Forum: Salonik prasowy - przychody 1475
mam przyjemnosc od kilkunastu lat prowadzic salonik prasowy Kolportera. Działa on w zasadzie na zasadach patronackich. Jesli jednak chodzi o typowe agencyjne saloniki to moge Ci powiedziec pare intereseujących rzeczy.
Po pierwsze saloniki Kolportera to lipa. Wynaggrodzenie n pierwszy rzut oka wydaje sie atrakcyjne, jednak jesli wziasc pod uwage wklad pracy (czas- w branzy prasowej liczy sie czas, poranne wstawanie czesto w okolicach 5 rano i praca do godz19-20) Jedna osoba w takiej sytuacji nie pociagnie dlugo:) Dlatego Kolporter wymyslil sobie ten interes jako rodzinny. Jeden zus a tyra cala rodzina....
Po drugie, marza jaka daja to 15% od wypracowanej marzy a to oni ustalaja cene. W zasadzie i tak najwiecej sprzedaje sie prasy na ktora marze ustala Kolporter. To jest tez jakies 15 %.
Po trzecie - jesli juz chcesz wchodzic w ten biznes to znajdz lepiej lokal i sam zainwestuj. Wynegocjujesz sobie marze na prase (nawet powyzej 20 %), sam bedziesz ustalal dostawcow i regulowal ceny sprzedazy i nikt nie bedzie ci dyktowal czy masz pracowac w niedziele czy nie. Bo musisz wiedziec, ze saloniki prowadza dyzury.
Jesli bedziesz potrzebowal pomocy to chetnie sluze. Znam dosc dlugo ten temat i z mila chacia pomoge.
Pozdrawiam
opiekunpoczty@poczta.onet.pl
a propo czy ktos wie na jakiej zasadzie można otworzyc kiosk sieci relay....
Pozostałe kategorie
tematy
komentarze
użytkownicy
HANDEL 427
USŁUGI 557
- turystyka i hotele 32
- doradztwo i księgowość 24
- gastronomia 208
- finanse i bankowość 106
- edukacja 34
- beauty i fitness 24
- usługi dla konsumentów 45
- nieruchomości 22
- usługi dla biznesu 62
inne 1475
PROFIT system informuje, że nie ponosi odpowiedzialności i nie ingeruje w treść wypowiedzi umieszczanych przez użytkowników na forum. Usuwane będą wypowiedzi o treści reklamowej lub rażąco sprzecznej z zasadami dobrego wychowania.
Wypowiedzi mogą zamieszczać tylko zarejestrowani użytkownicy. Adres IP osoby zamieszczającej wypowiedź jest prezentowany wszystkim użytkownikom. Konta użytkowników będą blokowane w przypadku zamieszczania wypowiedzi reklamowych, niekulturalnych lub naruszających czyjeś dobre imię. W przypadku zauważenia nadużyć prosimy o kontakt: redakcja@franchising.pl.
Administrator forum porządkuje forum łącząc wątki o podobnej tematyce oraz poprawia nazwy tematów.
Redakcja zastrzega sobie prawo do wykorzystywania całości lub części wypowiedzi zamieszczonych na forum portalu Franchising.pl w artykułach publikowanych na portalu Franchising.pl i w miesięczniku Własny Biznes FRANCHISING.