22.04.2009

Kolejny Cesarz w stolicy

Na warszawskim Nowolipiu powstał sklep ze zdrową żywnością i innymi produktami bio pod szyldem Żółtego Cesarza.

To już trzecia placówka sieci zlokalizowana w stolicy. Poza Warszawą działa jeden sklep Żółtego Cesarza - w Gdyni. Zainteresowani prowadzeniem sklepu Żółty Cesarz muszą dysponować kwotą 30-50 tys. zł, w zależności od wielkości jego powierzchni, ilości zakupionych towarów oraz lokalizacji. Sam lokal natomiast powinien mieć ok. 40-100 m2 i znajdować się w gęstej zabudowie miejskiej. W sieci obowiązuje jednorazowa opłata wstępna i bieżąca opłata miesięczna. Ustalane są w zależności od obrotu sklepu. Jak zaznaczają przedstawiciele sieci, istotną rzeczą jest, by kandydat na franczyzobiorcę podzielał ich idee związane ze zdrowym stylem życia.

Jak zaznaczają przedstawiciele sieci, istotną rzeczą jest, by kandydat na franczyzobiorcę podzielał ich idee związane ze zdrowym stylem życia.

Żółty Cesarz powstał w 2004 roku, ale sieć franczyzową buduje dopiero od marca 2007 roku. W ofercie sklepów znajduje się m.in. żywność naturalna, bio-kosmetyki i publikacje o zdrowym żywieniu.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora