27.10.2009

Plan ponad stan

Sieć sklepów abc liczy 3350 placówek. Tym samym przekroczono plan dotyczący liczby punktów sprzedaży, które miały zostać otwarte w 2009 roku.

W listopadzie ubiegłego roku przedstawiciele firmy zapowiadali, iż w 2009 roku sieć abc będzie liczyła około 3250 sklepów. Liczbę tę udało się osiągnąć już w sierpniu.
- Sukces ten jest o tyle większy, że nie sprzyjała nam sytuacja ekonomiczna - mówi Łukasz Chady, kierownik marki abc. - Taka liczba placówek i szybka ekspansja sieci potwierdza, iż formuła franczyzy jest atrakcyjną ofertą dla tradycyjnych sklepów. Ostatnie trzy kwartały tego roku pokazują, że nie boimy się kryzysu.

Wnętrze sklepu abc Fot. Eurocash

Sklepy abc to małe i średnie sklepy spożywczo-chemiczne zlokalizowane na osiedlach, w centrach małych miast lub na wsi.

Placówki abc to małe i średnie sklepy spożywczo-chemiczne zlokalizowane na osiedlach, w centrach małych miast lub na wsi. Przynależność do abc gwarantuje franczyzobiorcom wsparcie marketingowe. Sklepy abc to klienci Eurocash, hurtowni należących do franczyzodawcy. Dzięki możliwości kupowania na sztuki, właściciele placówek nie muszą magazynować towaru, ani zamrażać gotówki w postaci zapasów. Eurocash dysponuje siecią 113 hurtowni w kraju.

(agaka)

Udostępnij artykuł

Komentarze na forum

0

Agnieszka Kamińska

dziennikarz
Napisz do autora