Czwartek
23.11.2006
Franczyzobiorcy sieci Leader Price, która w lipcu br. została przejęta przez Tesco, zawarli ugodę z franczyzodawcą. Wypłaci on im odszkodowania za poniesione straty.
 
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zezwolił na przejęcie przez koncern Tesco ponad 140 sklepów Leader Price. Decyzja o zakupie sieci Leader Price przez Tesco zapadła w lipcu br. i od razu została oprotestowana przez 24 franczyzobiorców Leader Price. Obawiali się oni, że stracą zainwestowane pieniądze.

Francuska Grupa Casino, dotychczasowy właściciel Leader Price, zaproponowała franczyzobiorcom wypłacenie odszkodowań nawet do wysokości 1 mln złotych. To usatysfakcjonowało biorców licencji, którzy podpisali ugodę z Grupą Casino.

(asmoli)

POPULARNE NA FORUM

Alma Market powiększa sieć

I am happy to find your distinguished way of writing the post. Now you make it easy for me to understand and implement the concept. Thank you for the hack twitter post.

5 wypowiedzi
ostatnia 23.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

Ok, już nie ważne. 30 września poszły zwolnienia dla wszystkich. No szkoda, jedyny sklep z własną wędzarnią.

71 wypowiedzi
ostatnia 06.09.2018
Muszkieterowie - sklepy Intermarche i Bricomarche

gapcio, skąd informacja że w Świnoujściu sklep ma być zamykany? Nikt nam jeszcze nie mówił o tym, ale chodzą ploty od klientów sklepu że podobno sklep ma być...

71 wypowiedzi
ostatnia 30.08.2018
Twarda woda

Oj nie tylko Ty masz problem z wodą. Nasza kranówa też pozostawia wiele do życzenia.

22 wypowiedzi
ostatnia 29.08.2018
Business Portfolio

Great post! I am actually getting ready to across this information, is very helpful my friend. Also great blog here with all of the valuable information you have. Keep up the...

6 wypowiedzi
ostatnia 24.08.2018
Powstanie 200 sklepów Alma Smart

Świetnie

8 wypowiedzi
ostatnia 21.08.2018
Twarda woda

Czy są jakieś przyrządy do zbadania twardości wody? Chciałbym wiedzieć jaką wodę mam u siebie w kranie.

22 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018
Eurocash zarabia coraz mniej

The agency markets its products to traditional retail shops, consisting of small supermarkets and grocery shops; and kiosks and convenience stores at petrol stations,...

8 wypowiedzi
ostatnia 16.08.2018