobie myślę, że idealnie przygotowana na np. ewentualne ochłodzenia.

Patryk Rozmaryn 20.10.2019 *.lumumba.torservers.net

1
Wygląda naprawdę ciekawie ceny najmu stałych punktów w dużych miastach są często nieźle wywindowane, więc punkty mobilne to naprawdę dobre rozwiązanie.

Mario1 20.10.2019 *.185.220.101.30

1
Trzymam kciuki, to jedne z lepszych lodów skosztowanych przeze mnie w tym roku.
gastronomia | 03.10.2019

Autorskie lody z przyczepy

W tym sezonie pod szyldem Piccolo działało ok. 20 lodziarni. To zarówno lokale stacjonarne, jak i przyczepy gastronomiczne. W przyszłym roku marka chce jednak zdecydowanie postawić na rozwój drugiego z wymienionych formatów. – Podpisaliśmy już przedwstępną umowę z dwoma sieciami marketów, dzięki której będziemy mieć dostęp do kilkuset lokalizacji w całej Polsce, na parkingach obok sklepów tych marek – informuje Michał Stykowski, specjalista ds. współpracy marki Autorskie Lody Piccolo. W tych lokalizacjach koncept chce ustawiać franczyzowe przyczepy gastronomiczne. Przygotuje je „pod klucz” i dowiezie w wybrane przez licencjobiorce miejsce. W wersji standard z przyczepy można sprzedawać lody i lemoniady. W wersji rozszerzonej pojawia się dodatkowa opcja sprzedaży gofrów i kawy. Koszt standardowej przyczepy to 59 tys. zł, wersja rozszerzona kosztuje ok. 10 tys. zł więcej.  – Umowy z marketami na najem powierzchni podpisywane są na okres od początku kwietnia do końca września – dodaje Michał Stykowski. Franczyzobiorcy przechodzą szkolenia wdrażające ich do pracy w punkcie. Przedstawiciele centrali podłączają przyczepy, licencjobiorcy dostają też wzór dokumentacji potrzebnej m.in. do sanepidu. Wszystkie punkty są centralnie zaopatrywane w lody, których rzemieślnicza produkcja odbywa się w Warszawie. Do wyboru jest 190 smaków.  – Oczywiście każdy franczyzobiorca będzie mógł sam dobrać sobie zestaw smaków, w zależności od preferencji klientów – podkreśla Michał Stykowski. – Jednorazowo sprzęt w przyczepie pozwala na wyeksponowanie ośmiu smaków, natomiast przechowywać w przyczepie można ich aż 40.

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.