Forum: Perfumy na mililitry - kosmetyki, biżuteria, upominki 41

malina 07.09.2004 *.aaw120.neoplus.adsl.tpnet.pl

10
Radosław, najpierw próbujesz wyciągnąć podstępem ode mnie nazwę firmy i skąd jestem a teraz łączysz mnie na forum z Saimą. Czy oprócz dziennikarstwa i perfum zajmujesz się czymś jeszcze ciekawym? A może jesteś z Refana i chcesz mnie ukarać, że jakoś sobie bez was radze...?
Dla zainteresowanych przesyłam kopię listu jaki od Ciebie dostałam 06.09.2004

Szanowna Pani,

Jestem dziennikarzem polskiej edycji BusinessWeeka. Przgotowuję artykuł o franszyzie i Pani opinie z forum potwierdzaj± teze artykułu - że w sieciach nie jest różowo i czasm, żeby zarobić trzeba kombinować. Prosiłbym o kontakt w tej sprawie - gwarantujemy Pani pełn± anonimowo¶ć.

Radosław Omachel
\"BusinessWeek\" edycja polska
Al. Jerozolimskie 123a
02-017 Warszawa
tel: 022 529 12 00 lub
0-601 351 372

Mariusz 07.09.2004 *.ben122.neoplus.adsl.tpnet.pl

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooo
Padły poważne zarzuty
A ten kolega dziennikarz to straszny chamisko
Jak Pan może opierać się na wypowiedz jednej osoby i to nie wiedzać kim ona jest i czy naprawdę jest czyjimś biorcą
Człowieku puknij się ty w ten tępy łeb
Czy ty wiesz ze przez jedną taka nie koniecznie prawdziwą wypowieć możesz zepsóć opinie całej sieci nie rzadko budowaną przez długi czas
Osle tępy
Malinka nie wysłałeś mu odpowiedz ???
A moze to jakiś oszust zadzwoń do redakcji i się spytaj
Jeśli on jest dziennikażem tej gazety do traci ona u mnie wszystko i spada na same dno czyli ta gazeta nie warto nawe d*** podcierać
Myśle ze redakcja zareaguje i coś zrobi bo to kleska

malina 07.09.2004 *.aaw120.neoplus.adsl.tpnet.pl

10
Hej Mariusz.
Nic mu nie odpowiedziałam ale jestem wyraźnie poruszona! Najpierw wysyła mi maila a później wypowiada się na forum w taki sposób, że mnie totalnie to poirytowało. Każdy wypowiada się na formum i dzieli swoimi doświadczeniami ale nie spodziewałam się takiego policzka!Myślałam raczej, że też dowiem się jak innym wiedzie w tej branży...uuuchch ale cóż na tym to widocznie polega. Pozdrawiam i dziękuję za wsparcie!

Radosław 08.09.2004 *.212.69.71.182

Gdybym to ja był p. Radosławem Omachalem z "Business Week'a" to na pewno chcąc uzyskać informacje na temat sieci na forum nie zalogowałbym się pod tym samym imieniem. Malina, trochę pomyśl. Publikując maila na forum od tego pana z Business Weeka, pogrążasz siebie i jego. Ja swoja opinie na temat Twoich i innych osób poczynań podtrzymuje. Nie warto kombinować i kupować z nieznanych firm "krzaków", które w Polsce powstają jak "grzyby po deszczu". Kombinatorów jest pełno. Taka rzeczywistość. Zgadzam się z Mariuszem, i w sprawie cen i w sprawie zachowania dziennikarza. A Twój taki ostry atak, chyba mówi sam za siebie. Atak najlepsza formą obrony.

malina 08.09.2004 *.aaw120.neoplus.adsl.tpnet.pl

10
Radosław być może to zbiezność imion ale to Ty mnie zaatakowałeś pierwszy! Twoja ostra wypowiedź na temat mojej osoby jest dość krzywdząca - nie sądzisz?! Chciałam tylko podzielić się, że nie jest łatwo dziś utrzymać sie na rynku gdzie dookoła czyha konkurencja zaniżając znacząco ceny. Prowadzę stoisko od 2 lat i widzę różnice. Bardzo ostrożnie podchodziłam do produktów róznych firm które kusiły niskimi cenami. Wreszcie kiedy już było na tyle kiepsko, to zdecydowałam się na jedną z nich i nie żałuję, bo dzięki nim mogę się jeszcze utrzymać. A Ty pomyśl następnym razem zanim wypowiesz się na tyle krzywdząco o kimś o kim nie masz zielonego pojęcia.
PS. Być może teraz ja zbyt pochopnie zareagowałam publikując maila dziennikarza z Buissnesweeka ale zbiezność imion i data wysłania mówiły same za siebie...

fatom 08.09.2004 *.byu154.neoplus.adsl.tpnet.pl

9
Jestem ciekaw treści artykułu Pana Dziennikarza, zapewne w wielu sieciach nie jest różowo, ja mogę się wypowiedzieć o Refanie. Sieć jest w porządku, perfumy mają wyższą jakość niż inne alternatywne, towar jest przysyłany przez dystrybutora terminowo i nie ma braków. Ale jest jeden jedyny problem, który powoduje opisane przez przedmówców zjawiska. Mianowicie cena hurtowa perfum refana jest utrzymywana przez naszego krajowego Dystrybutora na poziomie blisko 100% wyższym niż perfumy sieci konkurencyjnych, do tego doszła wspomniana podwyżka buteleczek i wszelakich innych produktów - niektórych nawet o 30 %, nieliczne obniżki w cenniku detalicznym polegają na zmniejszeniu marży sklepów. Upusty dystrybutora wywołują tylko pusty śmiech u osób prowadzących sklepy. Tymczasem obroty sklepów wynoszą 50-60% obrotów początkowych, a koszty działalności chyba nikomu nie spadły, w efekcie wielu ma do wyboru -zlikwidować sklep lub przejść na inne perfumy(tańsze), jawnie lub niejawnie. Ja tego nie popieram, i nie robię ponieważ klienci przyzwyczaili się do nut zapachowych i jakości refana, a w pewnym momencie następuje tutaj zmiana. Niestety nasz Dystrybutor otrzymał wyłączność producenta i mimo spadku koniunktury nadal chce zarabiać tak jak 3-4 lata temu, więc utrzymuje stałą cenę, a nie interesuje go czy sklepy cokolwiek zarabiają czy nic. W efekcie wiele punktów się zlikwidowało,lub bardzo cienko przędzie, traci płynność finansową, ma blokowane dostawy itd. ewentualnie właśnie bierze za pół ceny towar od konkurencji, jak się trochę poszpera w sieci , często można znaleźć ogłoszenia: "wyposażenie perfumerii refana sprzedam" itp. To chyba o czymś świadczy. Oczywiście jakość jest ważna i trzeba za nią więcej zapłacić, ale może 20% a nie 100%. Gdyby zrozumiał to Dystrybutor, sieć Refana byłaby bezkonkurencyjna, a naprawdę ma z czego obniżyć cenę. Pozdrawiam wszystkich mililitrowiczów

Radosław 08.09.2004 *.212.69.71.182

Malina, to że działasz pod szyldem Refana a kupujesz u kogos innego (nie u dystrybutora Refana) to znaczy, że OSZUKUJESZ swoich klientow. Dlaczego poslugujesz sie logiem Refana i imagem? Korzystasz z tego co korzystne (znane logo) a kupujesz tam gdzie taniej!!! Idac do Mac Donalda spodziewam sie, ze kupię ich kanapki a nie np. Fast Burger czy cos podobnego, a pewnie Fast Burger dostarczalby produkty do ich zrobienia taniej niż Mac Donald. I jeszcze sie z tym afiszujesz, ze niby taka sprytna jestes!!!

Anka 08.09.2004 *.212.69.71.182

-------

Anka 08.09.2004 *.212.69.71.182

Witam wszystkich! Jestem biorca jednej z sieci "perfumy na mililitry". Wypowiadalam sie juz na forum w tych tematach, takze wysylalam maila do osob zainteresowanych (mam nadzieje, ze pomogłam w podjeciu decyzji). Wlasciwie to ja zajmuje sie punktami sprzedazy, natomiast moj mąż (Radek - ale nie ten z Business Weeka)pomaga mi w wielu kwestiach. Oboje jestesmy wzburzeni, podejsciem osob, ktore pracuja pod szyldem znanej sieci a kupuja - tam gdzie "taniej". Jednak ja chciałabym nawiazac do wypowiedzi Fantona o podwyzkach. Ja prowadze stoiska od 2-ch lat (ci którzy ze mna korespondowali wiedza w jakiej sieci), i musze powiedziec, że nie bylo zadnych podwyzek cen dla biorcow. Przeciwnie, podwyzszono odrobine cene detaliczna za wode tym samym zwiekszajac zysk biorcow. Jesli chodzi o dostawy - nie ma zadnych spoźnień i asortyment jest zawsze dostepny (nawet co jakis czas wprowadzane sa nowe produkty). Nie wszedzie jest chyba tak, że tylko podwyzszaja ceny. Jesli jest tak jak pisze Fanton, to rzeczywiscie sie nie oplaca.
Ci, ktorzy chca uzyskac dalsze informacje moga pisac na maila.

Anka 08.09.2004 *.212.69.71.182

Przepraszam, Fatom!

