Należące do Ramsat Media 23 salony prasowe Media Punkt zostaną włączone do sieci Update.
Czwartek
12.06.2008
Dystrybutor prasy znów poszedł na zakupy. Tym razem jego celem stały się salony prasowe Media Punkt, które mają zostać włączone do marki Update.
 

W drugiej połowie 2007 r. Ruch zaprezentował dwie nowe marki, które zamierza rozwijać w najbliższych latach: kawiarnianą i-coffee oraz salonów prasowych update. Dotychczas dystrybutor prasy przejmował konkurencyjne kawiarnie, które sukcesywnie powiększały nową sieć i-coffee: najpierw dziewięć lokali Tchibo, a następnie 10 punktów Mercer's Coffee.

Teraz przyszedł czas na powiększenie drugiej marki, update. Ruch podpisał w tym celu warunkową umowę przejęcia 23 lokali Media Punkt należących do spółki Ramsat Media. Umowa jest warunkowa, co oznacza, że zostanie zrealizowana dopiero po wyrażeniu zgody przez właścicieli lokali, w których mieszczą się salony prasowe Media Punkt. Wszystkie ulokowane są w centrach handlowych.

Plany polskiego dystrybutora prasy zakładają uruchomienie jeszcze w tym roku ok. 50 salonów prasowych Update, a do końca 2009 r. ma być ich 100.

(mdk)


Maciej Krzysztoszek, dziennikarz
Maciej Krzysztoszek
dziennikarz