03.04.2009

Franczyza prosto z Tyńca

Sieć sklepów franczyzowych z Produktami Benedyktyńskimi wciąż się powiększa. Obecnie Benedyktyni prowadzą 34 placówki, w tym większość należy do franczyzobiorców.

W ostatnim czasie uruchomiono pierwszy sklep w Poznaniu i trzeci w Warszawie.
- Kolejne otwarcia będą mieć miejsce jeszcze przed Wielkanocą: w Krakowie ruszy już trzeci sklep, powstanie również pierwsza placówka w Tomaszowie Mazowieckim - wylicza Dorota Marcinkowska, menedżer ds. PR i marketingu w firmie Benedicite J.G. Opactwa Benedyktynów w Tyńcu, do której należy sieć Produktów Benedyktyńskich. - W nieco dalszej przyszłości planujemy otwarcie następnego sklepu w Warszawie i punktu sprzedaży w Lesznie.

Artykuły spożywcze pod marką Produktów Benedyktyńskich wytwarzane są tradycyjnymi metodami i nie zawierają konserwantów.

Zgodnie z planem przyjętym przez opactwo benedyktynów w Tyńcu placówki franczyzowe powstają w centrach dużych miast przy głównych handlowych ulicach. Docelowo sieć ma objąć ok. 100 punktów sprzedaży artykułów spożywczych wytwarzanych tradycyjnymi metodami. Poprzez ich sprzedaż opactwo pozyskuje środki na utrzymanie i prace konserwatorskie klasztoru w Tyńcu.

(awh)