Anka 08.09.2004 *.212.69.71.182

Przepraszam, Fatom!

Mariusz 08.09.2004 *.bdz18.neoplus.adsl.tpnet.pl

O kurdę
ja juz niczego nie kapuje
teraz zdaje się ze anka=malinka czyli ta sama oskba a po drógie zakładanie juz nowych perfumerji nie ma sensu bo te co są chyba już wystarczą i wpełni zaspakajaja rynke to juz przeszłość

Anka 08.09.2004 *.212.69.71.182

O teraz chyba mozna juz do mnie pisać?!

Mariusz 08.09.2004 *.bdz18.neoplus.adsl.tpnet.pl

a firm które proponuja takie produkty jest już cała masa

Mariusz 08.09.2004 *.bdz18.neoplus.adsl.tpnet.pl

chyba jeszcze nie

Mariusz 08.09.2004 *.bdz18.neoplus.adsl.tpnet.pl

Anka zgłos problem redakcji forum
moze ci zablokuja konto za głupotę

Mariusz 08.09.2004 *.bdz18.neoplus.adsl.tpnet.pl

żabyś moze nie przegrzewała główki napisz swój meila słownie
to ci moze pomoze w rozwiazanu tego trudnego problemu

Mariusz 08.09.2004 *.bdz18.neoplus.adsl.tpnet.pl

Anka jadą ci na formu ja trzeba
zmień nick

fatom 08.09.2004 *.byu154.neoplus.adsl.tpnet.pl

9
Pan Radosław potępił Panią Malinkę za to że nadal działa pod szyldem Refana, a kupuje perfumy w Szczecinie. Ja oczywiście również tego nie popieram, wkurza mnie gdy przychodzą klientki z buteleczkami napełnionymi w innych punktach Refana, tymczasem zapach różni się od Refan-orginału, to wskazuje że wiele punktów nieoficjalnie "podlewa" amfory innymi perfumami. Jeśli ktoś kupuje inne perfumy powinien oficjalnie zmienić sieć, bo ogłupia klientów i robi zamieszanie w marce. Ale wracam do tezy że jest w tym duża wina Dystrybutora Refana. Pan Radosław potępiający Malinkę sam napisał "spróbowałem i nigdy więcej", czyli wziął jakąś partię perfum od krytykowanej przez siebie firmy krzaka - a co go do tego skłoniło? ano nie jest mu za słodko, pewnie też ledwo przędzie, ale oczywiście jakość stawia ponad wszystko i bardzo go za to chwalę. Te firmy krzaki o których pisał pan Radosław to przecież "hoduje" właśnie nasz krajowy Dystrybutor Refana, utrzymując wysokie ceny perfum. W czasie kiedy po wejściu do Unii w związku z likwidacją ceł 25% zastąpionych przez akcyzę 10%, wiele firm kosmetycznych zaczyna powoli obniżać swoje wyroby, serwuje nam 20-30 % podwyżkę produktów i buteleczek, na szczęście nie perfum! Robi to bez uprzedzenia i jakiejkolwiek dyskusji. Można to odczytywać jako totalne lekceważenie swoich partnerów prowadzących sklepy. Albo jeszcze gorzej - może chce przejmować na własność za tanie pieniądze bankrutujące sklepy, coś tak jak Żabka lub Kolporter. W tym układzie przykład Pani Malinki jest wręcz modelowy - aby przetrwać przy niskich obrotach musi brać tańsze perfumy - tylko niech zrobi to oficjalnie zrywając umowę z Refanem i zdejmując logo. Polityka dystrybutora powoduje że mają rację bytu właśnie firmy krzaki sprowadzające tańsze perumy, i niestety skutkuje też spadkiem zaufania do marki, bo w gruncie rzeczy klient nie wie czy kupił wyrób Refana, czy inny. Dystrybutor w jednym z punktów umowy o współpracy zobowiązuje partnerów do dbania o wizerunek firmy Refan a to jego sztywna polityka ten wizerunek niszczy! Wiele sklepów naprawdę nie ma innego wyjścia, ja to doskonale rozumiem, bo widzę co się dzieje a swoje sklepy prowadzę już trzy i pół roku. Być może nadejdzie taki moment, że również stanę przed wyborem: zamknąć sklepy?,czy rozstać się z Refanem? Już dzisiaj wiem jaką wtedy podejmę decyzję, ale będą to działania oficjalne. Niektórzy moi znajomi już dawno zmienili sieć i żyją. Niestety Dystrybutor nie potrafi wyciągnąć żadnych wniosków z rozwoju sytuacji. Pozdrawiam

Mariusz 08.09.2004 *.bdz18.neoplus.adsl.tpnet.pl

Bardzo poważne rozwazania fatom

Pozostałe kategorie

PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.

Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.

Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.

Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.